Motorne kosilnice na nitko

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Ko sem kupoval kosilnico na nitko, so imele vse nahrbtne kosilnice enake motorje kot ročne.

Zakaj naj bi nahrbtna imela lažji motor ?

LP
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
đizs.
Nahrbtne bi lahko imele 4-taktni motor, vendar nima smisla ker so 2-taktni motorji v osnovi lažji od 4-taktnih (pri enaki moči).
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
đizs gor ali dol ...
Dvotaktni motorji so v zahtevanih pogojih preverjeni.
Zakaj bi na katerokoli kosilnico na nitko rinil štiritaktni motor ?
Razen, če si prešel na nivo teorije, ekologije ali katere druge ...ije.

LP
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.157
4.140
113
Ja ekologija je prva, druga stvar je pa lepši tek, večji navor, manj tresljajev, lažji zagon, gorivo se ne pokvari .. skratka ni ene uporabne stvari da ne bi bila boljša pri 4-taktu.

Glede mazanaj pa si poglej kako imajo sodobne 4taktne kose/motorke/... rešeno pumpo in mazanje. Dejansko NI možno da bi zaribala, kosilnica na kolesih je jasno drugo ker nikjer ne moreš kosit pod kotom večjim od 45 stopinj, zato BZ da imajo rešeno kako drugače.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.421
5.657
113
Gorivo se lih tko pokvari......star olje morš pa lih tko reciklirat...

Edin plus je da ti res ni treba "packat" z oljem v bencinu.......oz se zezat da daš v 0,5L tank res tapravo količino da ne bo RiiiiK....

Sam pol vedno naredim 1,5L mešance......z etak preveč olja da je za zihr (za male količine je % težko zadet tko da je lah hitr premal).....pa še ostane mi pol k je nimam km dat
smile-1.gif
 

forgot1

Fizikalc
7. feb 2010
1.615
88
48
Po želji.

Jaz bom še vedno pacal olje v bencin in onesnaževal okolje s preverjeno tehnologijo.
Kot večina drugih.
In čisto mirno bom spal zaradi tega.

LP
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
@forgot1: Sej nisem napisal da mam kaj proti 2-taktnim motorjem. Samo začelo se je z nekim mazanjem in blablbla. ....in zakaj laksarce nimajo 4-taktnih motorjev.

Je pač za stroj, kot je kosilnica na nitko, zweitakter bolj optimalna izbira. Tudi sam jo imam (sicer bolj neko hobi varianto ampak vseeno).
 

Seba81

Majstr
25. avg 2009
2.052
120
63
Doma
Kawl nabavljen in sestavljen, sem spraševal za štil in huso pa nista vredna cca 150 eur razlike, sem dobil kar nekaj info glede kvalitete, tko da nisem dost razmišljal kaj vzet.Jutr jo še zalaufam da vidmo kako dela, da je pripravljena na sezono.
grin1.gif
 

TRiK

Fizikalc
20. jan 2009
850
22
28
Na 4,5 l bencina zmešaj 1 deci tegale , vsake toliko pa podmaži sprednji kotni prenos (odvij vijak, stisni nekaj masti in privij vijak nazaj). S takim vzdrževanjem se nimaš česa bati.
 

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Do lani sem imel nahrbtno dvotaktno Mitsubishi,v 10 letih nobenega problema. Je pa sla od hise zaradi smrada ,ropota in vibracij,ki so mi pri vakokratni kosnji povzrocale glavobole.
Kupil sem 4 taktno 35 kubicno nahrbtno Hondo. Ko clovek to preizkusi potem za dvotaktne igracke noce vec niti slisati. Seveda sem jo kupil v Italiji kjer stane dobrih 30% manj in ima dvoletno garancijo -pri nas samo enoletno.
Tako da zame primerjava dvotaktnih in stritaktnih ni mogoca. Gledam te komunalce po Italiji in dvotaktnih prdal nimajo vec ze vec let.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.421
5.657
113
Fora je da uporabljaš pač kvalitetno sintetično al pa ester olje......"smokeless" technology......pol ne smrdi...sicer je smrad stvar uporabnika.....men te 2T zadeve prej dišijo.....sploh kak Castrol TTS tega bi lah cel dan vohal
smile-1.gif


Sam uporabljam petrol scooter...pač stvar uporabnika.......

Maš clo eno 2T Ipone olje z vonjem gozdnih jagod
bonk.gif


Kar se nasvetov tiče:

Po sezoni spustiš vn benz.....in pržgeš dokler ne pokuri še unga v frgazerju....te zadeve so res občutljive na kvaliteto benza.....tko da če ti kdaj ne vžge najprej zamenji benz ( v primeru prezimovanja....ne če si ga 5dni nazaj not natoču)......še prej pa presprejaš carb z carboratorcleanerjem da odmaši kanalčke napolnjene z oljem ( benz izhlapi in olje zabaše ostalo)

Pametno je spuščanje benza tud zarad "membranskih" frgazarjev.......membrance prej trde ratajo če stojijo v benzu čez zimo za brezveze......kdaj zamenjat boš vedu k ti ne bo jasno zakaj ne vžge....al pa recimo motor bo delu sam na obratih ( večji podtlak v sistemu bo lah odpru zaklopke na membranah)...pod štandgasom ga pa nikakor ne boš mogu naštelat...

Zaklopke so na uni "prozorni" dihtungi:
http://i01.i.aliimg.com/photo/v1/271799353/Diaphragm_Gasket_set_Walbro_D10_WAT_.jpg



Glede masti za kotni prenos sem že dal nastvet....lah kupuješ male tubice na servisu skor za isto ceno k če kupš kak 1kg poltekoče litijeve EP masti....kjergakol proizvajalca...

Konzerviranje po želji.....al par kaplc olja v cilinder......men se ne da packat....kupm ballistol olje v sprayu za puške (ma vsak lovec-trgovina)...parx špricneš in parx potegneš da se razporedi in je...je še miljon drugih alternativ kar se sprayev in olj tiče...karkol kar preprečuje rjo....

Vsako sezono al pa na 2 sezoni odmontiraš dol auspuh....in spucaš vn nezgorelo olje k se nabere na dnu lonca...

Druzga šravfanja ponavad ni
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

ThorZEN

Fizikalc
18. avg 2007
2.304
32
48
Naš laks stihl drži že dobrih 15 let, brez enega servisa. Od vzdrževanja se v glavo stiska le tista mast enkrat na sezono, kosi se vsak teden po dobro uro. Olje tisto rdeče od stihla, smrad, kaj je to?
smile-1.gif
 

Borca

Pripravnik
21. jul 2007
374
13
18
Kopivnik
Zdravo

Ali kdo od vas vrlih koscev oporablja tole zadevo: "http://www.elichelameslam.com/en/list-price.html"
Ali pa video... "https://www.youtube.com/watch?v=Jt8hWsaUpV4"
Videti je zanimivo - saj z nitko na neravnem terenu poškoduješ korenine od trave - malo kresneš postrani in se že skadi ko satan.
Če ma kdo kake izkušnja kar na plano z njimi

LP boris
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.543
5.093
113
Nitka v vsakem primeru močno poškoduje travo. Ni to ravno princip košnje za golf igrišče.
Video je kar prepričljiv. Kupi in poročaj. Ne vem, kako vešč moraš biti, da mu tam ob debelem drevesu ne odbije vse skupaj.
 

Borca

Pripravnik
21. jul 2007
374
13
18
Kopivnik
Sem pisal v Rošpoh k Hojniku pa da vidim ali je možno zadevo sprobat prej, ker cca 100€ ni tak malo
Boris
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
KSZ

Tudi jaz ravno kupujem motorno kos. na nitko. Rabil bi jo pa samo 1x na teden/14 dni za navadno travo okoli dreves, grmovij, robnikov, tlakovcev. Cca. 15-20 minut laufanja motorja naenkrat.

Rad bi čim ceneje, ker se bo delala res mala površina, ampak dela naj pa vseeno bp.
grin1.gif
Po vaših postih vidim da je to zelo lomljiva zadeva.

YUGOmehanik, kaj priporočaš?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.421
5.657
113
Priporočam nč ker sem sam v podobni situaciji kot ti ........sam lahko svetujem iz izkušenj z no-name motorko (partner 351...poulan...itd) da se ti splača znamko uzet zaradi dobavljivosti rezervnih delov....čimcenej ampak da je znamka...pa da maš servis kje v bližini...povprašaš pač kolk časa misljo še zastopat to znamko itd

Če ne boš tko kot jaz pol LJ obletu pa preklicu za rezervne dele....nakonc sm mogu it v Domžale po membrane za frgazar
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno: