Tisti avto je kitajska kopija Baje, Baja pa je trenutno najblojši (vsaj tako pravijo ) 1:5 avto. Je tudi svetovni prvak, tako da nekaj na tem mora bit, kolega ima sicer Bajo SS ampak je zadeva podobna le da ima par delov bolj športnih, kar se tiče same kvalitete je bojda na isti rani kot Baja le da ima plastične dele malenkost bolj trde in zato tudi bolj občutljive na udarce, dobra lastnost je ta da pašejo si deli od original Baje in imaš tako rešen problem, saj so nadomaestni deli za najo zelo kvalitetni. Kar se tiče komand jih je priporočljivo zamenjati prav tako tudi volanski servo motor, ni pa nujno, kar pa se tiče bencina pa pozabi 100 oktanskega, več oktanov ne pomeni večjo moč!!! Tankaš lepo naadnega 98 in narediš 2% mešanico, z malce bolj kvalitetnim oljem in to je to. Ker je to večji avvto moraš vedeti da je tudi manj okreten kot 1:8 in ker je samo zadnji pogon ga je tudi malce težje peljati oziroma je drugačen stil vožnje, ki pa se ga da hitro navaditi. Če si že imel 1:8 potem boš verjetno malce razočaran na pospeški, čeprav so izredno dobri v štartu pogori v primerjavi z 1:8 truggy, pra tako pogori pri pospeševanju iz ovinka. V naši družbi je samo eden ki ima bajo SS vsi ostali imamo truggy-e in dejansko se on ne more primerjati z nami na progi, več ali manj samo gužvo dela.
Če si kje blizu Kamnika oziroma Komende, nas lahko prideš pogledat na progo, ki smo jo ravnokar naredili oziroma je še v izdelavi, pa boš v živo videl, kako in kaj.