Nakup 4X4 karavana

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Radirko pravi:
Aha, jaz sem razumel da ima visko zadeva v novi Pandi to narejeno tako, da ko zacne ena os (ali kolo ?) zdrsavati, se tekocina segreje in se ji spremenijo parametri, tako da lahko zagrabi druga os ali kolo (nisem cisto preprican kaj, zato tudi nisem vedel ali gre za diferencial ali kaj) in potem je to to, nekaj moci prenesene tja, kjer je oprijem in imas zelo po kavbojsko narejen 4-kolesni pogon. Tisti v stari Pandi (skatla, Puchov 4x4) je bil pa bojda drugacen.

Sicer imamo pa avtonovinarja tukaj, bo verjetno popravil, ce sem natrosil kaksne bedarije
evil.gif

Za novo pando nisem 100%, samo bi prej rekel da so italjani dali preprosto in poceni visko sklopko, ki deluje v takem avtu čisto solidno. To kar si ti opisal je sicer delovanje diferenciala (sicer ne deluje ravno tako, je pa podobno, končni rezultat pa enak). Kot sem omenil ima nova panda tudi opcijo "boljšega" pogona, ampak mislim da slednji vključuje le drugačen zadnji diff. Vprašanje sploh če se to pri nas prodaja, ravno tako kot reduktor, ki naj bi bila tudi opcija ...

Stara panda ima priklopljiv pogon brez vmesnega diferenciala ga je pa naredil Puch (kot tudi veliko ostalih pogonov za raznorazne avtomobilske firme).

On topic: Slavni Subarujev pogon ni v ničemer boljši od recimo Audijevega, ima jasno svoje prednosti, ampak po drugi strani tudi slabosti. Če bi moral izbirat med Legacyem in Audijem, bi prej gledal na druge dejavnike kot pa na sam pogon!
 

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
Eno dejstvo glede 4x4. Imam octavio in kolikor sem prebral ima nestalni 4x4 pogon rešen s haldex sklopko. No ker mi ni dalo mira, smo stestiral ko je bil avtu na dvigalu in so se dejansko vrteli vsi 4 kolesi. Se pravi, da tisto ne bo držalo da se vklopi 4x4 šele ko se sprednje kolo zavrti v prazno. Probal sem tudi "zadržat" zadnjo kolo, če bi se slučajno zavrtelo ravno toliko da lahko rečeš da se suče, ampak ga nisem mogel zadržati. Tk da če kdo ve kok je zdj s tem, me resno zanima.
 
Nazadnje urejeno:

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
No, prosim za argument v čem je Quattro boljši od Subarujevega "All whell drive" sistema, ali drugače, slabosti Subarujevega sistema?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Eno dejstvo glede 4x4. Imam octavio in kolikor sem prebral ima nestalni 4x4 pogon rešen s haldex sklopko. No ker mi ni dalo mira, smo stestiral ko je bil avtu na dvigalu in so se dejansko vrteli vsi 4 kolesi. S

Ja, zakaj bi imel 4WD če ti potem vrti samo 2 kolesi!?
evil.gif


Prvi dve se zavrtita, zadnji dve stojita na mestu .. sistem zazna razliko in vključi haldex, potem se vrtijo vsa 4. Sicer mislim da ima haldex vseeno vedno vključeno tudi zadnjo os (10%, ker gre za večlamelni sistem) in bi pri neobremenjemen pogonu moralo vrteti vedno vsa štiri kolesa.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
No, prosim za argument v čem je Quattro boljši od Subarujevega "All whell drive" sistema, ali drugače, slabosti Subarujevega sistema?

Ker je torsen manjši in lažji diff, kar pomeni da zavzame manj prostora in pa pridela manj izgub. Poleg tega se torsen teoretično hitreje odziva na spremembe kot pa visco diferencial, ki ima malo "laga".
 

luknjac

Pripravnik
21. feb 2008
374
13
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Eno dejstvo glede 4x4. Imam octavio in kolikor sem prebral ima nestalni 4x4 pogon rešen s haldex sklopko. No ker mi ni dalo mira, smo stestiral ko je bil avtu na dvigalu in so se dejansko vrteli vsi 4 kolesi. S

Ja, zakaj bi imel 4WD če ti potem vrti samo 2 kolesi!?
evil.gif


Prvi dve se zavrtita, zadnji dve stojita na mestu .. sistem zazna razliko in vključi haldex, potem se vrtijo vsa 4. Sicer mislim da ima haldex vseeno vedno vključeno tudi zadnjo os (10%, ker gre za večlamelni sistem) in bi pri neobremenjemen pogonu moralo vrteti vedno vsa štiri kolesa.

To me je zanimal.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.931
2.345
113
za šankom
kot so ti rekli subaru. vse ostalo je samo blizu tega.kakšen audi lepo te prosim.ne bom rekel da je slab.samo ni to kar je subaru
tongue-1.gif
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
je pa kruta resničnost ta, da z subarujem bankrotiraš na porabi, če hočeš poceni vožnjo in dober pogon, je odgovor samo eden, passat 4motion 1.9tdi, ali pa a4 1,9tdi quattro, pogon imata tako ali tako isti..govorim o letnikih 2001-2005 passat, oz audi še dlje..
samo hardcore japan buba, bo izbral subaru benz over vag tdi
 

ozaz

Pripravnik
5. mar 2010
147
13
18
Citat:
Uporabnik djpiky pravi:
Eno dejstvo glede 4x4. Imam octavio in kolikor sem prebral ima nestalni 4x4 pogon rešen s haldex sklopko. No ker mi ni dalo mira, smo stestiral ko je bil avtu na dvigalu in so se dejansko vrteli vsi 4 kolesi. Se pravi, da tisto ne bo držalo da se vklopi 4x4 šele ko se sprednje kolo zavrti v prazno. Probal sem tudi "zadržat" zadnjo kolo, če bi se slučajno zavrtelo ravno toliko da lahko rečeš da se suče, ampak ga nisem mogel zadržati. Tk da če kdo ve kok je zdj s tem, me resno zanima.
Če ste ga imeli na dvigalu so se prednja kolesa vrtela brez obremenitve ("kolesa so se vrtela v prazno") in je pogon prek haldexa posredoval moč še na zadnja kolesa.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
ja tdi gre na cviček vsak, ne skor vsak ampak vsak, pa ni treba iskat plintankštel :)
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
bankrot pr vzdrževanju, za passata maš vse kopije ali odpade za dele, kaj pa volver?
 

Lamagras

Pripravnik
7. dec 2010
69
0
6
No mogoč mi boste lažje pomagal pri izbiri, če naštejem za kaj bom potreboval avto. Vozim se dosti po makadamih in blatnih cestah, tudi po mokri travi včasih, in potrebujem avto, ki me bo zvlekel od tam, pa upoštevajte da je dostikrat pripeta še prikolica odzadaj (cca 2t, rajš mal več).
 

bose

Pripravnik
23. sep 2009
294
14
18
daleč,daleč,daleč proč
Na www.volksvagen.de sem zasledil naslesnje " 4MOTION ist der permanente Allradantrieb von Volkswagen.
Beim permanenten Allradantrieb 4MOTION von Volkswagen wird die Motorkraft bedarfsgerecht auf alle vier Räder verteilt."
Če prav razumem gre pri 4motion za stalni 4kolesni pogon.
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.401
235
63

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Doma imamo subaru outback 09 letnik. Same pohvale, res hud avto, sploh pa po snegu gre super

Porabo ima ob normalni vožnji zdaj pozimi okol 10, če ga fajn goniš pa gre tja do 13, dostkrat pride prav tudi reduktor
zmaga.gif


Evo kle video od letos ko je sneg zapadel
wink-1.gif


 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
skoraj vsak subaru ima že plinsko napeljavo

ja in zaradi tega unicene ventile oz. stelanje le-teh na 15k km, ko je treba vzeti ven komplet masino... hvala lepa ampak japonci niso pogruntali nic pametnega ze 15 let. Pravzaprav nikoli... kopiranje pa obvladajo.