Če se gleda nove avtomobile in upošteva vse popuste ter podobno opremo so C5, Insignia, Mondeo, I40 in 508 skoraj izenačeni. Ko sem kupoval avto sem naredil kup primerjav in vedno prišel na ceno (v mojem primeru) cca 25k. Edino odstopanje je bilo ko se je kateremu modelu bližala menjava. Takrat je bila to recimo Mazda 6, ki se je z zalo solidno opremo dobila za 22k, malo kasneje je bilo tako z Superbom, kmalu pa verjetno pride na vrsto Mondeo.
Brez skrbi, prodajalci imajo dobro naštudiran trd, samo pristope imajo različne.
Odstopajo jasno A4, C-klasa in trojka, poleg njih pa še kakšne eksotike v stilu Lexusa, Subaru Legacya in podobnih. Zalo drag je tudi Accord, ker nočejo korigirat cene zaradi jena.
Zakaj C5? Ne zato ker je poceni, pač pa zato ker (vsaj meni) všeč, ima dobre sedeže, neproblematične motorje (ok, pustmo zdaj sklopko), ogromno placa in hidravliko. Ni mi pa všeč fiksen volan, armaturna plošča če ni navigacije in drag leasing.