Mali oglasi: zabavne podrobnosti

Fadil

pimpL
20. jan 2010
8.949
7.279
113
180574_f3eb0ec3296a68c4cbfedc2d7a6edd06.jpeg
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.145
3.870
113
Do točke o saab ljubiteljih bi mu skoraj verjel. Saab fan na GM dizel vectro s saabovo značko niti pljune ne.
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.649
466
83
Tolmin
Tale Saab 9-3 nosi ime Arvid Älg in je težki švedski frajer v poznih zrelih letih, ki išče nov dom. Arvid ne nosi samo teže dediščine avtomobilskega proizvajalca, ki se je zdaj preusmeril v obrambno industrijo in avtov sploh ne dela več, temveč ima tudi sam bogato zgodovino, vredno vsaj kratkometražnega slovenskega filma povprečnega debelušnega režiserja, ki se dogaja nekje med Milanom in Domžalami.

Ko je bil Arvid star 2 leti, je bil posvojen iz Italije. Od 2005 je torej v naši družini, večino časa parkiran pod streho, uporabljan kot drugi avto, ni mu bilo hudega. Redno je hodil k mehaniku na preglede in servise. Zadnja leta se ni vozil na uradni servis, ker bi bilo to čisto predrago. Nazadnje so ga porihtali decembra lani. Marca letos je dobil nov akumulator.

Arvid dela, se pelje in izgleda tako kot na fotografijah. Je pa že nekoliko v letih in ne izgleda kot iz salona. Če ga pridete pogledati, mi ne kazati nekih malih praskic na plehu v upanju, da bo cena zato 300 evrov nižja. Ok? Kupujete star avto s šarmom, tak pač mora imeti kakšno nepravilnost. Its not a bug, its a feature Daljinsko centralno zaklepanje in odklepanje dela, ampak nekoliko eklektično – včasih se odlenejo vsa vrata, včasih samo nekatera. To je v bistvu prav kul, ker potem še malo potelovadite naokoli, da vsa vrata zaklenete ročno. Na sovoznikovem sedežu mora biti pas vedno pripet, tudi takrat, ko nihče ne sedi na sedežu, drugače senzor ponori in avto začne piskati. Ampak tudi to je dobro, ker to pomeni, da ima avto senzor, ki zaznava nepripete potnike. Vse je za nekaj dobro.

Nakup se izplača iz naslednjih razlogov:

1. Bodimo pošteni, če razmišljate o nakupu tega avtomobila, ste verjetno brez denarja in si česa novega ne morete kupiti ali pa ste totalen fan starih Saabov. Če spadate v prvo kategorijo, naj vas potolažim in vam povem, da je veliko bolje, da vozite starega Saaba kot starega Renaulta ali pa novejšo Dacio. In v temi sploh ne izgleda tako slabo, pa še usnjene sedeže ima.
2. Znano je, da so bili Saabi prva izbira akademikov in intelektualcev. Z lastništvom tega Saaba se boste verjetno počutili pametnejše. Če nimate univerzitetne izobrazbe in kupite Saaba, se vam baje takoj uradno dvigne stopnja izobrazbe.
3. Arvid je kul. Če vi niste kul, ga kupite in njegova kulskost se vas bo prijela. Takoj boste bolj priljubljeni med prijatelji, vaše spolno življenje pa bo doživelo renesanso v najbolj žlahtnem pomenu besede. Ne dajem pa na to garancije. Ampak: James Bond je tudi vozil Saaba. Sicer ne v filmih, ki ste jih verjetno gledali, se pa pojavi Saab v nekaj knjigah o Bondu, kar je tudi dokaj kul.

Ne kličite me:

1. Če me boste spraševali, če so bili kilometri prevrteni nazaj. Model Ne, odkar je avto v naši družini, niso bili. Če jih je leta 2005 kdo v Italiji prevrtel, ne vem, bogpomagi. Ampak vprašanje je itak brezveze, ker nihče na tako vprašanje nikoli ne bi odgovoril: »Ja, seveda sem jih prevrtel.«
2. Če me boste spraševali hecne stvari v smislu: »A ima ta Saab motor od Opla pod havbo?« Pojma nimam. Jaz ga nisem iz neke Vectre not montiral, če so pa 2003 dajali not motorje od Opla, potem je pa to pač tako.
3. Če kupujete nov avto brez prask, napak in šarma.
4. Če bo vaše prvo vprašanje: »A je to zadnja cena?« Ni, ok? Če boste zabavni in fajn sogovornik, lahko še kak evro odbijemo od polne cene. Ampak hočem Ritter Sport Nougat čokolado.

Za zaključek, Arvid ni samo avto, to je kos avtomobilske zgodovine. Zbirateljski predmet, ki ga lahko dejansko vozite. Popolen za tiste, ki cenite varnost (vsaj 2003 je bilo tako), inteligenco (vsaj 2003 je bilo tako) in kanček švedskega šarma. Sicer se mi s prodajo ne mudi, ampak dajmo to čim prej zrihtati, da se ne rabim z njim vsake dva dni okoli vozit, da ne stoji predolgo. To mi vzame ful časa. Se veselim vašega klica.


(Ker živimo v časih, ko je vsak drugi takoj užaljen in prizadet: To besedilo je humorne narave in nikogar namerno ne žali. Če se počutite uželjene, raje kupite Dacio.)
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.145
3.870
113
Eh, tip nabija kako je to legendarni saab, ampak tale GM polizdelek ima od saaba tipko night panel in ključavnico med sedežema. Ostalo je generično opel/alfa/fiat sranje in če bi že moral imet kakšno ime to ne bi moglo biti dlje od švedskega.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.327
301
83
39
Ljubljana
By vauksman

Pa je prišel dan, ko prodajam najbolj znan BMW v Sloveniji. Prodajam ga, ker ga ne vozim in enostavno do avtomobila ne gojim več take strasti, kot sem jo včasih. Z avtomobilom se je vedno delalo tako pedantno, da so se mi vsi smejali. Poleti, v času neviht sem jaz v gatah skakal okoli avtomobila, reskiral pljučnico samo zato, da sem ga zaščitil. BOG NE DAJ, da bi avtomobil parkiral pod drevo ali med dvema avtomobiloma. Včasih sem se vozil in vozil po parkingu samo zato, da sem našel idealno parkirno mesto. Makedami, stranske ceste, prah, tega ni videl kot Nika Kovač službe. Gre za BMW 318d (2.0), letnik 2005, ki ima prevoženih nekaj malega čez 380.000 kilometrov. Avtomobil je bil redno servisiran, pozimi je bil na cesti samo eno leto in redkokdaj je ta nemški “pleh” začutil dež. Avto ima kar nekaj predelav. Homologirano je naslednje: športne vzmeti, platišča, folija, temnjena stekla in zadnji spojler. Notranjost je vsa v usnju, “krem” usnju. Za moje pojme lepo ohranjena. Strokovnjaki, avto-analitiki, multimilijonarji in rally dirkači, prosim ne pozabit, da je avto star 19 let! Cena? E, cena. Pa smo pri najslajšem kosu pogače. Cena je stvar dogovora, s prodajo najbolj znanega BMW-ja v Sloveniji se mi niti ne mudi. Vsem tistim, ki mi boste pisali samo zaradi firbcanja in potrate mojega časa najverjetneje ne bom niti odpisal. Ja, malo bom diktatorski. Nič, vesel bom, če ta oglas delite med nepridiprave, astronavte, intelktualce, influencerke, socialkarje in ljubitelje dizelskega navora. Udri Mujo, udri grome.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.145
3.870
113
By vauksman

Pa je prišel dan, ko prodajam najbolj znan BMW v Sloveniji. Prodajam ga, ker ga ne vozim in enostavno do avtomobila ne gojim več take strasti, kot sem jo včasih. Z avtomobilom se je vedno delalo tako pedantno, da so se mi vsi smejali. Poleti, v času neviht sem jaz v gatah skakal okoli avtomobila, reskiral pljučnico samo zato, da sem ga zaščitil. BOG NE DAJ, da bi avtomobil parkiral pod drevo ali med dvema avtomobiloma. Včasih sem se vozil in vozil po parkingu samo zato, da sem našel idealno parkirno mesto. Makedami, stranske ceste, prah, tega ni videl kot Nika Kovač službe. Gre za BMW 318d (2.0), letnik 2005, ki ima prevoženih nekaj malega čez 380.000 kilometrov. Avtomobil je bil redno servisiran, pozimi je bil na cesti samo eno leto in redkokdaj je ta nemški “pleh” začutil dež. Avto ima kar nekaj predelav. Homologirano je naslednje: športne vzmeti, platišča, folija, temnjena stekla in zadnji spojler. Notranjost je vsa v usnju, “krem” usnju. Za moje pojme lepo ohranjena. Strokovnjaki, avto-analitiki, multimilijonarji in rally dirkači, prosim ne pozabit, da je avto star 19 let! Cena? E, cena. Pa smo pri najslajšem kosu pogače. Cena je stvar dogovora, s prodajo najbolj znanega BMW-ja v Sloveniji se mi niti ne mudi. Vsem tistim, ki mi boste pisali samo zaradi firbcanja in potrate mojega časa najverjetneje ne bom niti odpisal. Ja, malo bom diktatorski. Nič, vesel bom, če ta oglas delite med nepridiprave, astronavte, intelktualce, influencerke, socialkarje in ljubitelje dizelskega navora. Udri Mujo, udri grome.
Komaj dobro ulaufana zamortizirana premija. Čustven izliv naj prihrani za svojo mamo in raje napiše če servisna je.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji