Mercedes Benz W204 menjalnik

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Poskusi, zakaj ne
zmaga.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
A tu gre za kakšne posebne zvočne presežke al kakšne druge užitke?

Kot včasih ko si kroslo na mestu tiščal dokler ni ribnla?

ne ampak ko rabiš, da se avto premakne se ga stisne dokler čutiš da vleče in ne prestavla na 2500....
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Evo naredil
smile-1.gif


PS: Kdaj naj bi to ob lepem pospeševanju prestavljalo? Tam okoli 2000?
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.204
45
48
Zdej kdajoz. pri katerih obratih naj ti prestavlja je mal težko odgovorit... vsak ma svoj način vožnje in svoje zahteve
smile-1.gif
.

LP
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Ravno zadnjič sem se vozil z 220 cdi z 7g-tronic menjalnikom. Pri normalni vožnji ne pride niti do 2k obratov, razen recimo ko prideš na avtocesto ali kje ko mora kaj več pospešiti. 5stopenjski mora sicer koristiti malo širše območje, a vseeno se vse dogaja precej nizko.

P.S.:Rent-a-car? Upam da je bil poceni.
crazy1.gif


Kar se tiče olja v menjalniku: fajn je da so dali menjavo spet na 60k (kar so dobri mehanik kot je recimo Marolt verjetno itak delali že ves čas), a to ima tudi slabo stran, saj je to olje ekstra drago. Ne vem a sem prav razumel sodelavca, a omenjal je nekih 40 eur na liter za ATF, pa še delo, čiščenje itd in se hitro nabere.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Menjava ATF je kljub temu, da ni ravno poceni - ne glede na znamko - zelo koristna za menjalnik. Material v menjalniku se pač počasi obrablja in tudi olje ima svojo življenjsko dobo, tako da je fajn, da se na določen interval zadeva izprazni in zamenja. 60k km v naših razmerah pomeni menjavo na cca 2 do 3 leta, se pa da kar precej prihranit pri olju, če malo pobrskaš po internetu. Jaz ga iz nemčije (ebay) dobim po manj kot polovični ceni kot jo sicer računa uradni servis. Sicer ne gre za Mercedes, a vseeno.

Sicer pa na avtorja - kot so ti že razložili, menjalnik se navadi tvojega stila vožnje in prestavlja temu primerno. Ob normalnem pospeševanju se ne dogaja nič posebnega, če je potrebno pač prestavi v nižjo prestavo. Ko stisneš (in držiš) pedal do tal, se menjave dogajajo pred blokado (pri meni recimo 500 obratov pod rdečim območjem, če se prav spomnim). Na avtomatiku se hitro razvadiš in potem je vsaka vožnja z ročnim menjalnikom povsem odveč in nepotrebna
smile-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.899
11.036
113
jap verjetno bo blizu 40€ mercedes olje za 7G tronice (drugega na servisu ne primorejo).. če imate 5 stopnjeske in tudi 7 stopnjeske poglejte po Fuchs oljih imajo malo morje teh olij različnih gradacij oz specifikacija... pa na stran BEVO za olja pogledat, kaj se vliva v mečke. pri 8 litrih olja in čiščenju/pranju menjalnika se pozna vsak €.
 

Mladinec

Fizikalc
11. jun 2009
316
26
28
Ptuj
ksz

A ni kickdown ukaz "pospešuj v trenutni prestavi in ne prestavljaj navzgor"? Pri kickdown mislim tisti zadnji "klik" ki ga čutiš na pedalki. To ti hkrati tudi izklopi tempomat ali speed limit (če ga maš).

Sicer pa se da tudi ročno prestaviti navzgor, samo "rukni" prestavno ročico v desno ko se ti zdi, da so obrati previsoki.
Način "C" je Comfort za pozimi in za stare ate
smile-1.gif
"S" bi naj bilo za normalno vožnjo.
Vsi podatki iz izkušenj z E 4matic in pripadajočih navodil za uporabo...

Če je pri Cju drugače se posipam s pepelom...
 

Mladinec

Fizikalc
11. jun 2009
316
26
28
Ptuj
Glede na moja navodila sta oba načina normalna, odvisno je pač od tega kaj potrebuješ oz. ti bolj paše.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik Mladinec pravi:
ksz

A ni kickdown ukaz "pospešuj v trenutni prestavi in ne prestavljaj navzgor"? Pri kickdown mislim tisti zadnji "klik" ki ga čutiš na pedalki. To ti hkrati tudi izklopi tempomat ali speed limit (če ga maš).

Sicer pa se da tudi ročno prestaviti navzgor, samo "rukni" prestavno ročico v desno ko se ti zdi, da so obrati previsoki.
Način "C" je Comfort za pozimi in za stare ate
smile-1.gif
"S" bi naj bilo za normalno vožnjo.
Vsi podatki iz izkušenj z E 4matic in pripadajočih navodil za uporabo...

Če je pri Cju drugače se posipam s pepelom...

Če bi kickdown delal tako, kot si si ti zdajle zamislil, potem bi z avtomatikom bolj kilavo prehiteval. Ko stisneš predal do konce, prestavi za eno ali dve prestavi nižje, v višjo prestavo pa gre malo pred ali na rdečem polju obratomera.
 

Mladinec

Fizikalc
11. jun 2009
316
26
28
Ptuj
Se strinjam, morda sem malo nejasno napisal...

Morda si spregledal to:
Citat:
Pri kickdown mislim tisti zadnji "klik" ki ga čutiš na pedalki.

Če pedal pohodiš DO te točke seveda deluje tako kot si napisal.
 
Nazadnje urejeno: