Nakup motorja....

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113
Mogoče kake vilice? Ker gumjasti deli/tesnila znajo zgubit svojo funkcijo. Definitivno pa čimprej nardit servis. Kaj pa kupuješ?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Za gume se ne rabiš bat, tisto je kar fama, da postanejo jajčaste, če dolgo stoji
smile-1.gif
v prvi vrsti ne gre za takšno težo...

Kako dolgo ni bil vožen?

Če gre za daljše obdobje, bi jaz menjal tudi zavorno olje in prevetril sistem, sicer pa namazat vitalne dele, olje, filter itd.

Kaj se kupuje?
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113
@Snecer - ti maš precej kilometrine za sabo
smile-1.gif
Kaj misliš o Mitas gumah?? Jst sem poln predsodkov o nekih no name gumah?? Kako se kaj obnesejo? Kako je ob mokri podlagi?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Dejanko gre za predsodek.

Jaz sem sedaj na drugem setu Mitask, prvi set mi je zdržal 13k km, oziroma je zadnja guma prišla do oznake, sprednja je pa bila še bp, samo menjal sem obe.

Jaz sem z gumo zadovoljen. Prej sem natikal Dunlop Roadsmart.

Z Mitasko sem prevozil lani "celo" Evropo, Korzika, Anglija, Alpe, Dalmacija, tudi v močnem dežju, celo sneg me je ujel v Sloveniji.

Da probam objektivno:
Po suhem je guma super, bolj udobna od Dunlopke. Ker ima drugačno oblika (bolj zaobljena), lažje "pade" v nagib. Res je, da narejena samo iz ene zmesi, da nima trše sredice, ampak jaz, ki se vozim sam, nisem opazil razlike, da bi jo zato zadaj bolj pobiralo, pa sem vozil s prvim setom preko 5000km po AC.

Poleti lahko malo preseneti na vročih zalivkah (bitumen al kaj je tisto), ampak guma "zdrsne" ker je zalivka mehka in zalivko premakne. Nič posebnega, tudi pri Dunlopki je to počelo.

Mokro:
Veliko sem (žal) vozil tudi po mokrem, guma je tudi v mokrem solidna, je pa treba paziti v mokrem na bele črte, tam pa drsi (katera pa ne).

Na suhem bi rekel 9/10, na mokrem 7/10.

Niso pa Mitaske no name gume, to so Savine gume, delajo jih v Sloveniji, na gumi ti piše Made in Slovenija, le tržijo jih pod imenom koncerna Mitas (Češka).


 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
461
41
28
ksz

Letos imam namen kupiti prvi ''močnejši'' motor in imam nekako pomisleke med tremi. Kawasaki z650, Ducati 797 mogoče celo novi 765 Street Triple. Cenovno je velika razlika. Z650 6,5k, Monster 9k, Triple 10k.

Vožnja bo večinoma po gorenjskih koncih, parkrat letno na Krk, ... Avtoceste mogoče 5%.

Mnenja?
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Menim, da z650 ponuja več kot dovolj za "prvi" motor, cena pa itak zmagal.

Sem ga namreč imel, predhodnik (er6n), tak da... raketa

Aja, neposrednji konkurent yamaha mt 07, še to poglej,
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Vsi trije so OK, vsak v svojem razredu. Cenovna razlika je sicer res velika, nudita pa duče in triumph definitivno mnogo več . Zmoglivejši motor, zavore, komponente, kljub temu sata pa oba lahko tudi začetniški motor, brez problema. Če kupuješ za dlje časa in če denarci niso problem vsekakor zadnja 2 je pa duče nekoliko dražji za vzdrževanje, na dve leti ali 24K km je večji servis z menjavo jermenov in španarjev, cena na pooblaščencu nekje med 600 EUR in 1000 EUR, glede na model. Na kwaki nekaj jamrajo o slabi končni izdelavi glede na predhodnike

https://www.youtube.com/watch?v=WOdnHZ43YZc

Maš pa v rangu kwake še recimo Yamaho mt07, XSR 700 in Suzuki SV 650. Mogoče bo pa kej cenej dosedanji Triple 675, odličen motorček, lahko bi rekli best v razredu. Za soliden denar dobiš še 3 valnji MT09. za 9,2 kilo EUR ima 2017 letnik nastavljivo vzmetenje, quickshifter, en kup elektronike, zdrsljivo sklopko, za ta denar odličen nakup

http://www.kmc.si/si/yamaha-mt-09-novost-2017-i34522.shtml
 
Nazadnje urejeno:

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
461
41
28
Hmm zdaj po ogledu MT09 2017 mi je zelo zanimiv. Pa ne bo to kar premočno za prvi motor? Sicer imam nekaj izkušenj vendar s takimi stroji ne...
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
461
41
28
To mi je jasno
evil.gif
Za dva je predvidevam boljši kot ostali, nisem pa še vozil motorja z več kot 70 konji, zato sprašujem.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik map pravi:
Vsi trije so OK, vsak v svojem razredu. Cenovna razlika je sicer res velika, nudita pa duče in triumph definitivno mnogo več . Zmoglivejši motor, zavore, komponente, kljub temu sata pa oba lahko tudi začetniški motor, brez problema. Če kupuješ za dlje časa in če denarci niso problem vsekakor zadnja 2 je pa duče nekoliko dražji za vzdrževanje, na dve leti ali 24K km je večji servis z menjavo jermenov in španarjev, cena na pooblaščencu nekje med 600 EUR in 1000 EUR, glede na model. Na kwaki nekaj jamrajo o slabi končni izdelavi glede na predhodnike

https://www.youtube.com/watch?v=WOdnHZ43YZc

Maš pa v rangu kwake še recimo Yamaho mt07, XSR 700 in Suzuki SV 650. Mogoče bo pa kej cenej dosedanji Triple 675, odličen motorček, lahko bi rekli best v razredu. Za soliden denar dobiš še 3 valnji MT09. za 9,2 kilo EUR ima 2017 letnik nastavljivo vzmetenje, quickshifter, en kup elektronike, zdrsljivo sklopko, za ta denar odličen nakup

http://www.kmc.si/si/yamaha-mt-09-novost-2017-i34522.shtml

to so spet pravljice, da nudita veliko več

če primerjamo z650 in ducati 797

1. Z650 ima 68PS 8000rpm in kar 65,7Nm navora pri 6500rpm, težak pa je po prenovi 187kg
2. monster 797 ima 75PS pri 8250rpm in 68,9Nm navora pri 5750, težak pa je 193kg

In zdaj ti hočeš njemu povedat, da dobi VELIKO več motorja pri dučetu... ne se hecat

Oba sta tu nekje, jaz bi med njima brez pomisleka vzel cenejšega kawasakija.

MT09 je preskok pa spet ne toliko VEČ motorja, največji adut je agregat, ki res vleče kot za šalo, ampak če ne bi imel elektronike, bi bila zadeva težko obvladljiva, bi ti kolo veselo odnašalo

za tako občasno dričanje nima smisla odštevat velikih novcev, itak bo kmalu ugotovil, da bo potreboval motor z dobro vetrno zaščito in udobnejšim položajem sedenja
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik d3esaly pravi:
To mi je jasno
evil.gif
Za dva je predvidevam boljši kot ostali, nisem pa še vozil motorja z več kot 70 konji, zato sprašujem.

še tega ne boš izkoristil
priden.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Snečko, če bi vsi vozili to kar potrebujemo, bi bilo 97 posto vsega sveta na dačijah sandero. Kwaka je vstopni rang in duče in triumph sta krepko višje. Če ima denar naj kupi višji rang, zakaj pa ne? Osebno zadovoljstvo in ego bosta večja. Drugače je za mene med temi motorji triumph zakon Res dober paket. Če cena ni problem bi bila zadeva idealna izbira. Vsi modeli so novi in bodo v kratkem testni na voljo. Z vsemi se zapeljat in videt, kaj ti je boljše pod ritjo.
 
Nazadnje urejeno:

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
461
41
28
Hvala za mnenja. Kaj pa iz vidika sopotnika. Drago bo treba kdaj peljati na Bled, Bohinj, ... Do zdaj sem sedel samo na z650 pa se mi zdi, da ni preveč naklonjen sopotniku.

Upam, da bom na avto sejmu naslednji mesec lahko sedel še na ostalih.
 

d3esaly

Fizikalc
1. jun 2008
461
41
28
Ja vidim, da je z budgetom okoli 10k kar pestro v naked razredu. Bo treba vse v živo pogledat potem pa izluščit favorite.