Čestitke ampak to je za domačo uporabo.Pečeno... 2x300 kg je že preživela. Pelje se lepše kot sem pričakoval..
Sej se ne dajo, ker so blatniki vijačeni v planko. Prva in zadnja gresta dol.Enega razloga ne najdem za odstranjevanje stranskih plank na prikolici na kateri kolesa niso pod kasonom, pa sem prevozil hudiča in pol s tisoč in eno prikolo (v resnici je bila še kakšna več).
Sicer pa lepo jo vozi. In, bodi nežen z njo.
Sej se ne dajo, ker so blatniki vijačeni v planko. Prva in zadnja gresta dol.
Tisti ki vozite 1+t na 13 colskih gumah si poglejte nosilnost gum
Mal spikanja glede varnosti in podobno No1 zadev na alterju.
Enega razloga ne najdem za odstranjevanje stranskih plank na prikolici na kateri kolesa niso pod kasonom, pa sem prevozil hudiča in pol s tisoč in eno prikolo (v resnici je bila še kakšna več).
Sicer pa lepo jo vozi. In, bodi nežen z njo.
Jaz bi se raje vprašal glede felten od stojadine.Ni sile, tam nekje med 450 in 500 kilami nese. Bolj je problem prenizek tlak in starost. Gum na prikolici, ki ni dnevno v uporabi ne menjaš dokler drži zrak.
Za domačo občasno uporabo je veliko več kot dovolj. Pa tud kakega nezahtevnega privatnika bi zadovoljila. Taka prikolica je pri hiši zato, da ne rabiš za vsako malenkost fehtat prevoza. Tud široka je dovolj, da grejo knauf plate not leže, profile sem pa na planke zvezal, planke so tud za to dost močne. Pesek za tlakovce sem brez težav zvozil sproti, vreče cementa, take stvari.Čestitke ampak to je za domačo uporabo.
In vseh tamalih fiatov do letnika 2004Jaz bi se raje vprašal glede felten od stojadine.
Poudarit je treba tudi, da stara železno-lesena prikola prenese marsikaj, vendar se tele nove plehnate peljejo neprimerno lepše.Za domačo občasno uporabo je veliko več kot dovolj. Pa tud kakega nezahtevnega privatnika bi zadovoljila. Taka prikolica je pri hiši zato, da ne rabiš za vsako malenkost fehtat prevoza. Tud široka je dovolj, da grejo knauf plate not leže, profile sem pa na planke zvezal, planke so tud za to dost močne. Pesek za tlakovce sem brez težav zvozil sproti, vreče cementa, take stvari.
Držimo se teme pa bodimo realni.. Pa nima veze če bi jo kupil tazadnji cigan... Je kar dober kompromis . Osebno vsaj za svoje potrebe ne pogrešam in ne rabim čisto nič drugega..Še ta bo bolj malo v uporabi.Ne bo šlo, ker ti bodo pol blatniki stran padli. Če si gledal tiste ki jih ma un v Kranju, mislim da so s Poljske, imajo blatnik drugač narejen in odstranljivo stransko planko. Pri men je bla pri njemu ena v ožjem izboru pa tale ki jo imaš ti. Prevagal je pa to, da je bla Trigano takoj na voljo. Prikola je pa zelo solidna, v bistvu so vse na trgu za to ceno dost podobne. Je pa res, da prav dosti na širini ne dobiš zarad koles, prava uporabna plata ima kolesa spodaj.
PS: Kdo ti pa kaj pljuva? Mislim, da si dobil ogromno dobrih nasvetov.
Ne bo držalo, blatniki so vijačeni tudi na planko. Kok sta pa tista dva šraufa pomembna da blatnik ne opleta pa ne bom trdil.Tukaj se motiš, blatniki so našraufani na spodnji del kasona, pod planko, ki je del varjene(!) "šasije". Tako da, glede na to da sva že dva, bo tole grupno posipanje s pepelom.