MG ZS mnenja?

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.913
11.047
113
Aha ok... Vse jasno ki noter spravljajo razliko v ceni.
Servisi na 10k km in 500€.
Ne hvala
ne vem če to kitajc spravlja razliko noter, ampak pohlepni serviserji in marmor. prvo smo takole gledali na premium znamke ko so bili servisi 300 500 in naprej do 1000...
danes je to normala v horizontali, tudi za kie renoje citroene in ostalo šaro, tudi kitajsko.

doma te pride redni servis povpračno material (brez popustov) do 100€ in eno uro do max 1,5 ure dela... odpadno olje skuriš v peči, če si ti ne da na deponijo peljat. To je še najmanj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol in LarryClay

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.553
1.257
113
ne vem če to kitajc spravlja razliko noter, ampak pohlepni serviserji in marmor. prvo smo takole gledali na premium znamke ko so bili servisi 300 500 in naprej do 1000...
danes je to normala v horizontali, tudi za kie renoje citroene in ostalo šaro, tudi kitajsko.

doma te pride redni servis povpračno material (brez popustov) do 100€ in eno uro do max 1,5 ure dela... odpadno olje skuriš v peči, če si ti ne da na deponijo peljat. To je še najmanj.
Vseeno je razlika ali delaš interval na 10k ali na 30k oziroma 2 leti
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.714
6.599
113
saj bi rekel, da pejmo na električarje, pa bodo mahinacije s 13x ceno litra olja odpadle

ampak kaj ko bomo drugje not prinesli kar bomo pri olju prišparali
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.913
11.047
113
Vseeno je razlika ali delaš interval na 10k ali na 30k oziroma 2 leti
kaka razlika? ni razlike servisi se delajo povprečno 1x na leto (ali po kmjih cca do 25kilo ali zaradi reda), pusti anomalije, in znamke ki hočejo da delaš na 10kilo pa si 5x na letom tam po 300e plus, taki itak takoj sredinec fašejo, tudi znamka, ne samo serviser.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.963
6.852
113
pri taščici
Kaj je zate servis?
Test zavor?
test amortizerjev?
Test akumulatorja?
Pregled xyz točk (na papirju predvidevam, takim pregledom bi morali kakšni inspektorji podtakniti kaksne okvare (izrabljene dele) pa da vidimo koliko okvar bi se na takem pregledu naslo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.467
5.766
113
Nič ni treba podtikat.
Maš dva pregleda xyz točk. Ko je v neki akciji ali vstet v neko nizko ceno. Te je vse ok na papirju. Ko pa daš avto v račun je pa itak vse hin :)
 
2. jul 2020
5.300
6.834
113
Pregled xyz točk (na papirju predvidevam, takim pregledom bi morali kakšni inspektorji podtakniti kaksne okvare (izrabljene dele) pa da vidimo koliko okvar bi se na takem pregledu naslo.

To mi je mehanik govoril, ko je delal za pooblaščenca. Stranka pride menjati olje. Opazi, da je ohišje turbine mastno. Reče nadrejenemu. Ta mu reče da tega ne bodo popravili, da do konca garancije bo že zdržalo.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.259
1.226
113
To imaš v tujini, ponavadi novinarje. Peljejo avto na servis, skrijejo celo kamere v avto, podtaknejo par napak, potem pa pogledajo kaj je servis delal in računal.
In potem je vsega, od poštenjačinj, do glupih lopovov, ki napak ne najdejo, izumijo pa nekaj "svojih" napak, ki jih potem kvazi popravljajo in zaračunajo.

Je pa žalostno, da se pooblaščenci gredo takih trikov. Ker na koncu bo dolgoročno pela Tesla logika. Nakup avta na spletni strani proizvajalca in čim manj servisiranja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gamero in Hanzi

sad

Guru
24. avg 2007
21.102
9.747
113
Kak te čim manj servisiranja? :eek:
Te pa je ja Musk povedal, da EV ne potrebuje servisiranja.:cool:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.963
6.852
113
pri taščici
Ko pa ga, je pa je ekonomska totalka, v stilu zgoraj napisane turbine..
S tem da tesla ne zamolci "mastne turbine" ampka rece v štartu da turbona ne potrebuje servisiranja.
Druga neumnost.
Hyundai in ostali proizvajalci menjajo zavprno olje vsaki dve leti.olje v redukyorju je pa lajf time. Po izteku (ce imas sreco pa pred iztekom) garancije tudi npa motor zacne ropotat, motorja ne popravljajo, nov motor je "10k"