Citat:
Uporabnik softi pravi:
nigel, a si jo res kupil z 18kkm. ker naštel si lepo število napak na praktično novem vozilu. po letih in kilometrih.
pa ne pljuvam, ampak sprašujem. vedno večkrat namreč slišim, da so novejša vozila vedno večji šrot, ne glede na znamko. da elektronika dela svoje.
Ja, kupil sem pri AvtoTriglavu konec septembra 2010. Croma je bila takrat že na poti iz proizvodnje (končali so februarja 2011), pa so Italijani porinili svoja službena (testna, salonska?)vozila zastopnikom na Vzhod. Takrat je imal AvtoTriglav res veliko izbiro Crom s kilometri od 10.000 do 60.000. Pri mojem je prva registracija februar 2008 - ampak glede na izgled (in vonj v kabini) ter glede na kasnejši pregled pri mehaniku so kilometri realni. Po nekaj dneh sem ugotovil, da ne delajo park-senzorji, pa so pri AT brez pripomb zamenjali ECU senzorjev v prtljažniku.
Saj so z avtom prodali tusi tisto NSA "garancijo" oz. zavarovanje - ampak je bilo vse tako leseno, da LMM nisem mogel uveljavljati, čeprav bi bil upravičen.
Glede napak pa - tukaj gre po mojem mnenju pač za smolo. So me brezvezni stroški jezili, a je, kar je. Še vedno je bolje, kot je bilo pri Mondeu 2004, katerega sem si lastil prej. EGR je standard pri teh motorjih (tudi pri 120KM) in niti ni tako drag, LMM se lahko zgodi pri vsakem dizlu (itak je Boshev), ostalo pa... Z DPF nimam težav (tok, tok), pri mojih kilometrih ima dovolj priložnosti za čiščenje.
Ne glede na vse, sem z avtom zadovoljen. 150KM, 6 prestav - moči res zadosti. Tudi žena rada vozi Cromo. Prej se je v Mondea usedla bolj ali manj samo takrat, ko drugače ni šlo - pravi da je Croma mehkejša in prijetnejša za vozit kot Mondeo in ima prav.
PS: ključ in postavitev ključavnice je tudi nekaj posebnega - po Saab-ovsko. Od začetka nekoliko nenavadna, sedaj se čudim, zakaj imajo ostale znamke ključ pravzaprav pod volanom.