Mercedes Benz W204 menjalnik

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Pozdravljeni

Imam eno vprašanje, če kdo mogoče ve za podoben primer...
Mercedes Benz W204 C220 CDI letnik 2008, prevoženih 140k, redno servisiran na pooblaščenih servisih.

Avto je v uporabi šele 14 dni zato šele sedaj opažam eno čudno zadevo(vsaj meni), ko avto štarta s polnim gasom(v načinu C) mu obrate nabije na 5000 in traja kar precej časa da menjalnik dojame da je treba prešaltati.... Ko je v načinu S pa prešalta tam malo čez 4000 kar je nakako normalno, vsaj po glasu....

Nikakor mi ne gre skupaj da avto v normalnem načinu in pri polnem pospeševanju tako pozno prestavi. Ubistvu je že moteče, če se spraviš prehitevati s polnim gasom...

Na tujih forumih berem da naj bi se nadgradil SW menjalnika, kar bom tudi naredil...

Je menjalnik v teh modelih res tako počasen ali sta pa z menjalnikom ki je bil v CLK 270 CDI 2003 čisto različna
smirk-1.gif
?

Drugače menjalnik lepo prestavlja, tudi ob močnem pospeševanju je odziven, problem se pojavi ob polnem gasu(tudi kick down) v C načinu nabije do 5000 in kar čaka in čaka... potem ko se spomni pa prestavi
bonk.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Poišči isti avto z enakim motorjem (po možnosti čim bližji letnik) in probaj.

Kaj je to C način? Je to normalni način?

Morda je to normalno... Je pa res, da sam na steptronicu tega ne počnem, ker ni potrebe, in na pamet ne vem natančno, kaj menjalnik naredi. Za športni način vem, da te čisto načrtno spusti v dokaj visoke obrate in tudi, če spustiš gas, tam počaka še sekundo ali dve (češ: "Aha, vidim, da si v "psiho modu", pa se pejmo igrat!"
evil.gif
), kar meni popolnoma ustreza.

Morda tvoj menjalnik to naredi zaradi kick-downa in je pač pripravljen še sekundo, dve na polno pospeševanje. Ker z avtomatikom z mesta speljevati s polnim gasom definitivno ni običajna reč. Klasični avtomat je za gospode, ki tistih 200 konjev zbudijo samo, če je to treba, ne pa vsakič, ko zapeljejo iz garaže čez 2 metra klanca...
smile-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Nikakor mi ne gre skupaj da avto v normalnem načinu in pri polnem pospeševanju tako pozno prestavi. Ubistvu je že moteče, če se spraviš prehitevati s polnim gasom...


Daj tole še malo razjasni: zakaj bi bilo to moteče pri prehitevanju?
confused-1.gif


Še glede upgrejda softvera: bodi pozoren, da bo to počel nekdo, ki ve kaj dela. Da se ne bodo mulci igrali na tvojem avtu. Aja, pa verjetno je zelo priporočljivo med nadgradnjo imeti akumulator priklopljen na polnilec.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Pozdravljeni

Imam eno vprašanje, če kdo mogoče ve za podoben primer...
Mercedes Benz W204 C220 CDI letnik 2008, prevoženih 140k, redno servisiran na pooblaščenih servisih.

Avto je v uporabi šele 14 dni zato šele sedaj opažam eno čudno zadevo(vsaj meni), ko avto štarta s polnim gasom(v načinu C) mu obrate nabije na 5000 in traja kar precej časa da menjalnik dojame da je treba prešaltati.... Ko je v načinu S pa prešalta tam malo čez 4000 kar je nakako normalno, vsaj po glasu....

Nikakor mi ne gre skupaj da avto v normalnem načinu in pri polnem pospeševanju tako pozno prestavi. Ubistvu je že moteče, če se spraviš prehitevati s polnim gasom...

Na tujih forumih berem da naj bi se nadgradil SW menjalnika, kar bom tudi naredil...

Je menjalnik v teh modelih res tako počasen ali sta pa z menjalnikom ki je bil v CLK 270 CDI 2003 čisto različna
smirk-1.gif
?

Drugače menjalnik lepo prestavlja, tudi ob močnem pospeševanju je odziven, problem se pojavi ob polnem gasu(tudi kick down) v C načinu nabije do 5000 in kar čaka in čaka... potem ko se spomni pa prestavi
bonk.gif

Napisal si, da je avto v uporavi 14 dni. Ta menjalnik "snema" tvoj način vožnje in temu primerno tudi prestavlja. Ti ga še en 14 dni vozi, pa boš videl. KAr se tiče nadgrdanje software. Če je nova verzija, ti jo bodo naredili. Je pa to kar proces, ker mora po nadgradnji nekdo avto peljat, drugi pa zdraven sedet s testerjem, saj je potrebno avto naučiti, kdaj naj prestavi navzgor in kdaj navzol.

Vseeno ga pa še vsaj 14 vozi na način, ki ti odgovarja. S temi menjalniki ni bilo nobenih težav.
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Ne sej to je moteče, se spraviš k prehitevanju zamenjaš pas, avto nabije do 5000 obratov in kar čaka in čaka toliko da imaš občutek da stojiš na mestu.... potem pa šele prestavi.... Lahko držiš gas kolikor gre pa ne bo prestavil prej...

C način je normalno v S pa avto drži v višjih obratih in kasneje prestavlja načeloma, no v S prestavi tam malo po 4000 obratih.

Nadgradnjo bodo delali na pooblaščenem servisu, moram iti jutri vprašati koliko časa bo trajalo...
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Pozdravljeni

Imam eno vprašanje, če kdo mogoče ve za podoben primer...
Mercedes Benz W204 C220 CDI letnik 2008, prevoženih 140k, redno servisiran na pooblaščenih servisih.

Avto je v uporabi šele 14 dni zato šele sedaj opažam eno čudno zadevo(vsaj meni), ko avto štarta s polnim gasom(v načinu C) mu obrate nabije na 5000 in traja kar precej časa da menjalnik dojame da je treba prešaltati.... Ko je v načinu S pa prešalta tam malo čez 4000 kar je nakako normalno, vsaj po glasu....

Nikakor mi ne gre skupaj da avto v normalnem načinu in pri polnem pospeševanju tako pozno prestavi. Ubistvu je že moteče, če se spraviš prehitevati s polnim gasom...

Na tujih forumih berem da naj bi se nadgradil SW menjalnika, kar bom tudi naredil...

Je menjalnik v teh modelih res tako počasen ali sta pa z menjalnikom ki je bil v CLK 270 CDI 2003 čisto različna
smirk-1.gif
?

Drugače menjalnik lepo prestavlja, tudi ob močnem pospeševanju je odziven, problem se pojavi ob polnem gasu(tudi kick down) v C načinu nabije do 5000 in kar čaka in čaka... potem ko se spomni pa prestavi
bonk.gif

Napisal si, da je avto v uporavi 14 dni. Ta menjalnik "snema" tvoj način vožnje in temu primerno tudi prestavlja. Ti ga še en 14 dni vozi, pa boš videl. KAr se tiče nadgrdanje software. Če je nova verzija, ti jo bodo naredili. Je pa to kar proces, ker mora po nadgradnji nekdo avto peljat, drugi pa zdraven sedet s testerjem, saj je potrebno avto naučiti, kdaj naj prestavi navzgor in kdaj navzol.

Vseeno ga pa še vsaj 14 vozi na način, ki ti odgovarja. S temi menjalniki ni bilo nobenih težav.



No sej to so mi danes že rekli, da se menjalnik prilagaja načinu vožnje, jaz sem ga zdele res 14 dni vozil kot kakšnega oldtimerja in lovil najmanjšo porabo
smirk-1.gif

Se pravi tudi če na novo naložijo SW bo trajalo kar nekaj časa da se "spoznava" z menjalnikom?

Hvala
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Če menjlanik dela uredu ni potrebe po novem SW. Ti ga lepo vozi, pa bo. Drugače pa na pooblaščenem servisu, ko ga priklopijo na tester in če bo SW potreben po nadgrdadnji ti ga bodo itak naredili. Brez skrbi...

Avto je wrhunski. Sem jih imel 5 teg C - jev (3x 220 CDI, 1x320CDI in 1x 200 K), pa nisem imel z nobenim težav.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Ne sej to je moteče, se spraviš k prehitevanju zamenjaš pas, avto nabije do 5000 obratov in kar čaka in čaka toliko da imaš občutek da stojiš na mestu.... potem pa šele prestavi.... Lahko držiš gas kolikor gre pa ne bo prestavil prej...

C način je normalno v S pa avto drži v višjih obratih in kasneje prestavlja načeloma, no v S prestavi tam malo po 4000 obratih.

Nadgradnjo bodo delali na pooblaščenem servisu, moram iti jutri vprašati koliko časa bo trajalo...

Čakaj, kako misliš, stojiš na mestu? Saj se lahko pri 5000 RPM tudi 200 na uro pelješ... In še: za božjo voljo, tako se ne vozi avtomatika! Avtomatiku daš vedeti, naj prestavi v višjo prestavo tako da malo popustiš gas! Če boš držal gas do konca, je kistalno jasno, da to za menjalnik pomeni "ne šaltaj višjo prestavo, pa če padajo ošpičene prekle!"... No, prekle so nekje pri blokadi...
tongue-1.gif


Skratka, po moje se moraš samo malo navaditi avta, pa bo bolje
zmaga.gif


Pa še glede adaptivnega učenja voznikove vožnje: običajno menjalniku spomni zresetiraš tako da odklopiš kleme z akumulatorja... Kar pa počni na lastno odgovornost, ker tako novih mečk res ne poznam... V vsakem primeru pa se bo menjlanik sčasoma že "navadil" tvoje vožnje...
zmaga.gif
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Ma sej pomojem je res to, ker sem zdele pol leta vozil mestni miniaturni avto ki sem ga pritiskal do konca in sem že malo pozabil kako se vozi avtomatik.... Če človek nima problemov si ga pa naredi, če ne gre drugače pa samo v glavi
evil.gif


PS: Poročam kaj bodo rekli na servisu če se bom peljal na update SW
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik MiHa88 pravi:
Ne sej to je moteče, se spraviš k prehitevanju zamenjaš pas, avto nabije do 5000 obratov in kar čaka in čaka toliko da imaš občutek da stojiš na mestu.... potem pa šele prestavi.... Lahko držiš gas kolikor gre pa ne bo prestavil prej...

C način je normalno v S pa avto drži v višjih obratih in kasneje prestavlja načeloma, no v S prestavi tam malo po 4000 obratih.

Nadgradnjo bodo delali na pooblaščenem servisu, moram iti jutri vprašati koliko časa bo trajalo...

Čakaj, kako misliš, stojiš na mestu? Saj se lahko pri 5000 RPM tudi 200 na uro pelješ... In še: za božjo voljo, tako se ne vozi avtomatika! Avtomatiku daš vedeti, naj prestavi v višjo prestavo tako da malo popustiš gas! Če boš držal gas do konca, je kistalno jasno, da to za menjalnik pomeni "ne šaltaj višjo prestavo, pa če padajo ošpičene prekle!"... No, prekle so nekje pri blokadi...
tongue-1.gif


Skratka, po moje se moraš samo malo navaditi avta, pa bo bolje
zmaga.gif


Pa še glede adaptivnega učenja voznikove vožnje: običajno menjalniku spomni zresetiraš tako da odklopiš kleme z akumulatorja... Kar pa počni na lastno odgovornost, ker tako novih mečk res ne poznam... V vsakem primeru pa se bo menjlanik sčasoma že "navadil" tvoje vožnje...
zmaga.gif



Ja sej zdej mi je jasno, se počutim ko smrkavec ki je prvič v avtu z avtomatskim menjalnikom
uf-1.gif


Mislim sej sploh ne vem kaj sem razmišljal, avto potegne s polnim gasom tudi do kick downa in šalta normalno, kick down je pa potem tista pika na i ko že dobiš hitrost in moraš še dodatno močneje pospešiti...

No zdej pa neham težit s tem menjalnikom že tako sem cel dan utrujal vsem...
hysterical-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Nekaj mi ni jasno; kako gre lahko dizel do 5000 obratov, če mu že pri 4000 sapo jemlje ? Se nič ne čudim, ko praviš , da imaš občutek da avto stoji ( v bistvu že zavira z motorjem ), ker to je ab solutno preveč obratov za dizel...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
zakaj pa ne. ni to sdi ampak 16v common rail dizl.... to se more zavrtet na 5k brez blema.
že stari 8v jtd se suče brez, da bi mu vzelo sapo na 4500
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.232
3.886
113
A tu gre za kakšne posebne zvočne presežke al kakšne druge užitke?

Kot včasih ko si kroslo na mestu tiščal dokler ni ribnla?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.899
11.038
113
še to, ali imaš povsem novi avto (letnik 2012) ali pa rabljenega "novga"--če maš rabljenega potem je menjalnik samonastavljen na režim vožnje prejšnega lastnika...kako gre to ponovno resetiranje ne vem, ampak je lahko ful moteče če imaš stil vožnje drugačen od predhodnega lastnika.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Piše da je rabljen.

Sicer je pa pomoje ok in menjalnik se bo že unesel oziroma mu bodo na servisu ponastavili "spomin" in bi moralo biti ok. Mene bi bolj skrbelo kako je prejšnji lastnik delal z avtom.
stupid-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.899
11.038
113
tudi res, pa kako je servisrial menjalnik..zdaj se namreč spet olje menjava v menjalnikih po cca 60000 km se mi zdi. Blagodejno vpliva na delo menjalnika.
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.885
5.978
113
Vrteti dizla, ki ima max moč pri 4000 rpm in moment pri 2000 rpm
na 5500 rpm je neumnost.
Večkrat preberi dokler ne ugotoviš zakaj, če ti v prvo ne bo jasno.
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Avto je bil prej od renta car tako da pomojem je navajen na vse živo
smile-1.gif
ravno zaradi tega je pomojm dobro da se resetira in ga jaz na novo prilagodim na moj način vožnje, rad bi da avto v načinu C(način lažje vožnje) vozi umirjeno in v S(sport mode) deluje načinu primerno... Na forumih berem način ko si lahko sam naredim reset menjalnika:

- Turn key to ignition (don't turn engine on)
- Press the pedal all the way down for 5 seconds
- Turn key to off (leave key in)
- Release pedal
- Wait for at least 2 minutes

Se naj špilam s tem ali enostavno prepustim to servisu?