Populističen ukrep. Sicer pa nič pretirano uporabnega.
Uporabno bi bilo, če bi denimo za relativno mali denar naredili parkirišča tik ob avtocesti, da se ljudje lahko v službo vozijo skupaj in spodbujali hitre avtobusne linije, da ustavljajo na teh parkiriščih. Mislim, da imajo Italijani tu in tam kaj takega.
In če smo že pri Italijanih: nekaj let nazaj sta bila tam okrog Benetk dva pasa zasedena s tovornjaki, na tretjega pa je takoj skočil kak tovornjak, če se nisi držal avtu spredaj 50 metrov za ritjo. Da tam ne prehitevajo
. Samo v neprimernem času moraš biti na cesti. Mogoče je bilo pred kakim praznikom, ki je pomenil prepoved vožnje.
Ko je gneča na cesti, je težko kaj pametnega na isti infrastrukturi narediti. Lahko poskusiš z nekimi ukrepi zmanjšati število vozil. Nekaj bi se na tem področju dalo narediti, če najdeš časovno in finančno konkurenčno opcijo. Kot drugo pa avtomatizirani nadzori hitrosti in varnostne razdalje. Če bi znali meriti, da se nekdo vleče kolono po prehitevalnem pasu s <= 110 km / h, 300 metrov pred njim pa nikogar in bi te situacije tudi prepovedovali, bi se za propustnost precej bolj poznalo kot prepoved prehitevanja kamionov. Ampak tovornjaki so naš "razredni sovražnik", zato udarimo po njih. To je najbolj preprosto, mar ne?