catch so visji obrati, vodno hlajenje statorja in rotorja pa ene 100 let razvoja v primerjavi z old school generatorjem. Aja pa tipično so ti generatorji rejtani za to moč pri neprekinjenjem delovanju, avtomobilski motorji pa tipično kratkotrajno (30 sekund?). Če gledas "dolgotrajno" moč teslinega motorja (ali katergakol drugega for that matter) bos videl da je tipično moč bistveno manjsa. Pa se to ni dolgotrajna v pravem pomenu, ampak za 30 minut.
Večji generatorji so tudi vodno ali oljno hlajeni. Pač glede na zahteve oz. preference.
Večina EVjev ima znotraj ohišja elektromotorja še reduktor, ki plava v olju zato da se zmanjša masa in volumen.
Faktor moči glede na komponente je na koncu 1:100 s tem da je generator na tubinah statičen in nima nobenih dodatnih zunanjih obremenitev
v večino časa deluje v območju fazne frekvence (sinhronizacije), medtem ko motor na avtu niha ves čas med obrati in tudi mehansko se velikokrat prenašajo nanj sile iz polosi/reduktorjev/dodatnih prenosov ipd.
Old school tu ni faktor. Old school so tudi ICE motorji, pa niso taki ker so "old" ampak ker je to edina delujoča veja evolucije. Imaš tudi stranske veje v ICE, recimo kakšne modelarske prdalice ki na 1ccm pridelajo 100x več kot motor v avtu in porabljajo samo 1/10 goriva, samo to ne pomeni da se jih da skalirat na nivo osebnih vozil.
Pač en aspekt tega Ev sranja in popravil je tudi to da elektromotorja, ki dela na visko voltaži da se prihrani baker (maso) ne bo noben previjal, vsaj ne za ceno (tehnologijo) previjanja današnjih elektromotorjev. Koliko so cene in menjave pogonskih EVjev (ki tudi na teslah crkujejo) si pa lahko pogledate, in so najbrž tehnološko večji problem kot menjave baterij ali rebuildi baterij.