nakup...

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Za uporabnike, ki imajo velik mix voženj bi bilo idealno, da bi obstajal vsaj gumb s katerim bi avtu povedal, da greš na vožnjo, ki bo trajala vsaj pol ure in da avto takrat opravi regeneracijo, če se mu zdi potrebno. En naš avto tipično dnevno dela 2 x 20 km regionalke in kar nekaj daljših voženj. Izkaže se, da teh 20 km regionalke ni dovolj za dokončanje regeneracije. Pi.di me, da se spomni delat regeneracijo ravno na prvi ali drugi taki vožnji, prejšnji dan pa smo naredili 200 km v kosu. Če regeneracijo po nekaterih parametrih zaznaš, potem voznik poskusi dokončati s podaljšanjem vožnje. Ampak ker ni lučke za regeneracijo o spet ni čisto preprosto. In potem starta to regeneracijo vsakič znova ...

Japajade, še nek gumb pa lučka pa ...
95% voznikov komaj (če sploh) najde knof za luči in radio. Da se mu še neka lučka prižge, bi bila že panika, servis. Kaj dela pa knof za regeneracijo pa ne bi ne vedeli ne uproabljali.
Skratka: take stvari so "skrite" z razlogom. Reče se mu ignorantski uporabniki. Taka je večina.
Tisti, ki pa niste ignoranti, pač malo sprmljejte, kako se vozize in pejte porimrno dolgo furo vsake toliko naredit.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Težko je nekomu prepričanemu dopovedati, ampak trenutno je regeneracija pač silno butasto narejena. Denimo dostavniku, ki bo zjutraj pripeljal pakete iz 100 in več km oddaljenega centra, se bo ta hudič lahko sprožil ravno, ko bo nekaj ur to dostavljal po LJ in vozil od lokacije do lokacije po par 100 metrov daleč. Ker bo motor cel čas topel, se bo velikokrat zagnala in nikoli končala.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Težko je nekomu prepričanemu dopovedati, ampak trenutno je regeneracija pač silno butasto narejena. Denimo dostavniku, ki bo zjutraj pripeljal pakete iz 100 in več km oddaljenega centra, se bo ta hudič lahko sprožil ravno, ko bo nekaj ur to dostavljal po LJ in vozil od lokacije do lokacije po par 100 metrov daleč. Ker bo motor cel čas topel, se bo velikokrat zagnala in nikoli končala.
Se bo dokončala, ko bo 100 kilometrov v kosu nazaj do distribucijskega centra.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Tako je. Regeneracija se sprozi takrat, ko sistem zazna, da je pretok skozi dpf otezen in lahko ti naredis 200km po avtocesti v idealnih razmerah, pa jo ne bo sprozu. Za Vag vem, da obstaja app Vag Dpf, ki ti kaze dpf parametre. Samo se obd kupis in tocno ves, kaj se dogaja https://m.ebay.com/itm/Bluetooth-Mi...SDE8bRn_Q&var=541335896620&varId=541335896620

No ja, nevem kako je na ostalih avtomobilih, lahko ti povem za Audija, regeneracija se sproži takrat ko filter zabije okoli 20g saj. Se pravi tebi se saje v DPF-u nalagajo. Računalnik to nekako računa po gramih in ko je teh saj okoli 20,5g se začne AKTIVNA regeneracija. Ti lahko komot avto vmes večkrat dol ugasneš dokler ne pride do neke kritične vrednosti ampak tega ne boš dosegel z dostavo po LJ v enem popoldnevu. Vmes pa pri meni poteka še pasivna regeneracija torej ko je avto res vroč in si na avtocesti, takrat mi vrednost gramov "saj" v DPF-u počasi pada ampak ne tako hitro kot med regeneracijo. Je pa tako, ko se sproži aktivna regeneracija mi ga zregenerira nekje do 4-5g saj, potem pa se zopet začne nalaganje do 20+g. Se pa mi pri mojem načinu vožnje to zgodi cca. vsakih 600km.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Vse to v zvezi s sistemom regeneracije kaže na absolutno nesposobnost in debilnost konstruktorjev teh sistemov. Že preprosto opozorilo, da se mora izvesti regeneracija v kombinaciji z opcijo ročnega zagona čiščenja bi rešila 99% problemov na dolgi rok.
Nekateri avti imajo prisilno čiščenje in to izgleda tako, da izven običajnega režima potrebnega za čiščenje brizga gorivo v komoro in pomaga pri izgorevanju in hitremu doseganju dovolj visoke temperature. Se ne spoznam na to, ampak hočem rečt, da imajo nekateri avti še B opcijo regeneracije. Pri mojem dizlu se regeneracija lahko vklopi tudi po le nekaj km vožnje in ko ne dosegam višjih obratov motorja. Bi pa z veseljem imel eno lučko, da vidim kdaj deluje, koliko časa deluje in bi se lahko tudi temu malo prilagodil. Pa je žal proizvajalec izbral, da naj me to ne zanima. Sedaj vem, da se je izvajala regeneracija ko stopim iz avta in zavoham tipičen smrad, ter slišim pokanje v izpuhu.

Bi se pa rad pogovarjal o razlikah v teh sistemih med različnimi znamkami/motorji, a kaj ko dejansko nihče vsega ne ve, saj vsi skrivajo podatke.
Zakaj recimo slišim ogromno težav z regeneracijo, EGR ventilom in DPF filtri pri VAG grupi in ne toliko pri nekaterih drugih znamkah? Ali obstaja razlika med navadnim dizlom in AdBlue dizlom? Itd., itd.

Johan, tudi tebi po nekaj kilometrih OB HLADNEM motorju in posledično ob hladnem DPF-u ne bo delalo regeneracije saj mora biti za regeneracijo filter ogret na nekaj 100 stopinj in gor (razen če ima Benz kakšno super duper tehnologijo ampak vsak ve da je potrebna ekstremna temperatura da pride do zažiga teh saj). Torej regeneracija se ti bo sprožila ko bodo minimalno zadostne temperature za začetek. Lahko pa ti tudi sred mesta, na semaforju, v koloni in drugod regeneriraš svoj avtomobil že ta regeneracija bo doooooost bolj počasna kot na avtocesti med priporočenimi 2000-2200 obrati. Je pa tako da tudi jaz nimam lučke na Audiju, da se pa je sprožila aktivna regeneracija pa vem tako, da so obrati v prostem teku namesti dobrih 800 na cca. 1000. Imam pa tudi ta ELM bluetooth pretvornik s katerim lahko spremljam tako da sem se kar nekaj ubadal s tem, bolj iz radovednosti kot iz uporabnega vidika. Problem za regeneracijo znajo po mojem mnnenju biti kratke relacije + mrzla zima kjer se vse skupaj res težko zagreje. Kar se pa tiče težav na VAG grupi bi rekel da jih je ravno toliko kot na ostalih znamkah. Torej vse skupaj blizu 0. Zopet gostilniške debate. Če boš šel na enega večja pooblaščenca in jih vprašal koliko težav so imeli s tem boš dobil odgovor da nič ali blizu nič (seveda če poznaš koga tam sicer jim ni za verjeti). Je pa tako, moral ga boš zelo zelo mimo strelati in neupoštevati opozorilne lučke da ga boš zašopal. Vsaj pri meni je prvi znak ko ugasnem avtomobil zunanji ventilatorji ki laufajo na polne, takrat vem da sem ga med regeneracijo dol ugasnil in tega ne moreš spregledati. Sicer ga lahko zaporedoma ugasneš kar nekaj krat preden se ti bo prižgala opozorilna lučka pri kateri boš moral pač direkt na AC in odpeljat tisto turo v predpisanem režimu.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Aja pa to še, življenjska doba filtra se vsaj pri VAG koncernu računa v "Oil ash volume". Torej to so neke vrste oljne saje ki pa se jih z regeneracijo ne da zažgati/uničiti in ostajajo v filtru. Pri meni je naprimer doba za menjavo filtra takrat ko dosežejo te saje 0,175 litra volumna. Sicer sem pozabil koliko že imam trenutno (mislim da 0,05L)ampak ob enaki dinamiki bi to naj bilo na okoli 300.000km. Sem pa bral po tujih forumih da gredo ti filtri tudi z lahkoto preko 0,25L in več. Tako da čist odvisno in to ne pomeni da takrat se bo pa avtomobil ustavil, to so zgolj priporočila proizvajalca. To se vse računa po nekih parametrih ki pa ni nujno da so kaj dost točni... Ko pride do situacije je pač najceneje da se filter sname, se pošlje strokovnjakom in tam ga sčistijo, zamenjajo satovje po potrebi ali karkoli že ampak s tem se bom ukvarjal čem mnogo let :)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Avtofun, kaj ta Elm samo vtaknes noter in prizges app in mora delat. Kaj ti imas unga, ki sem ga jaz dal v linku?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Vtakneš not, se s telefonom preko BT povežeš, 1 2 3 4 je koda, potem pa greš v DPF VAG oz. katero koli drugo aplikacijo, v settings te aplikacije, izbereš ta OBD II (mislim da se reče) in je to to. Stisneš gumb za sinhoronizacijo, počakaš 10sek in imaš vrednosti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Dpf se v bistvu zamasi zaradi premalo regeneracij. O okvari dpf-ja zaradi prevec regeneracij se nisem zasledil na celem netu.

Tako je, če ni dovolj regeneracij- se dpf zabije.
Za regeneracijo pa morajo biti izpolnjeni pogoji:
- ogret motor
- delujoče grelne svečke - brez tega je pri določenih modelih regeneracija nepopolna
- zadostna količina goriva ( bmw vsaj 17 l ) torej, tisti ki tankajo vsakič za 15€ tukaj ni regeneracije
- presežena določena potovalna hitrost- samo pri nekaterih tipih
Torej je zabit dpf vedno posledica nečesa, največkrat se zabije zaradi voznika.
Tisti, ki se ne vozite veliko po AC in hočete dizla, nov MB E klasa, dela regeneracijo pri mestni vožnji
Gumb za vklop regeneracije pa obstaja, vsak tester omogoča prisilno regeneracijo, ampak zatole bo potrebno par € mehaniku plačat
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Cash

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Hmm tudi zadnji A6 dela regeneracijo po mesta in verjamem da tudi ostali dizli zadnje generacije. Kakšna je razlika med regeneracijo v mestu in na AC? Na AC se DPF zregenerira v 10-15min, v mestu pa to pač traja malo dlje, grami padajo bistveno bolj počasi.... Bi pa bilo vseeno prav da bi šlo vsaj v meniju vklopit da te avtomobil opozori z nekim prikazom da se je začela in končala regeneracija...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Jaz sem si par dni nazaj naročil bluetooth ELM in bom preko telefona videl, kdaj mi regenerira dpf. Drugače pa ja, kam gre vse tisto, ko v mestu regenerira? Tja, kamor vsi ostali plini...v naša pluča :cool:
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
Absolutno. Torej v cem je fora dpfja? Da se spuca pri neki hitrosti in ne pri pocasni voznji? Torej gre manj saj ven?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Fora PDF-a je v tem da lovi te famozne nevarne toksične trde delce in ko se teh delcev dovolj ulovi v filter se začne regereraija, not se brizga nafta, adblue in se pri visoki temperaturi ti nakopičeni trdi delci sežgejo. Zato se menda tudi fejst skadi ko to ven butne (oblak za tabo) čeprav jaz osebno tega oblaka še nisem videl niti na prejšnjem niti na sedanjem avtomobilu... Torej... nimam pojma kaj je na koncu produkt ki "butne" ven po končani regeneraciji...

Aja glede tvojega vprašanja... pri optimalnih obratih torej pri višji brzini (3-4 brzina, tam 2000-2200 obratov) mislim da se filter najbolj segreje in zato je tam regeneracija bolj učinkovita kot v mestu. In pa po moji kmečki logiki, če ga kostantno žgeš po AC na višjih obratih lažje in učinkoviteje ven spiha te zažgane saje kot pa v mestu ko ni konstantnega pretoka plinov.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
dobrot je seveda enako pri regeneraciji.
point je bil v tem, da ljudje, kateri nimajo veliko vožnje po ac, ne delajo voženj v kosu po nekaj 10 km, takšni pač niso bili za dizle, ker dizli delajo regeneracijo na ac.
in pri dizlu, če ni regeneracije dpfja, je problem. torej bi zanje ostal samo bencin.
novejši dizli, pa delajo regeneracijo tudi pri kratkih relacijah, in tako si lahko dizla kupi tudi človek, ki dela km tudi izven avtoceste.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Fora PDF-a je v tem da lovi te famozne nevarne toksične trde delce in ko se teh delcev dovolj ulovi v filter se začne regereraija, not se brizga nafta, adblue in se pri visoki temperaturi ti nakopičeni trdi delci sežgejo. Zato se menda tudi fejst skadi ko to ven butne (oblak za tabo) čeprav jaz osebno tega oblaka še nisem videl niti na prejšnjem niti na sedanjem avtomobilu... Torej... nimam pojma kaj je na koncu produkt ki "butne" ven po končani regeneraciji...

Aja glede tvojega vprašanja... pri optimalnih obratih torej pri višji brzini (3-4 brzina, tam 2000-2200 obratov) mislim da se filter najbolj segreje in zato je tam regeneracija bolj učinkovita kot v mestu. In pa po moji kmečki logiki, če ga kostantno žgeš po AC na višjih obratih lažje in učinkoviteje ven spiha te zažgane saje kot pa v mestu ko ni konstantnega pretoka plinov.

adblue nima nič z dpf. kot si rekel, pri regeneraciji se dvigne temp v dpf, in trdi delci se sežgejo, ker so sežgani manj nevarni. sežgani imajo tudi manjši premer in tako lahko zapustijo dpf, torej dpf ni nič drugega kot sito v komori, kjer zadrži določeno število trdih delcev. če se dpf regenerira sproti, so injektorji, egr in vse bp, ne boš opazil dima po regeneraciji. torej če ni dima za tabo, pomeni da imaš voz poštiman u nulo:)