Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Uporabnik NigelM ima Cromo. Pocakaj na njega. Kakor se spomnim jo hvali.
No ja, avto je OK. Sam sem kar zadovoljen, čeprav sem lani junija že iskal menjavo...
Pelje se OK, nimam občutka, da bi ravno tiho pobiral grbine, ampak zato imam pač radio - italijan pač. Tudi kakšen čriček se tu in tam oglasi - ni avto za pekfekcioniste in fetišiste. Komur pa je avto izključno in samo orodje, ki mu omogoča opravljanje dela - potem pa ni ovir.
Znane slabosti so kakšne italijanske šlamparije (recim odpade znak iz pokrova prtljažnika) in podimenzionirano "vzvodje" v podvozju. Ne vem točno kako se reče, ampak gre za dva droga (na vsaki strani eden), ki imata očesi, noter pa "gummilager". No tisti "gummilagerji" so malo preslabotni in ko se zgonijo začne ropotat. Strošek ni velik - trajajo pa 20-30.000 km. Znana slabost je tudi EGR ventil, ki ga je treba menjat, ko začne avto cukat.
No, pri meni so bile še določene posebnosti - najprej je šel LMM, nato je avto občasno cuknil brez da bi ugotovili razlog in nato popolnoma obstal. S svojega sedeža se je snela dušilna loputa (a sem omenil Italijane?), ampak kljub temu delovala naprej. Pri tem je pritiskala na kabel za lastni signal. In ko je gred lopute dovolj dolgo pritiskala na kabel, je naredilo zvrc - in avto je obstal - skuril pa se je še analogni izhod na računalniku. Juhu. Fante na Chiptuningu so izhod zrihtali (moj mehanik jih pozna), ni bilo poceni, a še vedno ceneje kot nov ECU. Kmalu nato novo cukanje in menjava nekega Boshovega ventila ter brskanje po ECU (spet v Črnučah), nato je bil mir do junija - ko sem zamenjaš še EGR in od takrat imam 25.000 km miru - trkam na les
Avto sem kupil z 18.000 (konec septembra 2010), sedaj jih ima 95.000.
Po eni strani mi je že požrl kup živcev in denarja - po drugi strani mi pa zelo ustreza visok položaj, preglednost. Avto je veliko prostornejši, kot bi mu prisodil po zunanjosti. Preskušeno sedi za volanom 183cm in za njim 190 cm - in obratno. Prtljažnik ni ravno velik, ampak 500l ni malo - mu pa visoka oblika jemlje nekaj uporabnosti - klasični karavanski so uporabnejši pri prevozu hladilnikov ipd.
Za resne počitnice ni težav 5 odraslih na kampiranje s šotorom; enako velja za smučanje - seveda z ustreznim strešnim kovčkom.
Poraba: kot vedno - odvisna je predvsem od noge. Lj-Nürmberg-Lj pri 110 km/h po GPS - 5,3 l; Lj-Bg-Lj, po GPS vsaj 150km/h - okoli 6,9 l. Polno naložen + truga 130km/h po GPS + Korzika ca. 7,2 l
Če gledam nazaj, sem se glede na možnosti/potrebe dobro odločil. Preveč je bilo dodatnih stroškov, ampak včasih ima človek smolo.
Če si do sedaj vozil Lybro, potem Croma ne bo korak nazaj. Po možnosti izberi takega s parkirnimi senzorji.