Še zmeraj s ceno v oblakih?
Lahko komentiram šveda, ker sem ravno kupil nekaj podobnega - za tvoj budget bi kvečjemu dobil oskubljeno verzijo. Bodisi opremsko, bodisi pogonsko - oboje je meni no-go.2019 letnik ali mlajši, do 125.000km, budget nekje 20.000€ (+ kak evro, če gre za res dober primerek)
hybrida bi zgolj in samo od Toyote. tu sem na vezi, ce se kaj pojavi, mi javijo, glede na izkusnje s Priusom (da Prius ostaja pri hisi, Focus pa gre, ceprav je slednji precej mlajsi in ima v mojem zargonu leto manj kilometrov, karmpove vse) ima Toyotin hibrid vso prednist.Lahko komentiram šveda, ker sem ravno kupil nekaj podobnega - za tvoj budget bi kvečjemu dobil oskubljeno verzijo. Bodisi opremsko, bodisi pogonsko - oboje je meni no-go.
Letnika ne moreš nižat, ker so prvi (redki) iz konca 2018, že 2019 meni vzbuja občutek nelagodja, ker gre za prve serije z večjo verjetnostjo poporodnih težav. Jaz sem zato vztrajal pri 2020.
Kar se pogonskega sklopa tiče slabih opcij ni. Tudi z AWD ali novejšimi mild hybrid modeli (facelift s konca 2020, oznaka motorja B) ni težav. Edino diesel ni priporočljiv za kratke, mestne furce. Plugin hybrid pri meni itak ni bil opcija, sem pa prebral precej kritik, tako da bi se ga jaz izogibal. Tule naj te ne zavede nizka cena, sicer malo nad tvojim budgetom, ampak najdeš vozila s super ugodno ceno v primerjavi z diesli ali bencinarji. In takšna cena ni brez razloga.
ja, kar je pametnega je bolj tri stiri jurcke …ksz:
dodaj raje jurja, dva več pa uzam A4 2.0 TDI stronic
Mazda6, dizel, ročni menjalnik, zadnji model, FL, letnik 2020, kupljen 2021 s 5kkm.ce ima se kdo kaj glede Mazde, se priporocam, vidim, da tudi CX5 pride v postev … ki mi je tudi ok.
Če Mazda, potem bencinsko, žal so redke. Z dizlom je preveč "jajc".
Sicer so fordovi hibridi kopija toyotinih, precej stvari so tudi licencirali od njih. To velja za mondea, ki je bil vsaj vcasih precej ugoden nakup. Zal ima voz dve pomanjkljivosti, zaradi cesar zame ni prisel v postev: majhen prtljaznik (sploh pri karavanu izgleda rofl) in premajhna posoda za gorivo (cca 40l). Tule gre za 2.0 masino z atkinsonom + cvt, pac toyota style.hybrida bi zgolj in samo od Toyote.
to vem, ker sem ze nekaj gledal v to smer, ampak je menda pri Fordovem hybridu precej problmov … al se motim?Sicer so fordovi hibridi kopija toyotinih, precej stvari so tudi licencirali od njih. To velja za mondea, ki je bil vsaj vcasih precej ugoden nakup. Zal ima voz dve pomanjkljivosti, zaradi cesar zame ni prisel v postev: majhen prtljaznik (sploh pri karavanu izgleda rofl) in premajhna posoda za gorivo (cca 40l). Tule gre za 2.0 masino z atkinsonom + cvt, pac toyota style.
Vecja 2.5 pa mislim da ni bila na voljo v mondeu, ampak samo v s-maxu. Verjetno spet kopija toyote(?), ampak cena teh ni vec tako ugodna.
v bistvu ne. ko sem dobil Priusa, je bil sicer malce starejši a z relativno malo km. enako Focus. novega niti približno ne bi kupoval, ker samo iz salona zapeljem, pa izgubim ne vem koliko denarja. med testnim in malo rabljenim pa spet ni toliko razlike. tudi Focusa sem (bil) pripravljen zvoziti do konca, ker res uživam v vožnji z avtom, ker je, kljub temu, da je karavan, izredno vozen avto.Če smem..vidim, da na vsako obdobje odpreš podobno temo, delaš ful km in vsakič kupiš nek na pol zamortiziran avto. Imaš dobro računico? A ne bi bilo bolj smiselno kupiti novega vozila in ga zvozit kot na teh par let menjat?
to imaš zadnji model V60? se pravi tam, 2019-2020 letnik? kakšen pogon? pa še - "servis drag" - do explain, please. je pa res, da ga bi servisiral pri mojem mehaniku, ker je pač stručko in mu zaupam bolj, kot kakšnemu "uradnemu" serviserju (reciva, da sem enkrat imel problem, pa uradni servis ni čisto vedel, kaj bi lahko bilo, ko sem prišel do njega, pa je takoj ugotovil, kje je problem).Mondeo ne poznam dobro, ima pa brat že drugega in je zadovoljen, nekih težav nima. Mazda - nimam pojma, zadnja, ki sem jo vozil, je bila 626 imel sem 2 Octaviji (letnik 2011 in 2016), neproblematičen avto, prostoren, obe pa sta rjaveli (rob vrat, prag zadaj, pokrov prtljažnika). Prtljažnik menjan v garanciji, z ostalim se nisem ubadal, ampak prodal. Kolega ima na superbu 2016 identičen problem. Volvo V60 trenutno imam, super avto, je pa servis drag + daleč najnižji je za vstopat in izstopat. To me malo moti, ker nisem več najmlajši. Drugače kakšnih napak ali težav nimam (ca. 110.000 km prevoženih v 2,5 letih).
pregledam, hvala!
2019 in mlajše ...To so imeli prvi letniki zadnje generacije težave s tesnilom glave. Po mislim da letniku 2015-2016 so stvari postavili na svoje mesto. Jaz imam letnik 2017 in je zaenkrat vse b.p.
Kateri letnik pa gledaš?
V60 D4 2020. Sem sel po info na interclass:pa še - "servis drag" - do explain, please.