Lj. Bežigrad - Slovenčeva

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Ni odgovornost gostinca, da špila policaja - če si polnoleten, si za svoja dejanja odgovoren sam.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Da ti odgovorim, da postaneš potencialni morilec takrat, ko piješ in veš, da se boš vsedel v avto, ki avtomatsko postane potencialno morilski stroj.
Kot sem ti že napisal, upam, da se ti ne bo zgodilo kaj takega, da boš potem drugače razmišljal in ne branil teh pijancev.
Se pa strinjam, da je ogromno nesreč iz " neznanega vzroka " ravno telefon in drugo šarjenje po avtomobilu, ki ima tudi smrtne posledice. Morda boš rekel, da je smrt enaka, ampak pijani voznik je vsako sekundo nevaren sebi in okolici, glede telefona pa samo tisti trenutek, ko ga uporablja, kar je razumljivo, tudi obsojanja vredno. Sam ne pijem in uporabljam prostoročno, če je res nujno.
Nobeden ne govori , da je treba nekoga preventivno zapret, ga je pa potrebno zapret, ko stori takšno morijo na cesti in se ga odstrani z cest za vse večne čase.Tako mislim in vedno bom.Sem veliko na cesti, lahko se mi kaj pripeti ali povzročim, ampak v treznem stanju, za kar se bom vedno zavzemal.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik Jado pravi:Alkohol, ko enkrat voziš dupla registracija + duplo zavarovanje...pa kupuj če imaš pare.
Že spet ena butasta ideja, da se naj država bolj vmešava v zavarovalniške (privatne) posle.
Če bi se država doslej manj vmešavala, bi ugotovil, da že danes pri nas ne bi mogel zavarovati avtomobila (in podaljšati registracije), če si imel nekaj škodnih primerov. Zavarovalnice povsod po svetu namreč rade zavarujejo samo take, ki ne povzročajo škode. Ostalim podražijo, v ekstremnih primerih pa celo odklonijo zavarovanje.
In kaj točno bi ta rešitev prinesla pri nekom, ki avta sploh ne zavaruje in ima komplete tablic doma?
Pri tvojem primeru ne bi spremenila nič - takšnih primerov se ne da preprečiti. Ideja pa bi delovala, če bi zavarovalnice lahko višale premijo prekrškarjem - kolikor mi je znano, pa zavarovalnice nimajo dostopa do policijske evidence prekrškov. Ker večine nesreč s smrtnim izidom ne povzroči folk na kokainu z neregistriranimi avtomobili.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
Kdo je pa rekel država? Saj bi morala zavarovalnice same imeti nek vpogled o uporabniku avtomobila ipd.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
... ampak pijani voznik je vsako sekundo nevaren sebi in okolici, glede telefona pa samo tisti trenutek, ko ga uporablja ...

A res? Poglej si te rezultate!

Če smo striktni je torej razlika med treznim in nekom s popitim 6packom zanemarljiva glede reakcijskega časa. V bistvu se vidi da imajo določene osebe (ne bom zganjal šovinizma) daljši rekacijski čas od nekaterih ki so toliko pijani da bi morali po zakonu že malce počivat in bi jim odvzeli vozniško!
tongue-1.gif


Po drugi strani štocanje po telefonu (odmik oči od vidnega polja in nazaj na cesto) je večkrat daljši od 1-2 sec. Torej tvoje reakcijski čas je "fokusiranje pogleda nazaj na cesto + rekacijski čas" ki znaša precej preko sekunde.

Pa še ontopic: kar se tiče tipa očitno je imel vest, zagotovo ni šel nazaj po tablice ker je očitno imel "pobrane od nekje" in ga v nobenem primeru nebi mogli povezat z vozilom.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.538
2.923
113
v lokalni ostariji
vsakdo ki se vsede v avto je nevaren! pijan lahko nekdo pripelje varno domov (brez posledic) nekdo drug bo pa "samo za sekundo" (sej pjan se tud "samo 100 m pelje) pogledal en sms in podrl 3 otroke. torej? zakaj razlikovati? sam ne podpiram ne enih ne drugih. ampak če so pravila bi morala biti za vse. in vsako nevarnost "omejiti".

ker meni je enako ali zbije otroka nekdo ki je pogledal na gsm (aja to je kao nesreča) ali pa pijanec (to pa ni več nesreča). v obeh primerih, je bil tisti trenutek, nevaren! enako nevarni so vozniki, ki so prehlajeni, pod stresom, s mislimi drugje... ampak to je težko "pomerit" zato pa zaenkrat ne kaznujejo...

vsakdo, ki pri vožnji ni 100% zbran za vožnjo je nevaren!
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
In kaj bojo visje premije pa dvojne naplate pa ne vem kaj,ce ze zdej ne mors registrirat avta ce nimas vozniske...kups ga pa lahko in se z neregistriranim zabijes nasekan?
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Edina razlika bo,da bomo mi placval,ker bomo prehitr pelal in obravnavani kot morilci. Res supr. Nesrece se bojo skos dogajale,ne glede na visino kazni.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
ne vem naj uvedejo kontrolo pri bilo kaki prodaji avta? saj je isto kot če bi kupoval gun v zda? nekako te morajo preveriti hudiča no.

pa ne morejo ljudje umirati na cestah....naj umirajo ob normalni starosti ali če že, kaki bolezni....ne pa na cestah hudiča.

0 žrtev bi moral biti cilj.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
voila

5. Najhujša nesreča v zgodovini Slovenije se je zgodila aprila 2005, ko je na Poljanskem klancu v gorečih vozilih življenje izgubilo osem ljudi; štiri ženske iz Trebnjega, ki so se vračale iz službe in družina iz Kranjske Gore. Med mrtvimi je bila tudi petletna deklica. Do nesreče je prišlo, ko je voznik kombija Sašo Čurman trčil v nasproti vozeči se priklopnik, naložen z avtomobili. Po tem je sledilo verižno trčenje: izbruhnil je ogenj in se razširil na vozila in bližnji gozd. Zdaj 30-letni Ljubljančan je moral leta 2008 za štiri leta v zapor.

http://www.zurnal24.si/najhujse-prometne-nesrece-v-sloveniji-clanek-192642

lepa statistika.

cvetka sodstva - to je problem, prenizke kazni....duple najmanj.

6. Junija 2005 sta na Celovški cesti Ljubljani ob 4.20 trčila opel vectra in VW golf, v nesreči pa so umrli 25-letni atleti Matic Šušteršič, 23-letni Patrik Cvetan in 17-letni Nejc Lipnik. Štirje so bili huje poškodovani. "V vectri so bili vsi ukleščeni; mrtvi so bili fant na sopotnikovem sedežu in dva zadaj. Eden je mrtev visel čez šipo," je nesrečo opisala zdravnica Dajna Buiæ Rerečiæ. Po številnih zapletih na sodišču (na prvi obravnavi so pričali kriminalisti druge izmene, čeprav so na ogled nesreče prvi prišli drugi kriminalisti) je voznik enega avtomobila Sergej Šalamon letos junija odšel v zapor za tri leta in štiri mesece; voznik drugega avtomobila Amel Dediæ, ki je vozil drug avtomobil, pa je dobil zaporno kazen 3 let in 6 mesecev.

Dediæu je bilo dokazano, da je z 0,88 promila alkohola v krvi po Celovški cesti vozil s hitrostjo več kot 140 kilometrov na uro. V križišču s Tržno ulico je zavijal v levo in trčil v Šalamona, ki je v avtu vozil kar šest ljudi.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik kravakonj pravi:
Filozofiranje o tem, ali ima 'vest' ali ne je bedasto - dve punci sta mrtvi, that's it.

Nope, rečeno je bilo da je POBEGNIL se vrnil da bi POBRAL tablico, kar je popolnoma logično dejanje nekoga ki nima niti kančka vesti (in ravna preračunljivo).

Če tablica nima veze z njim, če je vozil neregistriran avto (vprašanje ali je bil pisan nanj) zakaj bi se ustavil in šel nazaj pobrat tablico? Lepo avto 100km stran v prvo večjo reko, on pa nazaj za šank!

Nazaj je šel ker je povzročil nesrečo, v afektu ravnal "samozaščitniško" in se potem zbrihtal toliko da je šel preverit kaj je na stvari. Ko je videl da je zajebal totalno (dve negibni dekleti na cesti) je spet skušal pobegnit (tablico je pa pobral usput).
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
Po radiju že govorijo o radarju ob mestu nesreče. Bodo polovili ekstreme ali tiste ki bodo šli 5 preveč. Ekstreme mogoče enega od 100.
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
... ampak pijani voznik je vsako sekundo nevaren sebi in okolici, glede telefona pa samo tisti trenutek, ko ga uporablja ...

A res? Poglej si te rezultate!

Če smo striktni je torej razlika med treznim in nekom s popitim 6packom zanemarljiva glede reakcijskega časa. V bistvu se vidi da imajo določene osebe (ne bom zganjal šovinizma) daljši rekacijski čas od nekaterih ki so toliko pijani da bi morali po zakonu že malce počivat in bi jim odvzeli vozniško!
tongue-1.gif


Po drugi strani štocanje po telefonu (odmik oči od vidnega polja in nazaj na cesto) je večkrat daljši od 1-2 sec. Torej tvoje reakcijski čas je "fokusiranje pogleda nazaj na cesto + rekacijski čas" ki znaša precej preko sekunde.

Pa še ontopic: kar se tiče tipa očitno je imel vest, zagotovo ni šel nazaj po tablice ker je očitno imel "pobrane od nekje" in ga v nobenem primeru nebi mogli povezat z vozilom.


Ja, seveda, to so rezultati na poligonu, kjer se zavedaš, kaj počneš in da moraš čimboljše odreagirat, navkljub popitemu alkoholu.
V realnem prometu pa pijanec tuhta vse drugo, samo to ne, kako bo odreagiral v krizi, ker , če bi imel to v mislih, se sploh ne bi vsedel za volan.
Pa lepo vas prosim, zakaj nekateri tako vneto zagovarjate ta alkohol, ki povzroča toliko gorja?
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik ThaShizznitt pravi:
Pa ocitno hitrost ni lih problem....neprisebnost bl. Lahko bi olajsevalne okoliscine ustimal za dinamike,ki so pri stvari. Js se tud 100 pelm po Lj...kjer se da.
smile-1.gif

Upam, da ne boš kdaj ugotovil, da se motiš. Tako kot je tudi ta voznik mislil, da je najjači in lahko pelje kot se njemu zdi.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik tdi pravi:
... ampak pijani voznik je vsako sekundo nevaren sebi in okolici, glede telefona pa samo tisti trenutek, ko ga uporablja ...

A res? Poglej si te rezultate!

Če smo striktni je torej razlika med treznim in nekom s popitim 6packom zanemarljiva glede reakcijskega časa. V bistvu se vidi da imajo določene osebe (ne bom zganjal šovinizma) daljši rekacijski čas od nekaterih ki so toliko pijani da bi morali po zakonu že malce počivat in bi jim odvzeli vozniško!
tongue-1.gif


Po drugi strani štocanje po telefonu (odmik oči od vidnega polja in nazaj na cesto) je večkrat daljši od 1-2 sec. Torej tvoje reakcijski čas je "fokusiranje pogleda nazaj na cesto + rekacijski čas" ki znaša precej preko sekunde.

Pa še ontopic: kar se tiče tipa očitno je imel vest, zagotovo ni šel nazaj po tablice ker je očitno imel "pobrane od nekje" in ga v nobenem primeru nebi mogli povezat z vozilom.


Ja, seveda, to so rezultati na poligonu, kjer se zavedaš, kaj počneš in da moraš čimboljše odreagirat, navkljub popitemu alkoholu.
V realnem prometu pa 60% ljudi vsak dan na cesti tuhta vse drugo, samo to ne, kako bo odreagiral v krizi, ker , če bi imel to v mislih, se sploh ne bi vsedel za volan.
Pa lepo vas prosim, zakaj nekateri tako vneto zagovarjate ta alkohol, ki povzroča toliko gorja?

Fixed!
tongue-1.gif


Osebno ti povem da sem kdaj ob 5h popoldne šel s službe ali sestanka tako kot ožeta cunja, moji refleks in pa misli so bile pa na nivoju mrtvega konja. In to je normalne pojav na cesti danes.

Ali pa kontra primer. Zjutraj v službo/sestanek po 2 kavicah za budnico, adrenalin na višku, zamuda v času pa malce več na gas!

Po drugi strani (priznam!) kdaj popijem pir, dva, tri in vozim zbrano in normalno. Še bolj previdno kot ponavadi ker se zavedam tveganja.

Se pa strinjam da je z alkoholom veliko gorja, pa na cesti se tega še malo vidi (glede na delež alkoholizma). Ampak ja, bistveno je da vsak vozi po svojih zmožnostih in maximalno zbrano, če s tem nisi sposoben varne vožnje se odstrani s prometa (pa ali je sedaj to 3l spitega vina, čvekanje po telefonu ali pa mazanje s šminko pri vožnji po AC).
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Jado pravi:
voila

5. Najhujša nesreča v zgodovini Slovenije se je zgodila aprila 2005, ko je na Poljanskem klancu v gorečih vozilih življenje izgubilo osem ljudi; štiri ženske iz Trebnjega, ki so se vračale iz službe in družina iz Kranjske Gore. Med mrtvimi je bila tudi petletna deklica. Do nesreče je prišlo, ko je voznik kombija Sašo Čurman trčil v nasproti vozeči se priklopnik, naložen z avtomobili. Po tem je sledilo verižno trčenje: izbruhnil je ogenj in se razširil na vozila in bližnji gozd. Zdaj 30-letni Ljubljančan je moral leta 2008 za štiri leta v zapor.
...
V tem omenjenem primeru bi morali pretipati tudi trebanjske lokalne politike - če se ne bi zmišljevali, bi bila tam 2006 že AC.
 

kravakonj

Fizikalc
30. okt 2012
5.215
0
36
Saj ljudje pijejo in vozijo v vseh državah - tule je raziskava iz Skandinavije, kjer na cestah umre cca 3x manj ljudi na 100.000 prebivalcev kot v sloveniji:

link

Citat:
The results also revealed differences related to drinking and driving. In Denmark, Faroe Islands and Finland, 18 percent reported that they during the last 12 months had been driving when they suspected their BAC was over the allowed limit. Corresponding share in Norway and Sweden was 7 percent.

Najbrž je procent ljudi, ki vozijo pod vplivom alkota v slo večji, ampak point je v tem, da je pri nas problem kultura, bonton, agresija itd.