Imam vprasanje oziroma temo za razmislek za vse alterjevce, pa mogoce tudi za predstavnike mobilnih operaterjev na tem forumu. Vedno govorimo o tem, kako ugoden je posamezni operater in koliko posamezen uporabnik "zapravi" pri tem ali onem.
Se je kdo vprasal, koliko dobicka lahko posamezen uporabnik naredi operaterju, s katerem ima sklenjeno (npr) narocnisko razmerje z dohodnimi klici? Mar od operaterja ne bi bilo fer, da bi recimo uvedel kaksno spodbudo glede tega? V smislu: vec dohodnih pogovorov iz drugih omrezij, vec centov v "neporabljene" minute?
Nekaj takega je sicer Mobitel ze imel 10 let nazaj.
Na racun mene Simobil z asimetrijo dobro zasluzi, saj imam dohodnih klicev (cca 60% iz Mobitela) med 25 in 30 ur, odhodnih klicev pa med 10 in 15 urami mesecno.
Mogoce bi uporabniki morali zaceti gledati tudi na to, kdo jim glede na stevilo in dolzino dohodnih klicev ponudi najugodnejsi "paket".
Se je kdo vprasal, koliko dobicka lahko posamezen uporabnik naredi operaterju, s katerem ima sklenjeno (npr) narocnisko razmerje z dohodnimi klici? Mar od operaterja ne bi bilo fer, da bi recimo uvedel kaksno spodbudo glede tega? V smislu: vec dohodnih pogovorov iz drugih omrezij, vec centov v "neporabljene" minute?
Nekaj takega je sicer Mobitel ze imel 10 let nazaj.
Na racun mene Simobil z asimetrijo dobro zasluzi, saj imam dohodnih klicev (cca 60% iz Mobitela) med 25 in 30 ur, odhodnih klicev pa med 10 in 15 urami mesecno.
Mogoce bi uporabniki morali zaceti gledati tudi na to, kdo jim glede na stevilo in dolzino dohodnih klicev ponudi najugodnejsi "paket".