Na A1 od 2021 prepoved medsebojnega prehitevanja tovornjakov

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Pozabljamo, da veliko prometa na avtocesti pomeni veliko priložnost za biznis. Ampak Slovenci smo malo posebni. Služili bi od turizma, samo turistov ne bi hoteli videti. Služili bi od avtocest, samo vozil gor ne bi smelo biti. Itd za ostale posle. Stranke, dajte nam denar, samo ne gnjavite nas.
Ne, le ovir nočemo, oziroma čim manj. Se prav dobro zavedamo, da so tovornjaki ključni za ta način življenja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gavran

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.272
4.098
113
Ja nič, za začetek se naj začne širiti avtoceste na 3 pasove kjer se da z najmlajšimi stroški.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Veliko strank običajno pomeni več prilivov in možnost, da lahko širiš biznis. Le redko pa se da več strank poservisirat tako, da na gostilno nalepiš kako drugo tablo, malo premešaš mize na istem prostoru, po možnosti najboljšega kuharja odpustiš, ker je prevelik strošek in denar zapraviš drugje.
Na avtocesti k sreči zaradi predpisov tega zaenkrat ne morejo, drugje pa narišejo na isto cestišče črte drugače in oznanijo, da so naredili "kolesarsko stezo". Problem "rešen".
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.264
1.518
113
Nič niso tovornjaki ključni. Tudi Romuni in Bolgari niso ključni.
Večina je tranzita, ki pri nas niti tanka ne. Da ne govorimo o tehnični izpravnosti nekaterih vozil.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Najmanj kar naredijo je, da plačajo cestnino. Kdo pa je ključen, če ne tovornjaki? Pa čeprav tranzit. Tudi kar je le tranzit posredno vpliva na nas.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.765
6.159
113
blizu močvirne prestolnice
ales85
Ne razumeš problema - občasno, niti tako redko, pač nekdo ne more več kot 60 km/h - a zdaj naj vsi za njim do Lukovice (moj primer) in če “zamudijo” do vrhniškega klanca, kjer pa tudi “ta hitri” hitro ne zmorejo več kot 60 km/h.

Iz pisarne ali iza volana Audija vse zgleda enostavno - zato bi pa morali včasih stroko kaj vprašati.



In ja - treba urediti prehitevanje na AC in s tem omogočiti pretočnost. A to ne gre tako, da iz ene skrajnosti v drugo in to ob vedenju, da bo vse skupaj “padlo”, ker itak ni zadostnega nadzora.

edit. Dodano komu
Ne pametuj. V Italiji tudi ni posebnih pasov pa lepo vozijo en za drugim. Tam kjer pa so tropasovnice pa lepo prehitevajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.765
6.159
113
blizu močvirne prestolnice
gr69
Če tam laufa zakaj ne pri nas? Drgač pa se je videlo kako so šleperji kršili vse predpise in vozili pod Golovcem,ko je bil ta zaprt za tovorna vozila in avtobuse.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Sleperji in tovornjaki so serifi na cesti ker so plačani od prevoženega km. Zato senimajo oni cajta zajebavat in cjazit za nekom z 88kmh. In grejo prehitevat z 90kmh. In tukaj je ocitno tudi Vrtovcu zivc pocil.
In jim "solanje" na A1 ni bilo dovolj. Jim je razsiril "šolo" .
Ko bi pocasnejsi izklopil tempomat ob prehitevanju bi bilo bolje.
Da bi policaji take tovornjakarje (oba) kaznovali je utopicno. Tako kot je utopicno pricakovati da bi policaji kaznovali kampiste na prehitevalnem..
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Saj se je vidlo pred enim tednom kako je vzpostavila resevalni pas ob nesreci ki se je zgodila 3km stran od njihovega staba v Kompoljah. Tako uspešno da sta gasilc in resevalec peš nadaljevala pot do nesrece.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Ko je enkrat folk vsepovsod po cesti, tudi Policija ne bo nič rešila, ker se avti nimajo več kam umaknit, lahko samo spiše nekaj pildkov za zgled.

Red je treba sproti delat. Ko so selitve bedakov med severom in jugom, je treba bit na cesti, provida mora nonstop šibat sem in tja in hitrostne rekorderje snemat dol, policaji na motorjih pa bedake štrafat, nepravilna varnostna, nedajanje smerokazov in podobne škife.
Ko se folk že razkanta, je poanta že mimo, lahko samo še zapisnike o nesreči pišeš in urejaš promet, ko vsi zijala pasejo, ko gredo mimo razbitin.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Glede na blizino njihovega staba, na Dars kamere najbrz, na to da vejo da v tri pasove ne morejo stlaciti 4 kolone naj vsaj za v bodoce naredijo kak scenarij ukrepanja ob dohodkih na takih mestih.
Na sreco ni bila hujša poskodba če sem prav nekje zasledil.
Ce bi pa nekomu sekunde steli, bi moral pa.najbrz vrbancic priti po njega.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Problem so pacijenti, ki se začno tlačit na odstavni pas ne zato, da bi odprli špuro na sredi, ali pa ker jim je kaj crknilo, ampak, ker izigravajo sistem in hočejo prit mimo zastoja brez spoštovanja pravil.
Potem se pa tudi šlepar nima kam umaknit, ko pridejo gasilci in rešilec. Kaj šele če sta dve špuri šleparjev. No go. Samo še peš, pa pogojno motorist reševalec ali policist na motorju.