Narobe se spomniš. Zdaj do Črnuč vozi le še linija 6, do pred kratkim je tudi 6B vozila, zdaj ta vozi le do Bežigrada, obe skupaj pa sta s prekrivanjem pred spremembami res zagotavljali interval na 5 minut v konicah do Črnuč.
@R0KY: kot informacijo ti lahko povem, da se onkraj obvoznice na vseh linijah izven konic vozi zelo malo ljudi, avtobusi so zasedeni povprečno manj kot 15%, pozno zvečer pa pogosto tudi manj kot 5%, praktično povsod. Po tej logiki lahko LPP ukine vse linije in zmanjša frekvence vseh linij onkraj obvoznice na minimum, da bo imel buse polne? Javni promet pač mora nuditi nek standard. Včasih je za preprečitev še večjega osipa potnikov na rentabilnih linijah potrebno ohranjati tudi nerentabilne linije, ki so v primeru LPP itak skoraj vse razen treh. Ko so pred leti na kamniški železniški progi ukinili vlake v poznih večernih urah, ker so bili nerentabilni, potem zmanjšali frekvenco v nekaterih vmesnih terminih čez dan iz istega razloga, na koncu še ukinili vlake v soboto, so pa doživeli konkreten upad potnikov tudi na prej rentabilnih vlakih na tej progi.
Da se vrnem k LPP. Že tako sem moral kdaj koristiti taksi za prevoz na Brnčičevo v nedeljo in za praznike. Skoraj vsak dan zaradi nesposobnosti LPP organizirati normalno povezavo, ga pa ne bom, hvala za ponudbo. Imam raje kolo za celo pot, denar za bus in taksi pa v svojem v žepu.
P.S.: Nisem proizvodni delavec niti varnostnik. Tudi taksi bi si lahko privoščil namesto busa, če bi hotel, a sem ugotovil, da bo kolo še najboljša rešitev. Pač kolesarim 9 km v vsako smer in se ob tem še razgibam.
Za Info še sledeče: na železnici sta rentabilnih le dve liniji, Jesenice-Ljubljana in Ljubljana -Zidani Most. Pri kamniški liniji pa so z ukinjanjem nerentabilnih vlakov celo linijo naredili nerentabilno. Po tej logiki lahko ukinemo ves javni promet v državi.