Mnenje Škoda Superb 2.0Tdi 140kw DSG - 2017

Master_of_Disaster

Pripravnik
20. okt 2008
321
22
18
Znalci za DSG. Eno vprašanje na hitr. Žena se nekaj spogleduje z VW taigo. Vidim da ročni je samo 1.0TSI 95KM, 5 prestav, kar je močnejše je samo z DSG. Recimo 1.0 TSI 110 KM DSG. Kaj je to zaen menjalnik. Je predvidena menjava olja ali je "seald for life". In če je druga opcija, kaka je možnost menjave. vem da obstaja več tehnik in vsaka ima svoje pomankljivosti, da ne dobiš vsega olja ven, nemoreš filtra enostavno menjat in ne vem kaj še vse. Kak je s tem in kako ta seald for life najbolj kvalitetno poservisirat
Verjetno DQ200, tko kot pri vseh do 1.5 TSI zadevah pri VAG grupi, več bodo povedali pa alter znalci :evil:
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Je predvidena menjava olja ali je "seald for life".
Ti kot kupec avtomata (in lastnik avtomobila) moraš vedeti da ta termin 'seal for life' ne obstoja. In bo potrebno zamenjati olje. To pač vzameš v zakup po principu komoditeta stane.

(papir seveda vse prenese).

Ker gledaš za partnerko - daj najprej dobi nek avto z avtomatom in naj proba peljat. Da ne boš domov pritrogal avta potem pa ga ne bo hotela vozit -> zmenita se za test tega vozila z DSG.jem.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
:)
Naj proba še Corso avtomat, pa S klaso avtomat, samo dotičnega Taigo avtomata ne.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
ustavi in spelje

upam da boš čimprej navigacijo vgradil, ker tale ekran je res češki :)
Ustavi in spelje tudi po več kot dveh sekundah? Meni passat l.2020 spelje samo v primeru, če se karjola ustavi za manj kot cca 2 sekundi. Če je več, obstane in moraš ali pritisniti gas ali pa tipko na tempomatu (potem čaka vsaj 10 sekund in potem tudi spelje). Ampak to je seveda neuporabno za zastoje na avtocesti ;).

Mislim da šele golf 8 in verjetno tudi octavia zadnja verzija (tiste z minimalistično ročko menjalnika) znata speljati tudi po daljšem času, ko stojita v koloni. Pa kolikor vem, ne bo noebenega popravka za naše modele, ker je verjetno to povezano z varnostno/razvojno/karkoli filozofijo in tega pač ne bodo dodali. Ja, ko avto crkne (start stop) v koloni in se kolona čez 20 sekund premakne, pa takoj vžge. Ampak starta pa jasno ne, dokler nekaj ne pritisneš ;).

Jernej
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Ustavi in spelje tudi po več kot dveh sekundah? Meni passat l.2020 spelje samo v primeru, če se karjola ustavi za manj kot cca 2 sekundi. Če je več, obstane in moraš ali pritisniti gas ali pa tipko na tempomatu (potem čaka vsaj 10 sekund in potem tudi spelje). Ampak to je seveda neuporabno za zastoje na avtocesti ;).

Mislim da šele golf 8 in verjetno tudi octavia zadnja verzija (tiste z minimalistično ročko menjalnika) znata speljati tudi po daljšem času, ko stojita v koloni. Pa kolikor vem, ne bo noebenega popravka za naše modele, ker je verjetno to povezano z varnostno/razvojno/karkoli filozofijo in tega pač ne bodo dodali. Ja, ko avto crkne (start stop) v koloni in se kolona čez 20 sekund premakne, pa takoj vžge. Ampak starta pa jasno ne, dokler nekaj ne pritisneš ;).

Jernej
Mors mal gas pritisnit
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.321
151
63
Jaz sem odgovoril na vprasanje ali avto sam spelje ali ne. Moras gas pritisnit sicer ne spelje
Mislim, da je bilo vprašanje, če se sam ustavi in tudi sam sam spelje. Jaz sem samo dopolnil, da to dodajajo po kapljicah. Avto spelje sam samo takrat, ko nič ne pritiskaš ampak se sam ustavlja in speljuje. In to vw klan do določenih modelov dovoli samo v res kratkem času po ustavitvi. Torej moja konzerva spelje sama, tudi ko se povsem ustavi (napiše "pripravljen na speljevanje"). Dokler je ta napis, spelje sam brez da bi karkoli tikal. Če stojim več kot dve sekundi, potem napis izgine in ne spelje več sam. Ampak če pritisnem tipko gor na tempomatu, se napis spet pojavi, tokrat za dlje časa (vsaj 15 sekund, moram enkrat izmeriti). V tem primeru bo avto spet speljal sam in mi dodatno ni treba nič pritiskati. Ampak kot sem že napisal, stvar je sitna v različnih zastojih, kjer se vse premika po polžje in se kolona tudi ustavi po recimo deset ali več sekund. Meni se gre predvsem za takrat...

Jernej
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Mislim, da je bilo vprašanje, če se sam ustavi in tudi sam sam spelje. Jaz sem samo dopolnil, da to dodajajo po kapljicah. Avto spelje sam samo takrat, ko nič ne pritiskaš ampak se sam ustavlja in speljuje. In to vw klan do določenih modelov dovoli samo v res kratkem času po ustavitvi. Torej moja konzerva spelje sama, tudi ko se povsem ustavi (napiše "pripravljen na speljevanje"). Dokler je ta napis, spelje sam brez da bi karkoli tikal. Če stojim več kot dve sekundi, potem napis izgine in ne spelje več sam. Ampak če pritisnem tipko gor na tempomatu, se napis spet pojavi, tokrat za dlje časa (vsaj 15 sekund, moram enkrat izmeriti). V tem primeru bo avto spet speljal sam in mi dodatno ni treba nič pritiskati. Ampak kot sem že napisal, stvar je sitna v različnih zastojih, kjer se vse premika po polžje in se kolona tudi ustavi po recimo deset ali več sekund. Meni se gre predvsem za takrat...

Jernej
Ok jaz pisem za superba - ce v koloni obstane za dlje casa mu moras “pomagat”
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.950
7.283
113
Tole naj vzame. Bo najceneje...

262025-c7ef07e2704d589f9903deb4731a257a.jpg.f77295cdf8bc39e53109d20a9e60e6f5.jpg