Jaz sem imel smolo, 5 let star, kupljen in redno servisiran avto pri eni avtohiši, po 13 dneh od nakupa mi je zlomilo vodilo v sesalnem kolektorju in loputice so šle v motor, pri 92 000 km...sem ga peljal Šerbineku z avtovleko, so ga odprli in čakali
Ko sem poklical AH, kjer sem avto kupil, so prišli sami s svojo vleko, uredili pri šerbineku in čez kak mesec sem šel po avto, ki je dobil nalepko "menjan motor". Seveda to ni bilo res, ker je na kolektorju datum, ko je bil avto izdelan in povsod drugje tudi stari datumi. Verjetno so uveljavljali kulanco pri fordu, rekel pa je da je strošek bil okoli 4500 eur (ja, če bi res menjali motor)
Vseeno pa so menjali vodila, loputice, ventile na dveh cilindrih in vse kar je potrebno zraven, mali jermen z napenjalci...in avto je šel okoli 100 k km brez večjih težav oz. še gre.
Ko sem poklical AH, kjer sem avto kupil, so prišli sami s svojo vleko, uredili pri šerbineku in čez kak mesec sem šel po avto, ki je dobil nalepko "menjan motor". Seveda to ni bilo res, ker je na kolektorju datum, ko je bil avto izdelan in povsod drugje tudi stari datumi. Verjetno so uveljavljali kulanco pri fordu, rekel pa je da je strošek bil okoli 4500 eur (ja, če bi res menjali motor)
Vseeno pa so menjali vodila, loputice, ventile na dveh cilindrih in vse kar je potrebno zraven, mali jermen z napenjalci...in avto je šel okoli 100 k km brez večjih težav oz. še gre.