Ker so nekje prebrali, da je nekomu menjalnik ribnil, ko je v celoti zamenjal olje. Weird. Sicer pa na avtorja: preveri stanje olja. Mora biti rdeče/pink barve, niti slučajno rjavo ali celo črno! Prav tako ne sme smrdeti po zažganem.
Mislim, da je pri menjavah olja v menjalnikih največji problem to, da ljudje potem ne vejo kako naj sploh kontrolirajo ali so dolili dovolj olja. Sicer vse piše v knjigah ali na netu, ampak je težko prebrat. Pri meni je za najbolj zanesljivo meritev najbolje speljat naslednji postopek: vožnja kakih 15 kilometrov, tako da olje pride na delovno temperaturo, potem greš skozi vse prestave (R, N, D, 2, 1), ga daš v N, pustiš motor prižgan in kontroliraš. Jaz imam na šipki dve poziciji merjenja, za hladno (Cca 22 stopinj) in vroče (delovna temp) olje.
Res je, da nimam tiptronica, ampak lastnik bo najbrž z malo brskanja našel ustrezno proceduro za pravilno kontroliranje nivoja dotičnega olja. Če se boš odločil za menjavo, glej da imaš pravo olje (po specifikacijah) in morebitne filtre.