Fora je da uporabljaš pač kvalitetno sintetično al pa ester olje......"smokeless" technology......pol ne smrdi...sicer je smrad stvar uporabnika.....men te 2T zadeve prej dišijo.....sploh kak Castrol TTS tega bi lah cel dan vohal
Sam uporabljam petrol scooter...pač stvar uporabnika.......
Maš clo eno 2T Ipone olje z vonjem gozdnih jagod
Kar se nasvetov tiče:
Po sezoni spustiš vn benz.....in pržgeš dokler ne pokuri še unga v frgazerju....te zadeve so res občutljive na kvaliteto benza.....tko da če ti kdaj ne vžge najprej zamenji benz ( v primeru prezimovanja....ne če si ga 5dni nazaj not natoču)......še prej pa presprejaš carb z carboratorcleanerjem da odmaši kanalčke napolnjene z oljem ( benz izhlapi in olje zabaše ostalo)
Pametno je spuščanje benza tud zarad "membranskih" frgazarjev.......membrance prej trde ratajo če stojijo v benzu čez zimo za brezveze......kdaj zamenjat boš vedu k ti ne bo jasno zakaj ne vžge....al pa recimo motor bo delu sam na obratih ( večji podtlak v sistemu bo lah odpru zaklopke na membranah)...pod štandgasom ga pa nikakor ne boš mogu naštelat...
Zaklopke so na uni "prozorni" dihtungi:
http://i01.i.aliimg.com/photo/v1/271799353/Diaphragm_Gasket_set_Walbro_D10_WAT_.jpg
Glede masti za kotni prenos sem že dal nastvet....lah kupuješ male tubice na servisu skor za isto ceno k če kupš kak 1kg poltekoče litijeve EP masti....kjergakol proizvajalca...
Konzerviranje po želji.....al par kaplc olja v cilinder......men se ne da packat....kupm ballistol olje v sprayu za puške (ma vsak lovec-trgovina)...parx špricneš in parx potegneš da se razporedi in je...je še miljon drugih alternativ kar se sprayev in olj tiče...karkol kar preprečuje rjo....
Vsako sezono al pa na 2 sezoni odmontiraš dol auspuh....in spucaš vn nezgorelo olje k se nabere na dnu lonca...
Druzga šravfanja ponavad ni