Se pravi dobiva dele iz Eurotona.....nič narobe stem...odvisno samo pač kakšna je cena zanjCena materiala (je taka kot jo ima oče v trgovini) , ki ga on vgradi je čisto konkurenčna cenam na trgu in nima marže na kubik (kot Alterjevec bom pa ja vedel kakšne so cene posameznih kosov ).
Material, ki ga nima na zalogi, mu iz Lj dostavljajo 2x dnevno tako, da imaš avto popravljen kar se da hitro. To nam, ki ne živimo v velemestih in smo odvisni od avta pomeni veliko.
Potemtakem mu v cajtngah delajo slabo reklamo z zapisanim? potem se pa naj zmenjo, kaj je res in kaj ni..Če je tisti pildek z raznimi "pogoji in navodili"njegov izdelek, potem ti ni za verjeti, kar si napisal.Pri njemu servisiram 3 avte, se pravi sem stranka dobrih 10 let. Nikoli ni bilo problema, če sem prinesel svoj material.
Oče ima trgovino ampak tudi šraufa v delavnici, prav tako brat + 1 zaposleni.
Cena materiala (je taka kot jo ima oče v trgovini) , ki ga on vgradi je čisto konkurenčna cenam na trgu in nima marže na kubik (kot Alterjevec bom pa ja vedel kakšne so cene posameznih kosov ).
Material, ki ga nima na zalogi, mu iz Lj dostavljajo 2x dnevno tako, da imaš avto popravljen kar se da hitro. To nam, ki ne živimo v velemestih in smo odvisni od avta pomeni veliko.
Cena ure je kot pri nekem "kozolčarju" s tem, da tukaj dobiš račun in garancijo na delo ter vgrajene dele (ki ti jih on proda z 1000% maržo, lol)
Vglavnem fant obvalada zadeve in še vsak, kateremu sem predlagal naj k njemu zapelje avto ni bil razočaran, tako s ceno kot celotno storitvijo.
O tem kako nastavi optiko oz. nastavlja komplet podvozje pa sploh ne bom izgubljal besed
Kako se bere in razume zapisano v članku na Žurnal24 je eno, drugo pa je kako to zgleda v realnosti.
glej fantj nehajte že s temi maržami. Vsak mehanik ti zaračuna del kot je redna cena v trgovini kjer nabavlja. torej njegov zaslužek je razlika med njegovim popustom in redno ceno.
Vsak pošten. Ostalih 90% je nategunov, ki načeloma niti nima pojma in orodja za resno servisiranje. Se vsak lahko malo zamisli in našteje 10 mehaničnih delavnic v bližini, pa bo zagotovo maksimalno 2 označil kot usposobljeni in zaupanja vredni.glej fantj nehajte že s temi maržami. Vsak mehanik ti zaračuna del kot je redna cena v trgovini kjer nabavlja. torej njegov zaslužek je razlika med njegovim popustom in redno ceno.
To bi načeloma morali biti pooblaščeni servisi. Ampak, ker stručnjak ne bo delal za minimalca pri enem pooblaščencu, pa imamo rezultat da ravno pooblaščenci niso za kaj drugega kot olje 1x letno menjat, pa tistih par filtrov. Pa še pri tem se jim rado zgodi, da kaj zajebejo ...Vrhunski mehanik za težave novejših krip niti ne menja več olja in se ne j*** s tem, ker mu za drugo res strokovno delo vsak BP plača veliko več na uro. Ni jih veliko, so pa vredni $ ko se jih potrebuje.
PodpisČlanek je čisto nekaj drugega, kot 10 letna izkušnja krko-ta.
Najprej je bil članek - o mehnikarju. In o njem je bila debata, o mehanikarju iz članka.
krko je opisal čisto nasprotnega mehankarja. Če je govora o isti osebi, je članek minus za njega, resnica pa nekje vmes!
Če mi nek mehankar menja olje... 100%dražje je lolek. Pa jaz tudi, če grem k takem.
Če mi mehankar reča, pridte po avto raje popoldne, sem naročil del. Takrat me marža materiala ne moti. Govorimo o razumno večji(!) marži.
Glede zrezka. V gostilni jem kar mi paše, kar doma ne jem. Meso kupim, da jem doma. Za popravilo avta pa moraš nekaj znat. In delo je plačano OK, material pa pretiravajo. Je pač izsiljevanje z tem materialom.
Še dobro, da je izbira.
In dober glas mehankarja seže v deveto vas - greš tudi 60km daleč k dobremu.
Ampak pregovor gre naprej: Slabši glas seže pa še dlje. Pač poveš svoje mnenje javno.