Nakup novega avtomobila čez 2-3 mesece

SpeedyDejannot

Zelenc'
11. jan 2013
16
0
1
Hmmm..zanimivo. Na Lybri se ne spomnim kdaj sem menjal kakšno žarnico..bo kar okrog 2 leti nazaj. Je pa res, da sem takrat v kratkem obdobju zamenjal precvej prednjih žarnic ker sem sprobal razne Boscheve, Osramove 'malo boljše' žarnice kao razni nightbreakerji al kaj že tisto bilo...v glavnem, navadno žarnico noter in to je to. Po moje pri močnejših žarnicah se prostor v luči preveč segreje in..pa pa. EGR ventil jaz čistim pri vsakem drugem servisu (sam servisiran svoje avtomobile), zame je to del rednega vzdrževanja čeprav še nikoli ni bil res zapacan. Alternator pa je tudi še originalen noter..po 10 letih in skoraj 300.000 km.

Stopilo bat??? O dijo...
bonk.gif

Menda ostanem kar na JTD motojih...
cool-1.gif
 

SpeedyDejannot

Zelenc'
11. jan 2013
16
0
1
Ko že govorimo o okvarah, pa bom še jaz povedal za mojo Lancio. Torej, avto je sicer uvožen iz Italije (sem ga sam uvozil od prijatelja v Montebellunu), lastnik sem zadnjih 6 let (od cca 82 000 km). In v tem času smo zamenjali prednjo desno roko (strošek 55 EUR-Vargalant), 2x jermen, napenjalci, vodna črpalka (menjam jermen na 100 000 km), 4x tiste male stabilizatorčke pri vsakem kolesu (strošek cca 17 EUR/kos za sprednja dva in cca 22 EUR/kos za zadnja dva), 2x kolesni ležaj (spredaj in zadaj na desni strani..ne spomnim se cen..okrog 50-60 EUR/kos mislim da je bilo), obe cevi od intercoolerja (zgornja-manjša, cena če se prav spomnim cca 50 EUR, spodnja-večja, cena cca 110 EUR..je drago ker se dobi le original), elektromagnetni ventil na turbini (cca 300 EUR pri Arčonu) in merilnik pretoka zraka (če me spomin ne vara okrog 140 EUR). Pa redni servisi na 20 000 km (dobrih 100 EUR na servis - filter goriva menjam na vsakem servisu, na 40 000 km pa tudi olje v menjalniku čeprav mi tega ne bi bilo treba
smile-1.gif
Aja pa par žarnic pred enimi 2 leti (ene 5 sem jih skuril hehe).
 

SpeedyDejannot

Zelenc'
11. jan 2013
16
0
1
Ah...pozabil sem še omeniti, da sem zamenjal vse 4 zavorne kolute in pa zavorne ploščice (vse TRW) + zavorno tekočino. Menjal sem pa tudi še tekočino za servo volan...in par brisalcev. To je pa menda res vse
cool-1.gif
. Amen
 

SpeedyDejannot

Zelenc'
11. jan 2013
16
0
1
Hja...vedno bolj se mi zdi da ostanem pri JTD. Bom menda kar tradicionalen kar se tega tiče...ziher je ziher. Ampak vseeno...imajo ti 105 konjski TDI posebne muhe razen tega da so kot je nekdo omenil glasnejši in imajo izrazitejšo turbo luknjo? Kolegica je kupila Passata 2,0 TDI (140 konjev)...ajde, če so ti motorji res toliko bojlši bom gledal tudi te (več pa res ne ker ne potrebujem) ampak njen je star 2 leti in že menjava šobe...je to rak rana teh motorjev? Šobe niso ravno poceni...
rolleyes-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Zadnja Multipla JTD, ki jo občasno vozim je traktorski izdelek.

Da pri 18k km razpade sklopka, da pri ročni zavori zavira samo eno kolo. Z avtom pa se ravna v rokavicah.
Podobne scene in nenavadni defekti so bli pri Marei, Tipu itd. da ne govorim.

Tace bek od laha.
 

SpeedyDejannot

Zelenc'
11. jan 2013
16
0
1
Simon katerega C-klasse gledaš? W203? Moj bratranec je imel Lybro (berlina) pa ima sedaj C-klasse (berlina). Ni slab avtko ta Mercedes...se pa pelje podobno kot Lybra (udobje,...). Nekateri materiali v notranjosti so boljši kot pri Lancii, nekatere materiale ima pa Lancia boljše. Nima nekih problemov z njim, ima pa 2,1-litrski diesel motor (C220 CDI). Roko na srce, po filozofiji konstruiranja in počutja v avtu sta si Lybra in C-klasse zelo podobna zato razumem kaj želiš reči. Če pa gledava novejše C-klasse se mi zdijo pa pretirano dragi in, mogoče malo neumno ampak, malo slabše narejeni kot malo starejši C-ji. Za rabljen avto tega razreda dam največ 12000 EUR..ok, če mi nekaj res pade v oko bi se stegnil do 13-13.500 več pa ne...
 

SpeedyDejannot

Zelenc'
11. jan 2013
16
0
1
Zanimivo... No, sam imam drugačne izkušnje je pa res, da si prav Fiata nikoli nisem lastil. Moji italijanski avtomobili v dosedanji vozniški karieri so bili 2x Alfa 147, Alfa 156, Alfa 166, Lancia Thesis in sedaj Lybra. Pri nobenemu večjih okvar...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Alfa, Fiat, kolko mi je znano je to "isto", tudi jtd je v vseh enak ali?
smile-1.gif
 

SpeedyDejannot

Zelenc'
11. jan 2013
16
0
1
Heheh..ni čisto tako enostavno. Opažam že nekaj časa, da se npr. pri slovencih tako opevani VAG koncern strogo loči na Audi, VW, Škoda,...če rečeš, da je to vse isti šrot je takoj kregarija (pa čeprav v resnici mogoče to celo bolj drži kot za koncern FLAR). Motorji, menjalniki, pa še marsikaj so pri Alfi, Fiatu, Lancii ponavadi isti (ali pa izhajajo iz iste osnove), zunanjosti, notranjosti, nekatere drobne rešitve, deli podvozja,..pa niso iste. Tudi kakovost izdelave je različna (resda lahko primerjam le Alfo in Lancio, te sem si pač sam lastil).
Tako, da ni to vse 'po defaultu kar isto'...oziroma je približno toliko (ali manj) kot je to pri VAG koncernu.
tongue-1.gif


Bom še malo prespal a bom verjetno res vzel kar kakšno Fiat Cromo...120 ali če dobim res dobro ponudbo 150 konjsko...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Glede Škode se strinjam, da ne sodi poleg, že po izgledu je 20 let zadaj
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
V mislih sem imel zadnjo C klaso. Pelje se odlično, pozna se da ima C klasa bolj togo podvozje, ni tako majavo. Kat se tiče glasnosti ni nič boljša kot lybra. Tudi zvočna zatesnjenost nad 140 kmh je pri C klasi boljša ( + 6.prestava...).
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Uporabnik NigelM ima Cromo. Pocakaj na njega. Kakor se spomnim jo hvali.

No ja, avto je OK. Sam sem kar zadovoljen, čeprav sem lani junija že iskal menjavo...

Pelje se OK, nimam občutka, da bi ravno tiho pobiral grbine, ampak zato imam pač radio - italijan pač. Tudi kakšen čriček se tu in tam oglasi - ni avto za pekfekcioniste in fetišiste. Komur pa je avto izključno in samo orodje, ki mu omogoča opravljanje dela - potem pa ni ovir.
Znane slabosti so kakšne italijanske šlamparije (recim odpade znak iz pokrova prtljažnika) in podimenzionirano "vzvodje" v podvozju. Ne vem točno kako se reče, ampak gre za dva droga (na vsaki strani eden), ki imata očesi, noter pa "gummilager". No tisti "gummilagerji" so malo preslabotni in ko se zgonijo začne ropotat. Strošek ni velik - trajajo pa 20-30.000 km. Znana slabost je tudi EGR ventil, ki ga je treba menjat, ko začne avto cukat.

No, pri meni so bile še določene posebnosti - najprej je šel LMM, nato je avto občasno cuknil brez da bi ugotovili razlog in nato popolnoma obstal. S svojega sedeža se je snela dušilna loputa (a sem omenil Italijane?), ampak kljub temu delovala naprej. Pri tem je pritiskala na kabel za lastni signal. In ko je gred lopute dovolj dolgo pritiskala na kabel, je naredilo zvrc - in avto je obstal - skuril pa se je še analogni izhod na računalniku. Juhu. Fante na Chiptuningu so izhod zrihtali (moj mehanik jih pozna), ni bilo poceni, a še vedno ceneje kot nov ECU. Kmalu nato novo cukanje in menjava nekega Boshovega ventila ter brskanje po ECU (spet v Črnučah), nato je bil mir do junija - ko sem zamenjaš še EGR in od takrat imam 25.000 km miru - trkam na les
bonk.gif


Avto sem kupil z 18.000 (konec septembra 2010), sedaj jih ima 95.000.
Po eni strani mi je že požrl kup živcev in denarja - po drugi strani mi pa zelo ustreza visok položaj, preglednost. Avto je veliko prostornejši, kot bi mu prisodil po zunanjosti. Preskušeno sedi za volanom 183cm in za njim 190 cm - in obratno. Prtljažnik ni ravno velik, ampak 500l ni malo - mu pa visoka oblika jemlje nekaj uporabnosti - klasični karavanski so uporabnejši pri prevozu hladilnikov ipd.

Za resne počitnice ni težav 5 odraslih na kampiranje s šotorom; enako velja za smučanje - seveda z ustreznim strešnim kovčkom.

Poraba: kot vedno - odvisna je predvsem od noge. Lj-Nürmberg-Lj pri 110 km/h po GPS - 5,3 l; Lj-Bg-Lj, po GPS vsaj 150km/h - okoli 6,9 l. Polno naložen + truga 130km/h po GPS + Korzika ca. 7,2 l

Če gledam nazaj, sem se glede na možnosti/potrebe dobro odločil. Preveč je bilo dodatnih stroškov, ampak včasih ima človek smolo.

Če si do sedaj vozil Lybro, potem Croma ne bo korak nazaj. Po možnosti izberi takega s parkirnimi senzorji.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.996
1.880
113
Ksz
Ne mores primerjat jtd in 1.9 tdi ker je slednji traktor, sodi na smetisce zgodovine. Saj ne recem, za svoj cas odlicen motor, ampak ne sodi v danasnji cas. Jtd se pelje dosti lepse, vlece bolj enakomerno in je tisji. Tdi pa ropota ko traktor, dobro vlece samo ko je v igri turbo luknja in pri 2600 obratih se vso veselje konca
 

Opti

Zelenc'
7. jan 2013
10
0
1
Glede nakupa novega avtomobila predlagam, da kupite nemški avtomobil. Servisi so ugodni v primerjavi z Japonci ter zelo vzdržljivi. Vozil sem italjanski, japonski ter nemški avto in se ne da primerjati glede kvalitete.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.235
3.885
113
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Pri Cromi se na 3000km zapaca EGR ventil...

Sem imel isti problem na saab-u 9-5 z istim motorjem (Z19DTH). Nonstop zapacan EGR in 2x tudi DPF filter. Problem je bila cev intercoolerja. Od menjave cevi je zdaj ca. 70k km in je ok.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.653
9.865
113
40
MB
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik softi pravi:
tdi s 5 brzin...al jaz narobe gledam, al pa ti

Ti. "Stari" 1.9 PD dizli so bili opcijsko na voljo s 6. prestavami samo v določenih vozilih novejših letnikov, recimo pri Touranu pa verjetno še kje. Velika večina pa jih ima zgolj 5 prestav (govoriva o nekaj let starih vozilih, kjer je 1.9 s cca 105 KM predstavljal vstopno dizelsko motorizacijo)

Touran ima serijsko 6 prestav