Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
najboljše je bilo ono ko so mazde 6 še v salonu rjavele tam pri vratih.. jao
drugače pa cene servisov in delov.. omg. Ne hvala za take rože.
Vi hočete res vseveda spravocirat, da se bo tukaj registriral....
Citat:
Uporabnik ginekolog pravi:
najboljše je bilo ono ko so mazde 6 še v salonu rjavele tam pri vratih.. jao
drugače pa cene servisov in delov.. omg. Ne hvala za take rože.
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Še nekaj vprašanj o M6 dizel ...
Zasledil sem in to so preverjene informacije, da se tako pri 120KM in 143KM pojavlja problem (tako M6 kot M5), ker narašča količina olja v motorju (posledica nepravilne regeneracije FAP filtra). To seveda ni dobro, ker se v motorju meša olja in nafta in bog ve kakšne so mazalne sposobnosti olja. Mazda pravi, da je to normalno (ja pa seveda), da pa če olje pride na maksimalno raven, ga je potrebno zamenjati in to pomeni tudi pred 20.000 km in seveda to plača lastnik
Baje pa se to ne pojavlja pri čisto vseh avtih, je pa huda debata in jeza lastnikov po Nemčiji itd, vendar Mazda ne stori nič, zanje je to vse normalno.
Ima kdo podobne težave z dizli in kako jih rešuje?
Citat:
Uporabnik Naglfar pravi:
Jaz bom moral po ploščice za dročnike ventilov in me je prav strah, da mi bodo rekli 10 EUR za eno.
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Gre za PSA dizelske motorje?
Ogo