Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Ali se sme v posodico z zavorno tekočino SAMO DOLITI zavorno tekočino (brez une jebatine en drži,spusti,itd...) torej a je možno da se jo samo dolije,tako kot hladilno tekočino? a bi bilo kaj narobe -mislim da poškodovati nima kaj?
Ce posoda ni prazna, doli enakovredno olje in pika. Mene pa zanima na koliko let/km naj bi to olje menjal. Vem da naj bi se to menjalo, vendar jaz te prakse se nisem dozivel (enako z oljem v menjalniku), pa sem imel tudi 10-20 let stare kiste.
Zavorna na 2 leti....čeprav bi rad vidu uradni servis ki se mu to da
Menjalniško učasih na cca 40-50kkm.....zdej maš pa KAO life fill-e....sam jst temu sranju ne verjamem.....ker tud samo olje ma neko življensko dobo ne glede na to al stoji v sodu al se uporablja..
Enako mnenje mam glede "modernih" podaljšanih intervalov
Hladilne tekočine je nažalost že zmanjkalo noter ;sicer ne morem verjet ampak... ne vem a zdj bi blo nevarno,če bi jo kr tko nalil,al...
nism prej preverjal odkar mam kupljen avto 2 meseca nazaj...
VPRAŠANJE 2: mi je pa čudno tud to da sem pred 15 dni nalil hladilno tekočino in je do danes skor vsa izhlapela. Nivo motornega olja se pa tudi bliži MIN.,je mogoče bil vzrok temu premalo motornega olja? mi je pa čudno tud to da sem pred 15 dni nalil hladilno tekočino in je do danes skor vsa izhlapela. Nivo motornega olja se pa tudi bliži MIN.,je mogoče bil vzrok temu premalo motornega olja?
Ne zezam,resno! Mal se še lovim okoli osnove k to je moj prvi avto... Itak sm se odloču da bom šel na AMZS za tole,samo vseeno bi rad slišal od vas kšn nasvet glede tega... vnaprej hvala
Ja ko je motor mrzel lahko odvijaš pokrovček na hladilniku -----> na tem pokrovčku se tud doliva (ne v ekspanzijsko!!!!)
Zavorno lahko dolivaš......sam če ti jo je zmanjkal je neki narobe z bremzami tko da jaz se ne bi vozu s takim avtom....tud do prvega mehanika 2km stran ne
Aha...pol bom zavorno probal nalit novo noter,pa bom poročal... do AMZS bo pa že,pa nj pol oni pogledajo če so te zavorne ploščice še v redu... sam za to zavorno me je skrbel če jo lah nalijem not,k je bla posodica čist prazna...
Glede hladilne tek. pa če te prav razumem avto je lahko prižgan in čep na flaški za hladilno je LAHKO ODPRT jaz pa vmes dolivam?
Kaj je to ekspanzijska? Pojma nimam...
Ja lahko je odprt med laufanjem pri dolivanju....ne počni pa tega pri ogretem avtu ker je sistem pod tlakom takrat in boš poparjen!
Ekspanzijska je una v katero gre cevka od pokrovčka kjer boš ti dolivu pa do te posode...sm gre odvečna hladilna tekočina ( v primeru če jo boš preveč dolil)....
Z zavorami se jaz ne bi igral......na AMZS pa vsekakor povej da je zmanjkalo tekočine (nekje ti pušča)....če si že član AMZS bi jaz raje naročil avtovleko do njih
Ok preden grem da te ne matram več če si sam tok dobr da mi rečeš kle gor na sliki sm ti označu z oranžno -a te dve zadevce najprej snamem a ne,poj pa lahko odvijem čep od posodice v kateri je zavorna tekočina?
ti preveč kompliciraš.zakaj bi mogo laufat?saj bo samo dolil v ekspanzijsko.ne bo ga odzračeval
ne vem če ti razumeš ekspanzijsko. vnjo gre višek antifriza ko je na delovni ker se tekočina razteza in ne ko jo dolivaš. kiler se niti ne da dovolj napolnit da bi potisnil tekočino naprej v ekspanzijsko ki je ponavadi višje od kilerja.drugo je če bi cev za ekspanzijsko prišla spodaj na kilerju.magijo dela pokrovček za kiler ki to luknjo štopa dokler se ne nabija dovolj pritiska in se pokrov in luknja odpre.pa da ti višek ne izpari v atmosfero ga zadržuje ekspanzijska.si se kdaj vprašo zakaj maš na pokrovu kilerja podatek o tlaku?
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.