Nakup malega Pola - 2010

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113

resni problemi, ni kaj
aplauz.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
S katerim motorjem naj ga vzamem? GTI model odpade, ker je predolgo za cakat pa se na voljo bo zgolj z dsg7 menjalnikom. Ostane bencinar 1.2 TSI (turbina 105KM) in dizel 1.6 tdi (105KM).

Oba sta nova in nepreverjena motorja tako, da je tezko kaj reci o zanesljivosti. Bencinar je ze sedaj bolj navit, dizel ima pa vec komponent, ki so drage, ce se pokvarijo. Poraba in cena me ne zanimata. Avto se bo po cca 10k km "chipal" (tukaj ima dizel spet problematicno variabilno turbino in dvomasni vztrajnik, piezo injektorje, naviti mali bencinar pa najbrz na dolgi rok problematicen alu blok motorja...) Avto mora biti cimbolj zmogljiv in zdrzati vsaj 10 let (300-400k km) s cimnizjimi stroski.
tongue-1.gif


Zaenkrat se malenkost bolj nagibam k dizlu.
smile-1.gif


Polo%201.2%20TSI%20-%20Graf.jpg


Polo_77_kW_Diesel.jpg

Za take kilometre ki so za takega malcka zlo hudi, pol dizla. Čipat pa znjim 400k naredit pa... Nevem če bo slo to brez problema.

Na tvojem mestu bi malo pritisnil, vzel min. rabljenega G6 2.0 dizla ki je kao preverjen motor, pa pol sel 400k km delat.
Pri takih km moras gledat na varnost vozila oz. sebe tudi. Pa se cipat nerabis in se sprasevat a bo al nebo slo tam po
200k km.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ne rabim dveh avtomobilov istega razreda.
smile-1.gif
pa novo je novo.

prejle sem se smejal tistemu iz avtomobilizem foruma ampak tuning hise po ger dejansko ponujajo tuning 1.2tsi masine v 3. fazah.

130KM
# Elektronikänderung
# Optimierung und Überarbeitung der elektronischen Kennfeldzündanlage
# geringfügige Erhöhung des Ladedrucks um ca.0,2bar
# Anpassung der elektronischen Kennfelder an den erhöhten Ladedruck

-> 150KM
# Elektronikänderung
# Optimierung und Überarbeitung der elektronischen Kennfeldzündanlage
# Erhöhung des Ladedrucks um ca.0,25bar (insgesamt)
# Anpassung der elektronischen Kennfelder an den erhöhten Ladedruck
# Optimierung der Ansaugwege und Luftführungen
# Modifikation der Zünd- und Einspritzanlage
# Motorabstimmung

-> 270KM
# B&B Spezialturbolader
# Einbau eines geänderten Luftansaugsystems
# optimierte Ladeluftkühlung
# B&B Sportschalldämpfer für geringeren Abgasgegendruck
# angepasste Elektronik/Steuergerätänderung
# Optimierung der Ansaugwege und Luftführungen
# Modifikation der Zünd- und Einspritzanlage
# Motorabstimmung


Saj nisem rekel, da bom 300k km menjal samo olje in filtre. Pac nekaj normalnega, nocem pa, da se mi masina sesuje pri 100k km.


Da se razumemo kaj pomeni normalno vzdrzevanje avtomobila! To, da imam z navadnim reno klijotom, 1.2 60KM, ki prevozi vsaj 20k km letno, minimalno 250 eur mesecnih stroskov (!). V izracun ni vstet nabavni znesek vozila in izguba vrednosti! Tole je magicna meja danes prakticno za vsako vozilo nizjega razreda.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
napisal sem, da nakupna cena in poraba goriva ni problem. se ti zdi, da bi gledal za kijami in hjundaji v tem primeru?
bonk.gif


zakaj za en penis dobi klinceva kinder jajcek ibiza 1.4 tsi motor s 120KM in 2.0 tdi s 140?! polo pa ne?
uf-1.gif


vzel bom dizla, najmocnejsega moznega.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
napisal sem, da nakupna cena in poraba goriva ni problem. se ti zdi, da bi gledal za kijami in hjundaji v tem primeru?
bonk.gif
Nisem tebe spraševal.
grims-1.gif

Citat:
zakaj za en penis dobi klinceva kinder jajcek ibiza 1.4 tsi motor s 120KM in 2.0 tdi s 140?! polo pa ne?
Ker je namenjena bolj športnim voznikom, VW je pa za dolgočasneže.
grin1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
V Ibizi ni na voljo 1.4 tsi z 120km, samo 150km v FR in 180km v Cupra, oba z dsg getribi.
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Rogue

Pripravnik
26. avg 2009
89
0
6
Ni mi jasno, zakaj vztrajaš pri čipanju. Avto pa hočeš met na dolgi rok, 10 let in imet kar se da majhne stroške z vzdrževanjem. To dvoje ne vem, če gre skupaj... Hkrati pa sklepam, da ti je 100 konjev premalo. Ne bi bilo boljše, če bi se skeširal za GTIja in imel zadevo zrihtano tako kot se zagre?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ker je gti napovedan junija letos, se pravi, da pride k nam do jeseni. moja lepsa polovica pa rabi avto cimprej. in drugic, na voljo naj bi bil, po dosedaj znanih podatkih uvoznika, zgolj z dsg menjalnikom. to pa ne pride v upostev.

kaj ste se toliko zapicili v kilometrino? servisni interval na 15k km oz. enkrat letno ter sprotno odpravljanje napakic in avto dela. polovica avtomobilov na avtonetu ima prevozenih toliko pa se kar vozijo. seveda so prevrteni na magicnih 120k km, da vam izgledajo kul.

tole recimo je en posten prodajalec 650.000 km
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Sicer nisem na tekočem kater je zdaj najmočnejši dizel...bo pa verjetno (ta 1.6) okoli 100 konj..in če daš to še čipat, si skoraj sigurno na 120 do 130 konj, kar pa mora bit že nekaj pri tako malem avtu (kljub dizelici).

Že 1.4 'trikraki mlinček' si spravil iz 70 na 95 oz. iz 80 na 105 (saj 95 ne da trga
aplauz.gif
samo pelješ se pa čist spodobno).

Le smotano je čakat tistih 500 prvih km da se avto uteče
evil.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
In kaj je tukaj smešnega?
confused-1.gif

Da ti objasnim na mojem primeru in z mojim pogledom
wink-1.gif


Dobro leto nazaj sva z mojo bila z istim problemom (le pričakovanja so bila malo drugačna od ggg-ja..vsaj kar se porabe tiče). In res da sva štartala pri 8 jurjih (za rabljenega) na koncu pa pristala pri 13.400 za novega (danes se tomogoče sliši hudo veliko, samo midva sva kupovala tik pred krizo). Pa nima veze...

sam sem se že prevečkrat nasral ker sem kupoval poceni robo (malo sem se že izučil, se pa še kdaj naserjem) samo pri avtu se sigurno ne bom...zaradi mene je lahko 9 jrujev kia ceed, pa jene bom niti povohal. Ker malo denarja je vedno tudi malo muzike. Res je vsaka poceni stvar na prvi pogled zgleda ista...dokler jo pobliže ne pogledaš....torej kupovati preveliko kračo, z enim brez veznim (beri: požrešnim motorjem) po vrhu pa še najceneje od najcenejega...ne hvala ni zame.

Jaz gledam tako da bom avto vozil vsaj 10 let (hitro se obrne 13 predno zamenjam v tem času vem da bo vsak crkoval..torej gledam tako, da ko ga bo treba popravljat, da če se bo dalo, da ga bom sam..torej da bom dobil (Poceni dele..oz. jih bos ploh dobil), da se bo dalo zraven priti oz. da se bom sploh lahko lotil sam, pa tudi tekom uporabe da bojo z njim najmanjši stroški..torej dizel (in to varčen! ne samo da je dizel).
Tako da....na koncu daš za dizla nekaj več, pa ko si enkrat na 12+ jurjih, si rečeš [censored] ga, kamor je šel bik naj gre še strik, pa daš še nekaj cvenka za boljo opremo oz. izgled....in cena jena koncu kakršna pač je (resnici na ljubo..tisti ceed za 10 jurjev je najmanj od najmanj..kot Bravo za 12 jurjev (če že, bi raje njega kupil)...če bi rad slučajno 5 vrat pa kovinsko barvo pa doplačaš že 2 jurja..kaj šele debata o dizlu.

V tem smislu (da ne nakladam preveč
evil.gif
).

Ker je bedno da fol nekaj kupuje pa vedno upadajo padobranci z nekimi poceni izdelki od Dacvije, preko Kije in dalje.

In če se je nekdo namenil kupit 'malčka' za XY denarja..ker se vidi da ne bo kupil najcenejšega (ne po opremi ne po motorju), se vedno najde kdo,ki bi mu podturil 3 vratnega belega ceeda za 1.4 motorjem za 10 jurjev.

Ne vem no...nobenega posta ni bilo..čuj, a si pogledal kaj za novim Fordovim malčkom...lušten ko svinja (govorim zase), s kakim dobrim motorjem bi bil vreden ogleda!?

tega ni za zasledit.

(pa nič bat...VW se mi osebno ne zdi 'uber ales'..daleč od tega! Je zgolj moj zneskovni domet vozila s katerim se mi zdi sprejemljivo vozit z upoštevanjem da bom poskušal na dolgi rok čim več popravljati sam).

(toliko sem imel priliko vozit italjana (7 let) da sem dobil občutek kako je šravfati Fiata).

...pa prosim...to je moj pogled na temo avtomobilizma mojega dometa...da ne bo kdo živčnega fasal, ker ga ne rabi
smile-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Fino! Taksna mnenja in poglede na zadevo rabim.
wink-1.gif


Polo Highline je pristal v koncnem izboru ravno zaradi kvalitetne izdelave notranjosti (materiali, izoliranost), nadpovprecnega podvozja (blazenje grbin, lega), veliko serijske opreme (4xairbag, esp, mali usnje paket, sportni zici, alu platisca) in resnega zunanjega izgleda. Fiesta je meni oblikovno zgresena, zunaj in notri.

Cen ne bom komentiral. Je pa dejstvo, da se vedno dobis toliko avtomobila kolikor placas in ze na na kratek rok se bo videla razlika Chevrolet Cruze vs. Kia Ceed vs. Polo. Komur kaj ni jasno naj si rezervira par testnih vozenj.
smile-1.gif


Res pa tvega clovek, ko se odloca za popolnoma nov avto s cisto novim motorjem.
tongue-1.gif


New-Ford-Fiesta-review-19861.jpg


volkswagen-polo-v-1.jpg


2010-volkswagen-polo-cockpit-interior-588x441.jpg
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Povsem korektno napisano in precej blizu tudi mojemu razmišljanju.
Problem je le v tem, da si s svojim postom insinuiral, da je Kia Ceed sranje. Predvidevam, da si jo vozil kar nekaj časa in da že veš kako se obnesejo 4 leta stare?
Kot sem že nekje napisal, ni nujno, da bo Polo OK zgolj zato, ker je VW. Ravno tako ni nujno, da je Ceed shit, ker je Kia. Je čisto korekten avto, je pa res, da ni za slovenske kmete, ker je pač od ta poševnookih in ne super duper nemcev. Itak, da ne dohaja Golfa v kvaliteti izdelave, itd. ampak je zato pa tudi 30% ali še več cenejši od Golfa. In zato ni sranje. Pač tebi osebno ne paše in to razumem. Ni pa ga zato treba zasmehovat.

Off: mater, pišem ko da bi vozil Ceed-a.
grin1.gif
 

KAALman

Pripravnik
10. jan 2008
751
2
18
Prekmurje RepubliQ
Obišči stran
ksz.... a ma že kdo novega Polota model 6R ?
da bi napisal, kaj je vpisano v homologaciji za dimenzije platišč...

pozabu na servisu vprašati...
sem danes naročil tole malo čudo z 1.4 86 konjskim motorjem, pa bom verjetno kdaj kake litke gor dal...
pa ker moram počakati, da avto pride, pač v tem času malo tuhtam...