Nakup nove kante, za nekje do 12.000 eur.

Kaj bi vi vzeli?


Rezultati so vidni samo po glasovanju.

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ves kaj je ironija.. Ima alfo
hysterical-1.gif


Pa jo bo:

a) dal nekam na odkup
b) zazgal
c) zapeljal v prepad
d) podstavil pod tank
e) uporabil za target practice
smile-1.gif


Resno, avto 156SW, '04 m-Jet.. super zadovoljen pa vse.. Aaaampak.. toliko smole, kot s tem avtom pa ne mores imet, ce tudi Renaulta kupis
evil.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
hysterical-1.gif


Ej, sam da ti povem nekaj nezaslišanega, nekaj nepredstavljivega, nekaj kar je skregano z vsako logiko, nekaj za kar tudi matematični izračun verjetnosti poklekne......

....naš Renault po 15.000 kilometrih še vedno dela
hysterical-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Vidiš, to me pa pogreje. Zakaj bi pa 1.4 motor rabil 6 prestav? Ker je to zdej trend? Ker se finančno izplača? Ker bo 5 litrov manjša poraba? A obstoječi 5 stopenjski menjalnik pa ni ustrezen?
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
...faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak... spet si me spomnil...pa tolk cajta sem se s psihiatrom trudil, da pozabim na tisto slabo izkušnjo....
evil.gif


Drugače pa...ahm....ja, laguna je......
17758-icon_confused.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Res bi rad videl tistega, ki je dal mondeotu več zvezdic kar se tiče kvalitete izdelave notranjosti kot pa passatu. Pa ne favoriziram VW-ja ker ga ravno vozim, ker bo moj naslednji (pa tudi prejšnji je bil) avto spet Ford.
crazy1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.157
1.187
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Vidiš, to me pa pogreje. Zakaj bi pa 1.4 motor rabil 6 prestav? Ker je to zdej trend? Ker se finančno izplača? Ker bo 5 litrov manjša poraba? A obstoječi 5 stopenjski menjalnik pa ni ustrezen?

Ker:
- se na AC potem pri 130 ne bi motor vrtel s 3.500 vrtljaji, kar je glasno in poveča porabo (nekateri izemd teh petstopenjskih jajčkov se znajo pri 130 celo s 4.000 vrtet)
- ker bi bila prva prestava lahko malo krajša
- ker bi bila v splošnem poraba nižja
- ker bi bil malo bolj živahen avto (za tiste, ki to hočejo)

In ravno tamali, švoh motorji rabijo 6 prestav. Q7 V10 TDI bi imel zadosti dve ali tri ...
 

bendeho

Pripravnik
16. jan 2008
44
0
6
Polo 1.2 tsi comfortline za ta denar itak ne bo dobil, ker je osnovni 1.2 TSI comfortline ~12900, popusta dajo 3-5%.
Iz zaloge imajo pa vsi kovinske barve in več opreme, tako da tudi če dajo več % popusta, za 12000 ga ne bo. Še 1.4 comf. iz zaloge za tak denar težko najdeš.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ravno to gledam.. Hmm.. Baje bo kmalu ena akcija.. Pa tudi po moje bi se dalo stisniti kaksen extra popust, ker je konec leta... ?

Pa itak te popusti veljajo samo, ce lizing vzames, ne?
 

bendeho

Pripravnik
16. jan 2008
44
0
6
Ne vem točno kako je s popusti, lizing gor dol, v salonu so mi poleti, ko sem bil tam rekli da je pač tako, da ni kakšnih posebnih popustov pri polo-tu. Pri večini znamk imajo decembra popuste za vozila iz zaloge, ne vem kako je s tem pri VW. Čisto možno, da se dobi kak dodaten %, če je dosti dodatne opreme.

Je pa dejstvo, da je na našem trgu polo med najcenejšim ali celo najcenejši v evropi. Vsaj če gledaš ceno osnovnega modela in osnovne opreme. Tako da sklepam da zato ni kakšnih posebnih popustov.
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
Citat:
Uporabnik MViper pravi:
Pocasi.. ne bo se driftalo z njo
evil.gif


Porque Fiesta Alan por favor?

Lep avto je, sploh 3 vratna s športno opremo, pelje se odlično, pa ford je poceni (torej lahko vzame nalovdano za denar oskubljenega polota npr...)
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Vidiš, to me pa pogreje. Zakaj bi pa 1.4 motor rabil 6 prestav? Ker je to zdej trend? Ker se finančno izplača? Ker bo 5 litrov manjša poraba? A obstoječi 5 stopenjski menjalnik pa ni ustrezen?

Ker:
- se na AC potem pri 130 ne bi motor vrtel s 3.500 vrtljaji, kar je glasno in poveča porabo (nekateri izemd teh petstopenjskih jajčkov se znajo pri 130 celo s 4.000 vrtet)
- ker bi bila prva prestava lahko malo krajša
- ker bi bila v splošnem poraba nižja
- ker bi bil malo bolj živahen avto (za tiste, ki to hočejo)

In ravno tamali, švoh motorji rabijo 6 prestav. Q7 V10 TDI bi imel zadosti dve ali tri ...

-če se ne motim, se pri avtomobilih z majhno prostornino motorja doseže končno hitrost s četrto prestavo, peta pa je tako ali tako dovolj dolga in posledično obrati pri večini avtomobilih niso visoki za 130 km/h (morda le pri kakšnem Twingotu RS in podobnih navitih avtomobilčkih)
-zakaj pa bi rabil še krajšo prvo prestavo kot je? mislim da je med 45 in 55 km/h, ki jih lahko dosežeš v prvi prestavi že tako malo.
-ja, poraba bi bila nižja v teoriji, ne praksi. Pa še avtomobili bi bili dražji. Pa vsi se ne vozijo z avtomobilčki po AC. Kolko ljudi bi pa sploh uporabljalo oz. jih zna uporabljat šest prestavo? Misliš da bi lahko s silnim navorom avtomobila z majhno prostornino motorja pospeševal v šesti prestavi pro 70, 80, 90, 100 km/h?
-pri majhnih prostorninah (brez turbo) ti tudi 10 prestav ne pomaga, da bi bil avto živahen.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.157
1.187
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik INKVIZITOR pravi:
Vidiš, to me pa pogreje. Zakaj bi pa 1.4 motor rabil 6 prestav? Ker je to zdej trend? Ker se finančno izplača? Ker bo 5 litrov manjša poraba? A obstoječi 5 stopenjski menjalnik pa ni ustrezen?

Ker:
- se na AC potem pri 130 ne bi motor vrtel s 3.500 vrtljaji, kar je glasno in poveča porabo (nekateri izemd teh petstopenjskih jajčkov se znajo pri 130 celo s 4.000 vrtet)
- ker bi bila prva prestava lahko malo krajša
- ker bi bila v splošnem poraba nižja
- ker bi bil malo bolj živahen avto (za tiste, ki to hočejo)

In ravno tamali, švoh motorji rabijo 6 prestav. Q7 V10 TDI bi imel zadosti dve ali tri ...

-če se ne motim, se pri avtomobilih z majhno prostornino motorja doseže končno hitrost s četrto prestavo, peta pa je tako ali tako dovolj dolga in posledično obrati pri večini avtomobilih niso visoki za 130 km/h (morda le pri kakšnem Twingotu RS in podobnih navitih avtomobilčkih)
-zakaj pa bi rabil še krajšo prvo prestavo kot je? mislim da je med 45 in 55 km/h, ki jih lahko dosežeš v prvi prestavi že tako malo.
-ja, poraba bi bila nižja v teoriji, ne praksi. Pa še avtomobili bi bili dražji. Pa vsi se ne vozijo z avtomobilčki po AC. Kolko ljudi bi pa sploh uporabljalo oz. jih zna uporabljat šest prestavo? Misliš da bi lahko s silnim navorom avtomobila z majhno prostornino motorja pospeševal v šesti prestavi pro 70, 80, 90, 100 km/h?
-pri majhnih prostorninah (brez turbo) ti tudi 10 prestav ne pomaga, da bi bil avto živahen.

- Ni res. Večina jih doseže v 5 prestavi. In lep kup avtov s 6-stopenjskim kar v šesti (ki pa je lahko priemrno dlajša)
- ker nimajo nobenega navora in potem folk brusi sklopko na klancih. Sploh pa ta tpčka ni nujna (je pa pri zelo švoh avtih dobordošla)
- tudi v praksi. Na primerjalcu so bili avti s 6-stiopenjskim menjalnikom bolj varčni (večinoma). Cena proivodnje 6 stopenjskega je praktično enaka ceni proizvodnje petstopenjsskega. In avti s 6-st niso nič dražji
- a res? Probaj se s kakšnim jajčkom vozir recimo samo s 1, 3 in 5, pa da vidimo koliko bo živahe. Če že prviš, da je vseeno, koliko prestav je