Nakup novega avta : Citroen C5 ali DS5 ?

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Dej povej - napiši mal več o C5, kaj je vredu, kaj grajaš, slabosti, problemi z avtom nasplošno. Aha že vidim, kje je poanta. To da sem tudi jaz, ČUDEN, ker sem menjal avto dve leti star.
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno:

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.140
316
83
Ampak v dveh letih boš zgubil 15.000 € - drag špas. Mi gorenci to težko dojamemo.
 
Nazadnje urejeno:

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Sem napisal nekje v začetku, da denar € , ne igra vloge tukaj.
Off topic: bi si lahko tudi dražjega, boljše privoščila, ampak sva se v tega zapičla. Za enkrat bo še ostal sedanji, ko dobiva novega pa se bova odločila: sedanjega prodati, ali obdržati sedanjega tudi, in imeti oba. Samo na začetku sva se zmenila, da ga bova prodala.
 
Nazadnje urejeno:

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
no, to je bila bolj šala. enim je pač čudno, če menjaš dokaj mlad avto. zase sem rekel, da pri 5 letih starosti še ni bilo nujno menjat, pa sem vseeno.
drugače pa moj C5 ni v tvoji klasi. bil je letnik 2011 s 30.000 prevoženimi. sponzorski avto enega igralca. ima opremo tendance, torej brez hidravlike. ja vem, to ni pravi citroen! je res, ampak mi je bilo žal dat tiste 4 jurje več, da bi mel še hidravliko, itak pa se samo po avtocestah vozim in je dovolj mehek.
dobre lastnosti jih je preveč, da bi jih v primerjavi z berlingom našteval. to je pač AVTO, berlingo je bil bolj dostavnik.
sem pa odkril nekaj minusov (jaz imam turerja)
- manjka mi samodejno odpiranje prtljažnih vrat
- manjkajo mi park senzorji spredaj (imam samo zadnje)
- žal mi je, da nisem vzel avtomatika
- polno naložen nima pospeškov (imam samo 140KM), avto pa ima 1,8 tone (prazen)
- ker imam 2 metra, ko dam zic do konca, zadaj ne more noben sedet
to so minusi.
ampak sem mel na testnem opremo exclusive, pa lahko zdaj v miru pogrešam kar nekaj bombončkov (tudi z omenjenimi minusi se da živet).
drzgače pa all in all, odličen avto. ker se vozim iz MB v službo v LJ sem dosti na cesti in sem tudi po vožnji v C5 precej spočit (pri berlingu je bila druga pesem).
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Ni blema, ni zamere itak nobene, iščem pa po netu, kje so največje napake C5-ke (če sploh so za te modele). Motor, elektronika, itd.
 
Nazadnje urejeno:

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
za ta model (od 2009 naprej) jaz nisem nič našel ...
pusti zdaj 1.6 hdi. si itak ne predstavljam, kako 110 KM poganja to 1,8 tone težko kravo.
čeprav pri nas je največ teh malih motorjev ...
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Me pa zanima, ko bo naložen in bomo kam šli daleč, kako bo, C5 (2.0 hdi - 160KM) mora dobro iti, poganjati, sedanji C4 picasso 1.6 hdi 112 KM . Ko greš v hrib ga kar malo matra - naložen.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
jaz sem mel v testnem 160 km, v svojem pa 140. hude razlike nisem opazil. ampak ja, proti berlingovih 90 KM je raketa. 160 km/h potovalne hitrosti je čisto brez problemov držat. in to s 4 odraslimi potniki in 3 velikimi potovalkami. poleg tega imam sam 120 kg :)
brez skrbi, dobro bo šlo.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
9.076
7.544
113
Sem malce gledal te tvoje linke in tudi meni je C5 Tourer zelo všeč, vendar bi cvikal pri nakupu. Nekako sem skeptičen glede francoske kvalitete. Verjamem da v začetku deluje vse BP, vendar kasneje pa je ? Pa kakšen senzor za to in ono. Vse skupaj verjetno nič pomembnega, vendar zame dovolj, da bi bil živčen.
Sem gledal tudi Toyoto Avensis. Poraba še manjša in precej opreme. Cena podobna, vendar mislim da pri Toyoti kvaliteta ni vprašanje. Vsekakor C% izredno lep avto in verjetno francoska postelja na kolesih.

Lp
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Je kar nekaj v tej skupini, toyota avensis, citroen c5, opel insignia, itd. Zaenkrat sva ostala ne tej znamki avta (francoz), renault laguna mi ne sede (renault NIKOLI VEČ, ni vreden tega denarja) - plastike ne rabm. Dokler je avto v garanciji, je še kar dobro. Popraviš če je kaj narobe.
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik markoman pravi:
za ta model (od 2009 naprej) jaz nisem nič našel ...
pusti zdaj 1.6 hdi. si itak ne predstavljam, kako 110 KM poganja to 1,8 tone težko kravo.
čeprav pri nas je največ teh malih motorjev ...

1.5 tone težko kravo pa res.
smile-1.gif


Se pa presenetljivo dobro premakne za teh borih 115hp in svojo težo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Če si vajen prostorosti C4 Picasso (torej: če jo rabiš), potem DS5 odpade, vzemi C5. Če to ni problem, vzemi DS5. S tem dizlom, ampak BVA. Rata čisti drug avto. Pa ne pustit da ti uturijo 19-palčne gume, avto rata zelo zelo pretrd. Še 18 je v bistvu preveč, najboljša so 17 ...
 
Nazadnje urejeno:

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
To sva naročila: Exclusive HDI BUSINESS, BVM6 , 18 colske, limuzina. Sva full primerjala med temi posti tudi sama med DS5, pa je full plusov na C5. Samo zunanja oblika in notranjost voznikova stran je zmagala na DS5, ostalo vse C5 v najinem primeru.
 

KejsiStoner

Pripravnik
15. nov 2007
180
6
18
Cabo Verde
Kakšni so pa kej avtomatiki pri teh večjih Citroenih? Sam sicer vozim C4, pa sem tudi razmišljal enkrat prihodnje o menjavi na večji avto, sploh C5 tourer mi diši. Ampak se mi zdi skoraj greh na tako velikem avtu opletati s pletilko. Če je vse ležerno, podvozje, fotelji, naj bo pa še menjalnik. Sej ne gre za nek športno trd avto, da bi užival v šaltanju in vozil pri višjih vrtljajih. Ali se motim?
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
@cizy
moj C5 tourer ima v homolomo 1760 kg. zaokrožimo navzgor, ker so v avtu še vedno neke dodatne pi7darije in smo na 1,8 tone. za 1,6 motor absolutno preveč. še z 2.0 140 km se premakne tak tak ...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
1.6 HDi limo ima po tehničnih podatkih par kg čez 1.5t, ti podatki v homolomo so bolj tako tako, sem že videl 3 enake avte z različno težo. Je pa zanimivo da je pri C5 sodeč po uradnih podatkih dosti večja razlika v zmogljivostih med 140 in 160hp 2.0 HDi kot pa med 115 1.6 in 140hp 2.0 HDi. Izgleda da je ta motor res ena velika lenoba.
smile-1.gif


edit:

Sem sedaj preveril. Teže so sledeče:

Limo 115hp: 1506kg, 140hp: 1608kg, 160hp: 1563kg.

Tourer 115hp: 1538kg, 140hp: 1655kg, 160hp: 1595kg.

Že po teži je torej lahko jasno da se 115hp ne premakne dosti slabše kot 140hp in zakaj se 160hp toliko boljše.
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Citat:
Uporabnik TUPLI pravi:
Naročeno:
cheer.gif
. Dobimo konec aprila.
Exclusive HDI BUSINESS, BVM6, 120/163 KW/KM, 1997 CCM, limuzina 31.540,00 €
LIO1 - Opozorilnik nenamerne spremembe voznega pasu 455 €
JOD2 - Paket zaznavanja Exclusive Xenon:
vsebuje sis. za pomoč pri parkiranu spredaj z merilcem razp. prostora, samoz.
zunanja ogledala ter dvofunkcijske smerne ksenonske žaromete 1.100,00 €
J0YN - Protivlomni paket + AFIL:
vsebuje alarmno napravo, stranski varnostni blazini zadaj in AFIL 800,00 €
J2BD - Paket Business Exclusive:
navigacijski sistem e-MyWay in sistem HiFi 1.200,00 €
J2BH - Paket Confort:
vsebuje alarmno napravo, večplastna zvočno izolirana bočna prednja stekla,
večplastna zadnja bočna stekla in kaljena zadnja vogalna stekla,
samozatemnitvena zun. ogledala in sistem HiFi 1.000,00 €
0MM0 - Kovinska barva - Rjava Guaranja (B) 520,00 €
Z0FC - Oblazinjenje v usnju Z0FC Matinal - Siva 1.405,00 €
ZH07 18-palčna aluminijasta platišča 300,00 €
STORITEV CITROËN RAZŠIRJENI SERVIS - 36 mesecev - 1055 €.
Končna naju je prišla 30.400 € (končna cena, vsota vseh cen, - popust)

Hvala vsem za nasvete. L.P.
nahrung002.gif

Danes prevzeli avto. ZADOVOLJEN.
cheer.gif

Jutri popoldan po otrokovi šoli, pa na Bodensko jezero za en teden (tro meja, De - Švi - Lie)