Mal ga biksaš. Uživaj v branju zgodbice:
Ena taka enostavna računica. Sicer je vezana na konkreten primer, tako da ni formula za rešitev, a vendarle če govorimo o jami brez dna: Kupil 9 let star avto z cca 140.000 prevoženimi. Avto je stal sedanjih 3000 evrov. Menjal zavore, zobati jermen in pumpo. Cca 200 evrov stroškov za vse. Vozil. Vozil. Vozil. Po dolgem času menjal 1 ležaj, nato menjal jermen, pumpo in zavore, a pazi, to je bilo po 100.000 prevoženih. Enako bi me čakalo pri novem avtu. Potem se je pa začelo - avto dobila toča. Še vedno je enak, če bi bil nov bi ga dal popravit in plačal mučo. Malo kasneje zbil psa - odbijač, luči, meglenke - vse je šlo. Popravil in uštimal za 100 evrov. Okrog novega leta tesnilo na glavi. Kripa stara , prav mi je, zakaj ga pa nisem preventivno menjal že ob nakupu avta, kot so mi vsi svetovali. Spet me je stalo, celih 70 evrov, ker sem sam delal.
Povzetek - imam 15 let star avto, vreden med 300 in 500 evri. Pokuri mi cca 7 litrov na 100km, v petih letih sem prevozil 130.000 kilometrov z njim in to me je stalo padec vrednosti avta 2700 evrov in vsi izredni servisi na oko 300 evrov (menjava jermena na 100 tisoč ni izredni, ampak redni servis, ki je veliko cenejši pri starem kot pri novem avtu).
Torej v šestih letih sem izgubi 3000 evrov. Toliko jih izgubuš pri nakupu novega srednjega razreda v letu do dveh samo pri nabavno/prodajnih cenah.