Nakup motorja....

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Ne navijaj mrzlega motorja, ker te bo prodajalec poslal v 3pm
smile-1.gif


Zunanjost preglej, vžgi motor in se zapelji. Nekje na ravnem spusti belanco, da vidiš, če so vilice/okvir ravne, potem pospeši in zaviraj, da vidiš, če so diski ravni. Če je vse ok, vzami.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Ravno zaradi teh km imaš kle še maneverski prostor za zbijat ceno. Za tak denar naj ti da še vse nosilce, kovčke in povišani šipco zraven (jo boš potreboval, ker ima slabo vetrno zaščito), pa še bo moral kej spustiti. Ne vem okol 2012 leta sem se po enem takem motorju vleku v delta teamu. Nov je bil nekaj čez 7 jurjov brez ABS. Tak da za 11 let staro in čez 100k km se mi zdi to veliko. če je motor ohranjen je OK, ampak za to ceno najmanj vso opremo zraven.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

100k glede na letnik pomeni, da se je vozil povprečno, da je klepal 10k na leto, cirka en set gum.

100k je psihološka meja, vendar za tdmke se jaz ne bi bal.

Cena je ok.

Daj mu 3300 z vso opremo, itak jo bo težko brez motorja pobral.

Pozitivno pri tem motorju je, da ima ABS!

Bo pa potrebno pri tej kilometrini izmeriti debelino diskov, da vidiš kolko je še do menjave, sklopka verjetno ewig.

Vsekakor je to kilometrina, ko je določene zadeve, sklope potrebno osvežiti.

Gor vidim Gumo Dunlop Roadsmart1.

Ne vem, zakaj je mel fetiš in dal nalepko ermax na desni dekl.

Sicer zgleda po fotkah ok, enako tudi urejena okolico, tako da ne gre za nekega j...v...

Tam ima v opisu = tovarniška blokada... hm, kaj je 35kW?
smile-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Glede na novega v zadnjem letniku izdelave je drag. Tam 2,6 k bi jest maksimalno dal brez opreme. Ta cena z opremo. Vem da se za tdm ni za bat, ampak kake gume, diski, ploščice, lajtnge za bremze, bog ne daj sklopka, pa si hitr na jurja zraven.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
aplauz.gif

Hvala za vse info... Po telefonu mi je deloval zelo vredu človek srednjih let okoli Abrahama. Če se bova dogovorila, sem pripravljen zanj plačat cca. 3100 € z vso dodatno opremo. Če je pa motor res vredu, urejena servisna knjiga z realnimi in rednimi servisi, pa bi morda razmislil tudi o 3200 - 3300 €.
Skratka, vse bo odvisno od ogleda, kasneje pa poročam, kako in kaj.
wink-1.gif
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
9.078
7.552
113
Meni osebno je TDM izredno grd motor. Imel ga je moj brat in se ga tudi vozil, vendar mi ni všeč. Krmilo je bilo čudno in vedno so me kar malo bolele roke. Osebno bi se raje odločil za Hondo CBF, za tvoj budget pa Honda Transalp.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
A ves zakaj je tista Ermax nalepka tam?
smile-1.gif
Cena je cist ok, z motorjem pa nima bit kej, ce je bil vestno vzdrzevan....
Da ima ABS je res super! Si bolj brez skrbi....
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Meni se pa TDM-ka vizualno dopade, bom se pa dokončno odločil ob ogledu, ko jo sprobam. Najpomembnejše mi je, da je okreten, dovolj močan z dovolj navora, da ne bom preklel vseh hudičev, ko bi se s tremi kufri in sopotnico vozil npr. po Dolomitih, po Balkanu ipd.
Če pa je še enostaven za vzdrževanje, brez hib pa bo najverjetneje kar OK izbira... Najpomembneje mi je, da ni kaj takšnega, na kar moraš bit posebej pozoren (tovarniška šlamparija).

Honda Transalp odpade zaradi tega, ker se bom vozil tudi polno natovorjen v dvoje na daljše večdnevne ture. Ravno zaradi tega razloga sem odmislil tudi manjšega Stroma (1000 kubični pa presega moj budget).
Po drugi strani pa je tudi kolega imel pred leti Transalpko kot svoj prvi motor, pa jo je hitro menjal za drugega, močnejšega in prožnejšega endura.

Hvala za vse info, do sedaj se še nisem napizdil pri podobnih nakupih - avto, skuter, kolo ipd., tako da upam, da me sreča tudi tokrat ne bo zapustila...
cheer.gif
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.258
338
83
Poglej še Hondo Varadero, če imaš take potrebe, mogoče Yamaho FZ1S (teoretično tourer, za spredaj ti lahko povem da se dobro pelje, zadaj bo pa verjetno na Varaderotu bolj srečna, hehe). Osebno bi raje razmišljal o nečem z manj km. Tu le pride do utrujenosti materiala pri teh km.
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.258
338
83
Mah vse po malem. Jaz bi raje vzel takega ki ima 50 kot takega s 100kkm. Za tistih 500€ razlike v ceni (sploh ker je za podobno ceno na voljo precej takih z manj kilometrine)... sicer je njegov denar, jaz imam na mojem 45kkm pa imam občutek da ga bi težko prodal. Nisem se prišel prepirat, če že sprašuje pomeni, da je odprt za ideje; mogoče bi bilo smiselno da bi še kako alternativo pogledal (na koncu se bo on vozil, zato je smiselno, da se ne zaleti na juriš in se pač usede na več motorjev, sploh če še ni imel nobenega).
Moj nasvet Sistemiku:
1. pojdi na avto.net in preglej vse motorje ki ti pridejo na misel in misliš da so zate
2. izloči tiste ki niso zate (za v dvoje, premala kubatura zate ipd.), skratka naredi selekcijo, jasno ti morajo bit všeč - če ti niso je beda, tudi če so top motor... pač ni feelinga in ljubezni, džabe ti dober motor... to kupiš za dušo, ne ker bi bil dober v absolutnem smislu (skratka nakup s čustvi je to)
3. vzemi si vikend časa in pojdi pogledat ene 3-5 različnih tipov motorjev, se usedi nanje, preveri če ti pozicija ustreza, če si prevelik/premajhen za kakšnega, če je okreten ipd. Če se da se pelji kak krog, da ugotoviš kaj je sploh zate.
4. ko si izbereš model po okusu/denarnici pa poišči tapravega. Vzemi si čas, mesec do dva imaš še fore, cene bodo počakale. Mogoče pride še kaj pametnega na net medtem.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Se strinjam,pri nas je nemogoce prodat motor z 100k
smile-1.gif
Za potovanje v dvoje more biti pa cisto ok,dva cilindra je bolje kot 4 ce mene vprasas,mas lepo navor v nizjih obratih. Lazja je od Varadere za ene 40kg in za doticen denar dobis se najvec motorja,cetudi butnes 500 za preventivni servis.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Za tak denar je po moje najboljša še TDMka, allrounder. V tem rangu je praktično edini tak motor.

Ni nobene potrebe, da bi kaj drugega probaval, itak še nimaš nekih izjemnih izkušenj.

900ka bo zate raketa.

Drugače pa si že nasedel o pravljicah, da z 650ko ne moreš potovati v dvoje, da so težave v "Dolomitih" in na podobnih relacija.

Maš tam na MS pare, ki so z vstromom prepotovali v dvoje celo Evropo in še kaj. Pri takšnem potovanju itak ni motoGP scen pa tudi sicer polno naložen vstrom še vedno bistveno bolje potegne od večine vozil.

1000kubičnega vstroma pa sploh ne glej, potraten tank s serijsko napako košare sklopke, v tem rangu raje glej Varadero če že.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.647
1.262
113
VStrom 650 je super moped, pokrije vse BMW potrebe, tudi po velikosti in hitrosti. Od blizu si ga mogoče poglej, nanj se vsedi. Jaz sem pred leti naredil napako in vzel SV-ja, je.biga sem pri naročilu bil še skoraj samski, potem se je pa matrala zadaj, k sreči je majhno dekle, ni pa zato nič manj glasno
evil.gif


TDM-ka je pa še boljša, malo močnejša, bi pa tudi jaz vzel moped z manj kilometri, s samo mašino ne bo nič narobe, vse naokoli bo pa treba pomenjati, kar so ti že povedali, to vzemi v zakup.
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
@KarEn
Uf, Varadero... Prevelik in pretežek
smile-1.gif


Glede vstroma 650 je itak en kup mnenj. Sem sprva tudi razmišljal o njem in da bo nekaj čez 60 konjev in 60 navora več kot dovolj, mi2 skupaj itak imava le dobrih 130 kg. Ampak rajši kakega konja in kak Nm več, če se le da. Pa še eno stvar si želim imet na motorju, in to je ABS.
Če sem iskren, imam rajši 108.000 od prvega lastnika kot pa kakih 45.000 od tretjega. Alergičen sem na kreativno prilagajanje kilometrov...
10.gif


Ker pa bo to moj prvi motor, sem prepričan, da ne bom z nobenim zgrešil
wink-1.gif
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.025
400
83
tam ko se terc po tori rola
Kolega ima Stroma650. Vsako leto gresta z ženo dvakrat ''malo'' po Evropi, seveda natovorjena. V treh letih je naklepal 76 jurjev. Niti enkrat se še ni pridušal nad podhranjenostjo motorja. Vsekakor pa je dobro imeti konja in kašen Nm rezerve.
Tisto o zbijanju kilometrov je pa malo otročje. Jaz sem enega prejšnjih prodajal s 30 Tkm, dve leti starega, je kupca motilo da ima tako ''veliko'' kilometrov gor.... Sem mu rekel, to so realni kilometri, lahko pa ti jih navrtim na 3Tkm, če boš srečen. Malo je telečje pogledal in šel. Naslednji dan je bajk šel služit s 30jurji in brez glihanja.
Vara je res težka, jo je kolega imel eno sezono, sedaj ima CBF in krepko preko 100jurjev.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ker bo prvi motor, bo itak zate to "raketa".

Sčasoma s kilometrino pa boš tudi spoznal kaj je to motorizem.

Eno so filmske predstave z vetrom v laseh, drugo pa resnica, ko se zašvican ali po dežju potikaš po cestah.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Res je
smile-1.gif
Drgac se pa potovalni motorji vrtijo s krepko cez 100k kilometri brez tezav,TDMke imajo po 200k brez tezav...
 

sistemik

Majstr
15. jul 2011
3.342
313
83
Hja, saj point je v tem, da se potikaš in doživljaš okolico na drugačen način... Švicanje je še najmanjši problem.
wink-1.gif

To sem želel slišat, da je to nezahteven motor z nezahtevnim agregatom, ki ti lahko služi skorajda večno... Vzdrževanje je pa itak osnova vsega in to meni ne dela nikakršnih težav. Pa naj bo to hiša, avto, moped ali kolo.