Lučka za olje sveti na polotu

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Stvar debate je, če ni MANN mogoče celo boljša znamka od Mahle
wink-1.gif


Matthew: Mehanik je delal oboje...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
nikoli ne delaj tega, vzami tisto kaj je predpisano za avto, ker lahko pride do problemov.Filtri poleg tega da so razlicnih oblik imajo tudi drugacno sestavo.
 

mrzli

Pripravnik
24. jul 2007
41
0
6
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
nikoli ne delaj tega, vzami tisto kaj je predpisano za avto, ker lahko pride do problemov.Filtri poleg tega da so razlicnih oblik imajo tudi drugacno sestavo.

hysterical-1.gif

A potem oljni filter od 3.0 motorja ni dober za mojo koslinico ?
stupid-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik mrzli pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
nikoli ne delaj tega, vzami tisto kaj je predpisano za avto, ker lahko pride do problemov.Filtri poleg tega da so razlicnih oblik imajo tudi drugacno sestavo.

hysterical-1.gif

A potem oljni filter od 3.0 motorja ni dober za mojo koslinico ?
stupid-1.gif





ne ni.Pri filtru je tudi moznost razlicnih konstrukcij ,naprimer iz enega ti lahko olje iztece ko avto ni prizgan in potem spet motor rabi prevec casa da motor dobi pravilen pritisk olja
 

Kara_Demz

Pripravnik
7. avg 2007
506
0
16
Škoda, ko nisem te teme pogledal že na začetku.

Oljni filter, prav gotovo. Pa ne zaradi svinjarije.

Doživel sem točno tak primer, le da avto ni bil VW. Ko sem začel tole brati ...
write.gif

Možakar je menjal cel motor z drugim, rabljenim, na njega obesil vso periferijo iz prejšnjega motorja vključno z oljnim filtrom ( ker je pač prej ravnokar menjal olje z vsemi filtri vred in so zatorej še čisto novi
smile-1.gif
! )
Si predstavljaš šok, ko se ista lučka prižge po vsem tem servisu !?!
Nov filter je bil defekten
10.gif
!
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Da nadaljujem: za napako ni kriv števec, prav tako smo preverili tisto možno prebijanje iz vžigalnih kablov na maso.

Naslednji kandidat je volanska ključavnica...
tongue-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
daj pojdi najprej izmerit pritisk olja z mehanskim manometrom in bos vsaj vedel ce imas pritisk olja v redu ali je premajhen, sele nato lahko zacnes iskat vzrok.Sedaj sploh ne ves ali imas prinizek tlak ali ti pa samo kaze prenizek tlak.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Pritisk olja je bil izmerjen, pumpa za olje dela v okviru fabrških specifikacij, šalter za pritisk olja, ki prižge lučko zamenjan 3x, karter vzet dol in ojnični ležaji izgledajo b.p., probani 4je različni števci v armaturni...
crazy1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Hja, ko se je napaka začela pojavljati, je bil noter prvovgradni. Dajmo recimo predpostavit, da se je tisti pokvaril.

In glede na to, kakšna zmeda je v VAG katalogu in da ne vem, kakšen senzor je bil v tovarni dan noter v avto, recimo, da je sedaj v avtu napačen senzor (recimo, da se prižge nekaj "prezgodaj", torej prižge lučko še pri tlaku olja, ki za motor še ni usoden).

Ampak ta teorija ne more držati, ker:
a) lučka pravilno ugasne ob zagonu motorja
b) napaka se pojavlja povsem naključno (stohastično) - neodvisno od obratov motorja in temperature olja. Če bi šlo za sistematično "mersko" (napačna skala senzorja) napako, bi se morala lučka prižigati precej pogosteje.
crazy1.gif
 

boskosi

Fizikalc
4. sep 2007
1.423
1
38
kaj pa če se ti kje kabli od senzorja stikajo in dajejo signal .... naj ti malo premerijo kable
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Avto je pri avtoelektričarju, več trenutno ne vem... Samo da se ne bo po vsem tem jebanju na koncu izkazalo, da je vseeno šlo za čisto mehansko okvaro
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
pritiskolja si meri pri prizganem motorju pri prostem teku z mehanskim manometrom.Ce imas tam dovolj pritiska(ponavadi 0.8bar potem dvomim da je kaj drugega kot elektrika.Lahko bi bil tudi ventil za uravnavanje pritiska.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Opa, zelo zanimivo
wink-1.gif
Kje se nahaja ta ventil za uravnavanje pritiska olja? Kakšno nalogo opravlja? Se njegovo delovanje spreminja med vožnjo?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
uravnava pritisk v motorju, ker recimo pri 1000 obratih ima avto ca 1bar pritiska in pri privijanju plina na 6000 obratov bi pritisk prehudo narasel.V njem v bistvu ni drugo kot krogla in vzmet ki jo pritisk olja s tem ko pritiska na kroglico bolj stiska.Lahko bi tudi pocila , samo to so bolj redki primeri.
Za polota ne vem tocno ke ga ima, sedaj pri novejsih avtih je ponavadi v "nosilcu" za oljni filter, tam se odvije en imbus vijak in noter je kanal, kroglica in vzmet.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.515
113
Bi se takšna napaka (npr. počena vzmet) videla pri vžigu motorja, ker bi v času ugasnjenega motorja olje izteklo iz filtra in bi pri zagonu pumpa kar nekaj časa potrebovala za zadosten pritisk olja in ugasnitev lučke?

Vsekakor bom zatežil še s to idejo
zmaga.gif