Nakup novega avta : Citroen C5 ali DS5 ?

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Kako se kaj obnese snow motion pri C5, zasneže ceste, visok sneg, led, ali deluje skupaj s esp ali posamezno ?
 

Speedy

Pripravnik
31. jul 2007
724
0
16
37
CENTAR LJ
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
DS5 je kao bolj športna varianta.
wink-1.gif

S hidravliko se ne da peljati športno? Premehno? Preveč nagibanja? Ni več vrst nastavitev? Soft, Hard, Medium? DS5 mi je vizualno res všečen v živo.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Jaz bi se odločil za DS5 ... Oblika mi je zanimiva ... huda ... sicer noter deluje precej utesnjen, "majhno" vetrobransko, nizek strop ... se pa lepo pelje ... vozil 160Hdi avtomatika, pa se mi je zdel soliden.

Pri C5-ki mi manjka naslon za levo roko ...nekako ne najdem prave pozicije kam bi odložil roko
smile-1.gif

1720645-525338_10151341006340945_161997752_n.jpg
 

Priponke

  • 1720645-525338_10151341006340945_161997752_n.jpg
    1720645-525338_10151341006340945_161997752_n.jpg
    57,4 KB · Ogledi: 288

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Recimo C5 - 140 KM proti 160 KM je cca 1000 € razlike, navor isto 340 Nm. Kolk se pa to pozna teh 20 KM na avtu, vožnja, teža ? Sej oblika me privablja na DS5, ampak če ima C5 bolj ispopolnjeno vse. Je kakšen update faceliting napovedan za DS5 ?
 
Nazadnje urejeno:

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
DS5 je kao bolj športna varianta.
wink-1.gif

S hidravliko se ne da peljati športno? Premehno? Preveč nagibanja? Ni več vrst nastavitev? Soft, Hard, Medium? DS5 mi je vizualno res všečen v živo.

Sigurno je všečen. Po moje se "klasično" podvozje obnese boljše v primeru športne vožnje, v linku imaš test ...
cool-1.gif


http://www.autocar.co.uk/car-review/citroen/ds5/ride
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Nikakor ne moreš primerjat ta dva avta skupaj. DS5 je navaden C4 za nekaj čudovitimi bombončki, super linijo, enkratno notranjostjo in KATASTOFALNO trdim vzmetenjem. Da imam jaz tako trd avto, znorim po prvih 10km na naših cestah. Večkrat se peljem z njim, avto je drugače super, samo nikakor za naše ceste. Če mene vprašaš ta avto nebi smel imeti spredaj Citroenov znak, je pa res, da avto ne paše v "gosposki" del, ampak je mešanica vsega bolj "športno - rekreacijskega" avta.

Če ti je full trd avto všeč potem ja, drugače pa definitivno C5 z super hidravliko, izrednim udobjem in si zmagal. Nakup C5 brez hidravlike je povsem zgrešen. Je pa C5 brez hidravlike približno 100x bolj udoben kot DS5 ... še zdaj mi ne gre v glavo, kaj so butci v Franciji želeli narediti s tem vzmetenjem.
bonk.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Verjetno tudi jaz, če bi se odločal med C5 in DS5, razen če je potreba po več prostora.
zmaga.gif


V tem primeru bi raje vzel C5 karavan (tourer) .
wink-1.gif
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Bistvo C5 je udobje, bistvo DS5 pa športnost, zato je podvozje tako trdo.
wink-1.gif


Za familijo in dolge ture vsekakor C5 s hidravliko, za igranje po ovinkih pa DS5
zmaga.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
DS5 za igranje po ovinkih, kaj vse ne prebereš tukaj na alterju.
hysterical-1.gif


1,6 tone težka podhranjena "kibla" je pa res prava igračka za ovinke.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Bistvo C5 je udobje, bistvo DS5 pa športnost, zato je podvozje tako trdo.
wink-1.gif


Za familijo in dolge ture vsekakor C5 s hidravliko, za igranje po ovinkih pa DS5
zmaga.gif

Res da nisem lastnik DS5, se pa res večkrat peljem, ampak ne vem, če je DS5 za priganjanje in športnost. Meni deluje preveč masiven in "bikast". Honda Accord je tudi športno nastavljena, pa M6 tudi ampak je v primerjavi z DS5 svileno udobna.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
DS5 za igranje po ovinkih, kaj vse ne prebereš tukaj na alterju.
hysterical-1.gif


1,6 tone težka podhranjena "kibla" je pa res prava igračka za ovinke.


Prav imaš, v mislih sem imel DS3
redface-1.gif


Vendar, če pogledamo drugače, sploh v primerjavi s C5, se DS5 (z malce tuninga recimo) dosti boljše obnese na ovinkasti cesti kot C5 ali se motim.
grims-1.gif
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
DS5 za igranje po ovinkih, kaj vse ne prebereš tukaj na alterju.
hysterical-1.gif


1,6 tone težka podhranjena "kibla" je pa res prava igračka za ovinke.
In kako bi to svetoval, glede na izbiro: C5 ali DS5, kaj je boljše za ''igranje'' po ovinkih...? Še enkrat preberi, Radical SR1 ni v izbiri...
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Hvala vam vsem, za predloge in pomoč pri nakupu. Odločitev je padla: Citroen c5 exclusive business 2.0 hdi 160 KM bvm6. Pa še neka akcija je pri citroenu. Dvofunkcijske ksenon, hi-fi, gps emyway. Popust ali akcijsko ceneje za to verzijo do 9528 €. Vsi trije smo se strinjali.
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
Sem si naredil konfigurator na linku citroen, komplet cena malo manj kot 40.000 €, sedaj bom pa videl v ponedeljek kolk je končna, popusti, akcija. Če je res tak popust-bonus, mislim da bi moralo biti cca 31.000 € (plus, minus €)
 
Nazadnje urejeno:

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
V avto city imaš takšnega na zalogi za 25k eur. 160hp tourer exc. buisness, bixenon, navi, hifi, kamera za vzratno tako da tistih par cm več v dolžino ženi ne bi smelo predstavljati problema.
smile-1.gif
 

TUPLI

Fizikalc
12. jul 2010
4.703
0
36
All World
THX. Bom pogledal, kontaktiral v ponedeljek, kaj ima vse opreme ta model. Me je pa prjatu klical sedaj in mi povedal da, popust pride tam do cca 8200 €, 1000 € ti dajo na financiranje preko njih leasing, tako pride cena s takim popustom 9500 €. Sem gledal sedaj na avto net, pa citroen link pod akcijska vozila.
 
Nazadnje urejeno: