motorno olje

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
No pri tem Passatu se ga ni dolivalo, ker lastnik v intervalu pač ni pogledal niti 1x koliko ga je notr.
grin1.gif
Se mi pa zdi, da tale olje sploh ni taprav za tole mašino.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.403
5.660
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
. Poznam pa lexusa, ki pije 2l olja na 1000, pa se na servisu samo sprenevedajo.

Če je 2.2D letnik tam okol 2007 +/- se nimajo kej sprenevedat ampak menjat pod tovarniško garancijo
 
Nazadnje urejeno:

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
V twingača gre 4 litre polsintetike in če misli kot "mehanika" uradni servis bo peklo za cca. za 120€
smile-1.gif
Drugače pa ta reč nima za koštat več kot 50€.

torej, priporočaš kakšnega popoldanca?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.403
5.660
113
Al pa da svojo rit prpravš da položi 2 ploha na 2 švelerja....še bolš kej našvasanga.......pa si sam zamenjaš
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Al pa da svojo rit prpravš da položi 2 ploha na 2 švelerja....še bolš kej našvasanga.......pa si sam zamenjaš

Za zamenjat olje?!

Za to rabiš samo en kjuč, suha tla in pa six pack najljubšega!
zmaga.gif
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Al pa da svojo rit prpravš da položi 2 ploha na 2 švelerja....še bolš kej našvasanga.......pa si sam zamenjaš

Za zamenjat olje?!

Za to rabiš samo en kjuč, suha tla in pa six pack najljubšega!
zmaga.gif

plus verjetno potebno znanje?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Al pa da svojo rit prpravš da položi 2 ploha na 2 švelerja....še bolš kej našvasanga.......pa si sam zamenjaš

Za zamenjat olje?!

Za to rabiš samo en kjuč, suha tla in pa six pack najljubšega!
zmaga.gif

plus verjetno potebno znanje?

Potrebno je inženersko znanje in sicer:
- osnovne strojnih elementov -> za odvijanje in privijanje vijaka in detekcijo karterja ter filtra
- mehanika fluidov -> da veš kam podstavit posodo za odpadno olje (pazi da ne pozabiš upoštevat viskoznost, ki zelo niha z temp.)
- poznavanje vsaj enega tujega jezika s področja bivše juge -> ko ti vijak s karterja pade direkt v posodo z oljem, in olje teče mimo posode kjub vsem pravilni izračunom (ugotoviš da si si pozabil vračunat zračni tlak ki je slučajno malce višji od 1bar)
- študentska preciznost pri pitju pira -> recimo da se ti ne zaleti, ko po koncu dela nagneš pir in ugotoviš da si naredil vse prav, edino tisti vijak na karterju si pozabil nazaj namestit

... skratka kar dosti znanosti je potrebne za zamenjavo olja, zato je bolje da imaš prvič ob sebi vsaj 3 kolege.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Če je 2.2D letnik tam okol 2007 +/- se nimajo kej sprenevedat ampak menjat pod tovarniško garancijo

2.2D, letnik 2008, prevoženih zelo malo (cirka 30 jurjev). Par kkm po rednem servisu se prižge lučka za olje. Grejo na servis, kekci dolijejo olje, čez par 100km spet lučka za olje. Grejo nazaj na servis, brihte ugotovijo, da je poraba olja res prevelika in da bo treba izmerit kaj je narobe. Jih pošljejo na TOYOTA servis, ker imajo gužvo, da bojo oni ugotovili kaj je z motorjem. Pridejo tja, geniji samo dolijejo olje in jih pošlejo nazaj na lexus, kjer strokovno ugotovijo, da zdaj pa ja ne morejo ugotovit kaj je narobe, ker so uni dolili olje. Zraven še ugotovijo, da servisna ni poštemplana, ker jim je lastniki niso sami dali za poštemplat in oni ne smejo brskat po predalih brez dovoljenja. Ženska (lastnica) jim še razloži naj se grejo odnosa do strank in strokovnosti učit k renaultu in hvala lepa in nasvidenje
smile-1.gif
Zrihtano ni še vedno nič, avto pa se bo prodajal...
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.830
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Kaj je z oljem z ebaya narobe? Nazadnje sem plačal ca. 100 EUR samo za olje (mislim da Mobil 5W-30, 1.9 TiD motor). Kje ga kupit ceneje, mora res nujno bit ravno Mobil 5W-30?
tole je preverjeno dobra pot za nakup olja. Olje dobiš v cca. 4-ih dneh po plačilu. Sprejemajo Paypal. Edino treba je kupit za dva ali tri servise skupaj, ker je poštnine nekaj.
http://shop.oil-center.de/
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
. Poznam pa lexusa, ki pije 2l olja na 1000, pa se na servisu samo sprenevedajo.

Če je 2.2D letnik tam okol 2007 +/- se nimajo kej sprenevedat ampak menjat pod tovarniško garancijo
Od fotra sodelavc ma 2.2 v toyoti coroli verso. Motor je bil zamenjan pod garancijo. In tudi nov motor zre olje kot "stari".
Pred tem je imel avensisa, mislim da 99 letnik 2.0d. 380k km realnih, 250k km narejenih s kurjacem in nobene tezave, samo tankaj in vozi.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
38
Murgle
no, nasmejal si me...ampak vseeno meni so do sedaj recimo stručko mehaničarji uspeli zjebat navoj, kamor se privije čep, znancu so čep sploh pozabili priviti, rezultat seveda zariban motor...zdej pa, jaz nisem najbolj navdušen, da bi se motal pod avtom, ki je na neko domačo improvizacijo dvignjen od tal, ne vem pa niti tega, ali se olje menja pri hladnem ali toplem motorju. Vroče pri menjavi olje verjetno ne sme biti, preveč hladno pa tudi ne? Saj se strinjam, nekateri mehaniki nategujejo na veliko in z veseljem bi se sam lotil menjave olja in filtrov, nerad pa se učim na lastnih napakah, še posebej, æe znajo biti te kar drage...
 

Tahudfirbc

Pripravnik
3. maj 2010
304
0
16
Za mizo
P six pack razdeliš na dva dela, ker po tej količini nisi najbolj zihr ali si dal podložko na vijak, lahko pa tudi ugotoviš, da gre v tvoj avto precej več kot 5 L olja, ker je vijak za karter še vedno v piksni z tastarim oljem.
evil.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
no, nasmejal si me...ampak vseeno meni so do sedaj recimo stručko mehaničarji uspeli zjebat navoj, kamor se privije čep, znancu so čep sploh pozabili priviti, rezultat seveda zariban motor...zdej pa, jaz nisem najbolj navdušen, da bi se motal pod avtom, ki je na neko domačo improvizacijo dvignjen od tal, ne vem pa niti tega, ali se olje menja pri hladnem ali toplem motorju. Vroče pri menjavi olje verjetno ne sme biti, preveč hladno pa tudi ne? Saj se strinjam, nekateri mehaniki nategujejo na veliko in z veseljem bi se sam lotil menjave olja in filtrov, nerad pa se učim na lastnih napakah, še posebej, æe znajo biti te kar drage...

No sej to je, 100% boš ti ko boš sam menjal olje porabil za to 2h in naredil tako kot je prav! Za razliko od slabega majstra ali pa pač klasičnega slovenskega mehanika, ki dela 3 dela naenkrat: je sprejemna pisarna, je nabavni oddelek in pa še mehanik povrhu!

Glede ostalega pa imaš tu forum in bo zagotovo ti kdo povedal če se kaj zalomi. Sej jst tudi ko sem prvič menjal sam platišča sem cviknil, ko novega nisem mogel privijačit ker ni bilo v luknjah navoja!
redface-1.gif


Aja glede temperature olja, načeloma je vseeno, bolje je če je olje toplo ker hitreje steče .. je pa spet tako da se pri vročem motorju lahko opečeš.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.134
113
Citat:
Uporabnik Tahudfirbc pravi:
P six pack razdeliš na dva dela, ker po tej količini nisi najbolj zihr ali si dal podložko na vijak, lahko pa tudi ugotoviš, da gre v tvoj avto precej več kot 5 L olja, ker je vijak za karter še vedno v piksni z tastarim oljem.
evil.gif

Prvi pir se pije ko čakaš ... ko olje teče iz motorja. Ostala pa potem ko uspešno zakjučiš. En six pack je sicer mišljen za dve osebi, majstri so zmerej v dveh (ajeto varianta)!
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.830
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
no, nasmejal si me...ampak vseeno meni so do sedaj recimo stručko mehaničarji uspeli zjebat navoj, kamor se privije čep, znancu so čep sploh pozabili priviti, rezultat seveda zariban motor...zdej pa, jaz nisem najbolj navdušen, da bi se motal pod avtom, ki je na neko domačo improvizacijo dvignjen od tal, ne vem pa niti tega, ali se olje menja pri hladnem ali toplem motorju. Vroče pri menjavi olje verjetno ne sme biti, preveč hladno pa tudi ne? Saj se strinjam, nekateri mehaniki nategujejo na veliko in z veseljem bi se sam lotil menjave olja in filtrov, nerad pa se učim na lastnih napakah, še posebej, æe znajo biti te kar drage...

No sej to je, 100% boš ti ko boš sam menjal olje porabil za to 2h in naredil tako kot je prav! Za razliko od slabega majstra ali pa pač klasičnega slovenskega mehanika, ki dela 3 dela naenkrat: je sprejemna pisarna, je nabavni oddelek in pa še mehanik povrhu!

Glede ostalega pa imaš tu forum in bo zagotovo ti kdo povedal če se kaj zalomi. Sej jst tudi ko sem prvič menjal sam platišča sem cviknil, ko novega nisem mogel privijačit ker ni bilo v luknjah navoja!
redface-1.gif


Aja glede temperature olja, načeloma je vseeno, bolje je če je olje toplo ker hitreje steče .. je pa spet tako da se pri vročem motorju lahko opečeš.
zmaga.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.403
5.660
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Če je 2.2D letnik tam okol 2007 +/- se nimajo kej sprenevedat ampak menjat pod tovarniško garancijo

2.2D, letnik 2008, prevoženih zelo malo (cirka 30 jurjev). Par kkm po rednem servisu se prižge lučka za olje. Grejo na servis, kekci dolijejo olje, čez par 100km spet lučka za olje. Grejo nazaj na servis, brihte ugotovijo, da je poraba olja res prevelika in da bo treba izmerit kaj je narobe. Jih pošljejo na TOYOTA servis, ker imajo gužvo, da bojo oni ugotovili kaj je z motorjem. Pridejo tja, geniji samo dolijejo olje in jih pošlejo nazaj na lexus, kjer strokovno ugotovijo, da zdaj pa ja ne morejo ugotovit kaj je narobe, ker so uni dolili olje. Zraven še ugotovijo, da servisna ni poštemplana, ker jim je lastniki niso sami dali za poštemplat in oni ne smejo brskat po predalih brez dovoljenja. Ženska (lastnica) jim še razloži naj se grejo odnosa do strank in strokovnosti učit k renaultu in hvala lepa in nasvidenje
smile-1.gif
Zrihtano ni še vedno nič, avto pa se bo prodajal...

Mutijo......2,2d je pod tovarniško garancijo...ne bi smelo bit problemov z menjavo......razen če se je kaj spremenilo po mojem odhodu (verjamem da se je...recesijapress...plus ostale napake toyote na drugih trgih = -$$$ )
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.403
5.660
113
Citat:
Uporabnik predator pravi:
Od fotra sodelavc ma 2.2 v toyoti coroli verso. Motor je bil zamenjan pod garancijo. In tudi nov motor zre olje kot "stari".
Pred tem je imel avensisa, mislim da 99 letnik 2.0d. 380k km realnih, 250k km narejenih s kurjacem in nobene tezave, samo tankaj in vozi.

Tudi to se je dogajalo.......sem bil priča da smo eni stranki 2x menjal motor...kako je sedaj....oz kje je fora ne bi vedel....glej zgornji odgovor...sem pa opazil da pri sosedu tud komplicirajo pri Rav 2,2d
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.403
5.660
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
- poznavanje vsaj enega tujega jezika s področja bivše juge -> ko ti vijak s karterja pade direkt v posodo z oljem,.

aplauz.gif
dober opis znanj....nimam pripomb......edin te muke sm se rešu.....1x prevzamem službeni kombi iz servisa......in glej ga zlomka mehanik je v kabini pozabu eeeee nevem kako se temu strokovno reče....

"gibljivi ročaj z magnetkom nakonc"......neki so šravfal v vratih....pa majo to mojstri za vijake vn iz vrat pobirat k padejo nekam uzadi......priceless pridobitev v orodnem inventarju
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno: