Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Na Vojkovi, kjer se zavija desno, proti novemu malemu križišču drži še manj. Tam je res potrebno paziti, še posebej ker je ovinek nagnjen navzven, pa še kanal je tam.
To krpanje je še dobro jaz sem jih v jeseni videl ko so asfalt metali v lužo pa da bi bila vsaj samo voda notri bila je polna blata. Škoda ker nisem mogel ustavit da bi posnel te paciente
In kaj je tu čudnega? Veljavne tehnične specifikacije pravijo: "Bituminizirano zmes je dovoljeno vgrajevati samo v ustreznih vremenskih razmerah.
Primerna temperatura zraka in podlage za vgrajevanje bituminiziranih zmesi je
- za obrabne plasti najmanj 3 °C in
- za vezane nosilne plasti najmanj 0 °C."
Nagradno vprašanje:
Ali naj CP/KPL/kdrorkoližeimakonceijo:
a) ne naredi nič ker po TSC ne sme vgrajevati bituminiziranih zmesi
b) vrže vsake 14 dni v luknjo pol vreče hladnega asfalta
Sej ne da v tujini pogrejejo luknjo in okolico z brenerjem in naredijo kot se zagre.....
Samo šalabajzerstvo je to! En sneg al pa dež pa malo minusa in bo tole vse ven zmetalo!
ma kaj da bo, je že vse vn zmetalo, zadnje čase vozim povsod tak slalom po cestah, kot da imam u nulo stršan in znižan avto.. a v bistvu bi samo rad obdržal celo podvozje.....
Par dni. Tale luknja na tržaški se po 3 dneh že odpira ...
PS: sicer pa sem videl za flikanje lukenj v mrazu tudi ene take mini šotorčke (verjetno z grelcem), mislim, da je bilo na Islandiji (je tega že dolgo) ... Verjetno segrejejo z brenerjem, fliknejo asfalt, potem pa gor (niimam pojma, za koliko časa) en cca meter visok šotorček.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.