Najlepši zvok motorja!

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
https://www.youtube.com/watch?v=kFav5BPpv0U&mode=related&search=

cheer.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Išem, iščem, iščem in enostavno ne najdem!

Obstaja lepši zvok motorja kot je ta?

https://www.youtube.com/watch?v=6skNSFMgNDc

audi s1 - poezija na 4 kolesih
srce-1.gif


kateri je vam najlepši?

srce-1.gif


Grupo B bi morali enkrat res oživit... 400-500KM iz manj kot 2 litrov (Lancia, za Audija ne vem) seveda s puhalniki... če Walter Roehrl opisuje da je vsak pritisk na gas bil kot manjša eksplozija
shocked-1.gif
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
sej sm vedu da se boš oglasil, pa da ti gre ferrari v nos
tongue-1.gif


tako kot je enim všeč zvok M3 e46 v visokih obratih je spet drugim všeč grmeč zvok na hondi, tretjim pa kompresor na 5,5 mašini
stupid-1.gif
 

Swifthead

Pripravnik
14. avg 2007
366
0
16
LJ
www.mercedes-amg.de
Kaj bo tista dirkalna Impreza en bedn prototip......k itak zdrži eno dirko in adijo pol! Kaj ti bo tak avto ko lahk sam dirkaš z njem in rab posebno dirkaško gorivo in nevem kako vzdrževanje vsake pol ure, kaj a ste res tok naivni, stavm da tista Impreza še več kot 250 ne gre, pa tut razn na blatnih kolovozih ni uporabna nikjer drugje, Porsche 911 GT2 jo ščije za 1 minuto na Nurburgringu pa tut mislm da jo od nule do 200 ujame in pol poščije do končne, ki jo ima Porsche itak za 100 na uro več :D Poleg tega 911 deluje še kje drugje kot na dirkališču!

Aha in da nebom preveč off topic:

PORSCHE MA MILJONKRAT BOLJŠI ZVOK, kje je sploh kdo slišal da ima lahko 4 cilindrski bokserček prostornine 2000c in z eno turbinco boljši zvok od 6 valjnega bokserja 3600cc in dve turbini z VGT ter vso tehnologijo ki jo Impreza nebo imela na WRC-ju še vsaj 150 let!

Drgač pa itak da naj naj zvok je V8 velike prostornine in pa kompresor gor za dobro grmenje :D
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Ena limuzina. Posneto v kabini. Na žalost ne do konca pritisnjen plin. Pa posnetek resda ni prida kvalitete. Zvok pa je.
cheer.gif
 

Priponke

  • 46337-rumble.wav
    147,1 KB · Ogledi: 261

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
dečko, sorry, ampak tukaj pa mislim, da si ga pihnil in dokazal svoje nepoznavanje avtomobilov in odnosno - motošporta.



rally car - pomembno je, da avto iz ovinka kar najhitrje potegne, zato so avti nastavljeni na pospeške, ki so res vratolomni - končno hitrost ujame po parih sekundah, vendar pa moramo tudi vedeti, da rally avto ne potrebuje visoke končne hitrosti - pomembna je lega na cesti.



kjer pa se izkaže ravno Impreza - naj gresta skupaj s tvojo omiljeno 911 GT2, v suhem jo bo Porsche po moje prehitel, a z zelo majhno razliko. če pa bi bila steza mokra - pa mislim, da je Scooby počasi že v pred Porschejem.



Subaru je precej bolj all-round car, ko GT2. še to - bolidi F1 imajo lahko tudi 2 sekundi od 0 - 160 km/h, ampak kaj dosti več od 200 km/h tudi šla ne bo. to je tako, ko je menjalnik popolnoma nastavljiv. lahko samo na približno odmeriš pospešek, pa tak avto, na dovolj dolgi ravnini, lahko nateraš res na visoko končno hitrost. pogled Nascar pa Indy - tam je povprečna hitrost dirke včasih (če dirkališče omogoča) tudi nad 320 hm/h, končne hitrosti pa tudi okoli 400 hm/h. pospešuje pa od 0 - 100 km/h tudi po 10 sekund na račun tega.
wink-1.gif




aja, pa GT2, mi je čist okej avto - ampak na tistem posnetku, ki si ga sam prilimal gor - sorry, ampak vse kar slišim je nek veter...
 
Nazadnje urejeno:

Swifthead

Pripravnik
14. avg 2007
366
0
16
LJ
www.mercedes-amg.de
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
dečko, sorry, ampak tukaj pa mislim, da si ga pihnil in dokazal svoje nepoznavanje avtomobilov in odnosno - motošporta.

rally car - pomembno je, da avto iz ovinka kar najhitrje potegne, zato so avti nastavljeni na pospeške, ki so res vratolomni - končno hitrost ujame po parih sekundah, vendar pa moramo tudi vedeti, da rally avto ne potrebuje visoke končne hitrosti - pomembna je lega na cesti.

kjer pa se izkaže ravno Impreza - naj gresta skupaj s tvojo omiljeno 911 GT2, v suhem jo bo Porsche po moje prehitel, a z zelo majhno razliko. če pa bi bila steza mokra - pa mislim, da je Scooby počasi že v pred Porschejem.

Subaru je precej bolj all-round car, ko GT2. še to - bolidi F1 imajo lahko tudi 2 sekundi od 0 - 160 km/h, ampak kaj dosti več od 200 km/h tudi šla ne bo. to je tako, ko je menjalnik popolnoma nastavljiv. lahko samo na približno odmeriš pospešek, pa tak avto, na dovolj dolgi ravnini, lahko nateraš res na visoko končno hitrost. pogled Nascar pa Indy - tam je povprečna hitrost dirke včasih (če dirkališče omogoča) tudi nad 320 hm/h, končne hitrosti pa tudi okoli 400 hm/h. pospešuje pa od 0 - 100 km/h tudi po 10 sekund na račun tega.
wink-1.gif


aja, pa GT2, mi je čist okej avto - ampak na tistem posnetku, ki si ga sam prilimal gor - sorry, ampak vse kar slišim je nek veter...


hmmm okej določil si da sem nepoznavalec avtomobilizma?! Dobro!

Samo lahko rečem da obstaja tudi dirkaška verzija 911 GT RSR ki popaca tega tvoja Scoobya v mokrem kot na suhem! Verjetno edino na brezpotjih ne, ampak to je spet tko tko....lahk tut rečem pol da Landcruiser je boljši na brezpotjih kot Scooby! Torej fenomenlano pri GT2 je to da ima na nekaterih primerih večje sposobnosti od marsikaterega dirkalnega avta....pa je kljub temu lahko civiliziran in uporaben ter konec koncev tudi tako kvalitetno narejen da bo lahko prevozil veliko kilometrov! Torej neumnost je sploh primerjati dirkalen avto z športnikom kot je GT2!!!

Pa še malo tega.....da ovržem nekaj tvojih veleumnih izjav, da ne bom samo jst nepoznavalec motošporta ampak tudi ti
wink-1.gif

Torej neglede kaj delaš z menjalnikom F1 ti nikoli ne uspe pospešek 2s do 160......ZAKAJ??? Zaradi oprijema in prenosa moči na cesto, ker bi pri F1 itak rabu take obrate da sploh ni mogoče to kar si rekel!

Ta druga je pa ta da Indycar niti slučajno ne rabi 10s do 100 ampak kar lepo pospeši do 100 v okvirih F1 formulce
wink-1.gif


Ja un link od GT2 prikazuje zvok kot ga je lahko ujela kamera, vendar stavim da je zvok boljši od katerega koli Scoobyevga zvoka....že na račun motorja....ker 4-boxer ni boljš kot 6-boxer, sploh pa turbo ni bolj od twinturbo
wink-1.gif


Če pa želiš tudi preko posnetka začutit taprav zvok ti pa lahko dam link katerega od mogočnih AMG-jev in garantiram da boš presenečen kak zvok proizvaja......ga ni podobnega na svetu!!!
evil.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik Swifthead pravi:
hmmm okej določil si da sem nepoznavalec avtomobilizma?! Dobro!

Si poznavalec...Google-style poznavalec...

Citat:
Uporabnik Swifthead pravi:Torej neumnost je sploh primerjati dirkalen avto z športnikom kot je GT2!!!

In s to neumnostjo si začel ti, če se prav spomnem.

Citat:
Uporabnik Swifthead pravi:Ta druga je pa ta da Indycar niti slučajno ne rabi 10s do 100 ampak kar lepo pospeši do 100 v okvirih F1 formulce
wink-1.gif

Tudi ravno brihten nisi, kajne?

Citat:
Uporabnik Swifthead pravi:Če pa želiš tudi preko posnetka začutit taprav zvok ti pa lahko dam link katerega od mogočnih AMG-jev in garantiram da boš presenečen kak zvok proizvaja......ga ni podobnega na svetu!!!
evil.gif

Res imaš težko življenje...desnica še zmore dvignat krigl piva?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
to je res - ampak recimo Skooby v spomin Burnsu - ki ma cca. 320 konjev, je precejšen zalogaj tudi za GT2... vsaj v malo težjih pogojih na cesti. je pa res, da je težko primerjati Skoobija za WRC pa GT2... sam kolikor vem, naj bi imela GT3 precej dirkaških genov... al je to GT3 RS, tista ki ima tudi rollbar noter... ne vem točno...

itak da je twinturbo V6 boxer, s kolk 3 litri prostornine boljši od enega turbota nalimanega na 2,0 prostornine... ampak tukaj ni govora o zmogljivostih, temveč o zvoku - serijski zvok skoobyja in serijski zvok GT2, se pa po moje ne moreta primerjat - slišal oba, sicer le skoobija od znotraj - ampak, Skooby ima že serijsko res dober zvok...

AMG-jev mi pa sploh ne omenjat. sej so dobri, ampak serijsko majo pa tak zvok... da te srat prime. samo neko zračno hrumenje. mene spominja na une velike terence...
tongue-1.gif
sorry, to je pač moje mnenje. ampak poglej - sej ni važen zvok - važen je performance...

pa za info - so že merili F1 - 0 - 160 nekaj malega pod 2 sekundama, samo za vraga linka ne najdem trenutno...
tongue-1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
točno se spomnim, da je bilo govora o tem, da je F1 edini avtomobil, ki se v enakem času, kot pospeši, tudi ustavi, s tem, da je zaviranje še nekoliko hitrejše... samo ne najdem, bemuboga... a je možno, da je bilo to v kakšni reviji al pa dokumentarcu. slučajno kdo zasledil?
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ja sej to je je neka logika, pri obeh dejanjih rabiš maksimalni oprijem.

ampak tvoje sekunde so brutalno popačene. to samo.
wink-1.gif


v moji glavi je pdoatek 2,8 do 100 km/h pospešek
wink-1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ja, to je res, ampak takrat so iskali najboljši še možni pospešek F1. živo se spomnem, da je do 100 km/h potrebovala 1,6 sekunde, do 160 km/h pa tudi ni več daleč... bil je pa to Williams, takrat so bli še v navezi z Renaultom.
smile-1.gif
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Tudi meni se zdi ta podatek nekako prehud, posebej če upoštevamo, da rabi top-fuel dragster nekje 1s do 100km/h...pa je tam oprijem in prenos moči dosti na višjem nivoju.

Govori se, da ima Veyron boljši pospešek do 100km/h kot F1...torej bi tisti 2,8s do 100km/h za F1 avtoček bil nekje realen.
 

Jerez

Pripravnik
27. jul 2007
561
0
16
1. Nissan R6 turbo - Rb det25 (Skyline)
2. Honda F20 na 9500 rpm ( S200)
3. Nissan VQ 35 (350Z)
4. Bmw R6 (M3 CSL)
5. Katerikoli USA old skull V8 muscle car
 

Antonioo

Pripravnik
3. sep 2007
344
0
16
tole glede f1. vem da sm enkrat gledu primerjavo moto gp vs. f1. f1 je bil kr hitrejsi. kok ma pa moto gp do 100? ce ma ze navadn 1000 kubov sport motor 3s, pa ma razmerje teza/konji se 1x slabsi skor, pol bi tist mogl it mal hitrej? ali pac ne, ker je lazji in ga prej vzdigne na zadnjo? pod 2s do 160 se pa tudi meni zdi malo lovska, mogoce pod 3 ?