Lidl in vračilo blaga

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.096
1.272
113
42
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
A ni tko da lahko vsako tako blago vrneš ali zamenjaš v roku 8 dni?

Ne mi rect da s svojo vecletno in pogosto prisotnostjo na forumu se nisi zasledil odgovora na tvoje vprasanje?

Ne mi rečt da ti vsak dan vse teme na alterju prebereš?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Jaz tebe razumem, ti pa ne razumeš, da to ni tvoja pravica, še manj pa dolžnost prodajalca. Gre se izključno za dobro voljo oz poslovne odnose na relaciji kupec prodajalec. Prav tako nima veze koliko denarja pustiš, ker nimajo nikakršnega bonitetnega programa. Nočem biti žaljiv, vendar bi jaz koliko kje pustiš, enostavno izpustil, dovolj bo, da omeniš zvesti kupec, boš veliko več dosegel. Za primerjavo, danes je šlo 80 evrov za 2 kili mesa, upam, da razumeš kaj ti želim povedati.

Širjenje "negativne" reklame po forumu najbrž ne bo pomagalo. Tako kot je nekdo že omenil, obrni se na centralo v kateri poslujejo ljudje, ki pokrivajo določena področja z večjimi kompetencami in možnostmi za odločitev.

Odgovoril si mi še na vprašanje, ki ga nisem zastavil, prav tako si omenil, da je bilo mišljeno kot darilo. Sem prebral temo. Upam, da urediš.
 

gretzky

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
6. avg 2007
5.856
0
36
49
evo me
Bol sem zraven, ko je bivši sodelavec v Lidlu vrnil projekcijsko radio budilko, katera je imela "kao" premajhne številke, katerih penzionist ni videl. Prodajalka je brez kakršnegakoli problema izdelek vzela nazaj in znesek odračunala od računa stvari, ki jih je nabavil. Tudi sam sem v Lidlu že vrnil nekaj stvari, pa nikoli ni bilo težav, nekajkrat sem celo dobil vrnjen denar.
 

AndrejK

Fizikalc
7. sep 2007
1.279
3
38
SI
Ste rešili? Če ne, mi prosim pošlji na ZS datum in poslovalnico nakupa. Če imaš številko računa še toliko bolje.
Vrniti bi morali brez vprašanj oz. zamenjati. Včasih je manjši problem samo zaradi tega, ker so neprehrambeni izdelki v akciji samo kratek čas in potem doooolgo ne. Delajo pa posameznih poslovalnicah probleme, ampak to niso navodila iz Komende (kjer je centrala in ne v Ljubljani, kot je to nekdo zgoraj napisal).
Lahko pa tudi "povšečkaš" Lidl Slovenija na FB in tam pošlješ sporočilo in sem 100% da se bo uredilo.
 

AndrejK

Fizikalc
7. sep 2007
1.279
3
38
SI
@Jado: Če se ne motim je Silvercrest, kar de facto je lastna blagovna znamka oz. izdelek narejen za Lidl.
 

Smash

Zelenc'
2. sep 2007
14
0
1
Citat:
Uporabnik AndrejK pravi:
Ste rešili? Če ne, mi prosim pošlji na ZS datum in poslovalnico nakupa. Če imaš številko računa še toliko bolje.
Vrniti bi morali brez vprašanj oz. zamenjati. Včasih je manjši problem samo zaradi tega, ker so neprehrambeni izdelki v akciji samo kratek čas in potem doooolgo ne. Delajo pa posameznih poslovalnicah probleme, ampak to niso navodila iz Komende (kjer je centrala in ne v Ljubljani, kot je to nekdo zgoraj napisal).
Lahko pa tudi "povšečkaš" Lidl Slovenija na FB in tam pošlješ sporočilo in sem 100% da se bo uredilo.

počakati moram, da zadevo reši nadrejeni - upam da bo čimprej in da bo ugodno rešena

saj nisem hotel kakorkoli zaostrovati stvari z objavo tukaj, samo malo me je razjezilo, da se moram s tem sploh ubadati

v teh primerih gre za nek odnos med stranko in kupcem, in zadeva bi se lahko rešila že danes, ko smo bili v štacuni in imeli izdelek s seboj - tako pa je treba telefonariti, prepričevati, čakati na odločitev in podobno

saj se bo verjetno uredilo
 

AndrejK

Fizikalc
7. sep 2007
1.279
3
38
SI
Ma, mogoče si naletel na kakšno frišno prodajalko in/ali zateženega poslovodjo/namestnika poslovodje, ki je zoprn, ker mora delati na silvestrovo.
Sedaj "morajo" dobiti odobritev regionalnega vodje prodaje, kateri pa danes verjetno ne dela oz. delata ene 2 namesto običajnih 12. Ampak sem prepričan, da se bo uredilo v tvojo korist. Ne spomnim se, da ne bi. Kupci so dobili denar nazaj v precej bolj čudnih, da ne rečem bizarnih primerih, ko je bilo precej verjetno, da želijo nategniti podjetje..
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
A ni tko da lahko vsako tako blago vrneš ali zamenjaš v roku 8 dni?

Ne mi rect da s svojo vecletno in pogosto prisotnostjo na forumu se nisi zasledil odgovora na tvoje vprasanje?

Ne mi rečt da ti vsak dan vse teme na alterju prebereš?

Vsak slehrni dan, par podforumov
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Dej mal pomisl. Teh tvojih 80eur, kako naj kdo to ve. Poklici pisarno pa jim to povej pa bo vrjetno drgac, prodajalki to vsak nabija in prodajalka nima pojma dokler nima prakse stem in govori da se ne da.

To da vam izdelek ne ustreza, kdo ti je kriv? IN zakaj bi prodajalec vsakemu takemu k je sral po napravi ali kako drugace poskodoval embalazo,ali pa ugotovil da za teh 30eur ni dobil YAMAHA top sit nevem kaj, iphone 7 itd, ugajal in vzemal stvari nazaj? Se ti ne zdi da potem hitro zadeva nebi bila vec nova?

Sicer pa ce bos kaj dosegel bos samo zaradi politike podtjetja, da se nebos naslednjic spravil se na druga podjetja in mislil da imas prav.
 

Smash

Zelenc'
2. sep 2007
14
0
1
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Dej mal pomisl. Teh tvojih 80eur, kako naj kdo to ve. Poklici pisarno pa jim to povej pa bo vrjetno drgac, prodajalki to vsak nabija in prodajalka nima pojma dokler nima prakse stem in govori da se ne da.

To da vam izdelek ne ustreza, kdo ti je kriv? IN zakaj bi prodajalec vsakemu takemu k je sral po napravi ali kako drugace poskodoval embalazo,ali pa ugotovil da za teh 30eur ni dobil YAMAHA top sit nevem kaj, iphone 7 itd, ugajal in vzemal stvari nazaj? Se ti ne zdi da potem hitro zadeva nebi bila vec nova?

Sicer pa ce bos kaj dosegel bos samo zaradi politike podtjetja, da se nebos naslednjic spravil se na druga podjetja in mislil da imas prav.

sem poklical na tisto številko, ki jo je dal poslovodja v štacuni in tisti na telefonu razložil zadevo

kdo mi je kriv, da izdelek ne ustreza? a ti štekaš kaj je darilo? pri darilu ni nujno, da bo vedno vse štekalo....

in jaz popolnoma štekam, da prodajalcu zakonsko ni nujno zamenjat izdelek, je pa v njegovo dobro, ker če izgubi mene kot kupca, bo imel minus (30 plusa - vsi moji vsakotedenski nakupi, pa si izračunaj)

izdelek je bil odprt, nazaj zaprt, in je popolnoma v redu za nadaljno prodajo....enako kot naprimer, ko prideš ti v samopostrežbo, vzameš v roke hlebec in si premisliš, ker je premajhen, in ga daš nazaj na polico..potem pridem jaz, in vzamem ta, že prej otipovani hlebec od 100-ih ljudi - pa se nič ne pritožujem
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Vsak dan je tema o vracilu zadev. Brez zamere a da sem jaz trgovec vam ne bi menjal za nic. Posebno, ko bi slisal: porabil sem toliko in toliko pri vas, ta zadeva je darilo,.... Saj kupujete v Lidlu, ker: vam je ceneje, blizje,..... V glavnem: vas kdo sili tam kupovati. Jaz kupujem v najboljsem sosedu. Sem tudi ze kupil tam ali drugje kako zadevo, ki mi ni bila potem najbolj po godu. In naucil sem se: dobro poglej kaj in kako/kje kupis, pa vedno daj malo vec za boljso stvar. Sicer pa to ne leti samo na odpiralca teme. Lp
 

MOBIKING

Pripravnik
15. okt 2010
163
0
16
Citat:
Uporabnik AndrejK pravi:
Ma, mogoče si naletel na kakšno frišno prodajalko in/ali zateženega poslovodjo/namestnika poslovodje, ki je zoprn, ker mora delati na silvestrovo.
Sedaj "morajo" dobiti odobritev regionalnega vodje prodaje, kateri pa danes verjetno ne dela oz. delata ene 2 namesto običajnih 12. Ampak sem prepričan, da se bo uredilo v tvojo korist. Ne spomnim se, da ne bi. Kupci so dobili denar nazaj v precej bolj čudnih, da ne rečem bizarnih primerih, ko je bilo precej verjetno, da želijo nategniti podjetje..


Točno tako. V trgovinah so prodajalci v nekem čudnem strahu in ne prevzemajo nobene ogdovornosti. Pot se nadaljuje naprej na vodjo trgovine kateri zopet rabi za vsako zapletenejše miselno dejanje potrditev od uprave. Če mu pravijo da lahko vzame nazaj bo sprejel tudi odprt golaž....:)

Ne drugače pa resno potrebno je poklicat na tisto kontaktno številko in povedat situacijo. Omenit vsa njihova zagotovila glede garancij vse skupaj bo spet prenešeno hierarhično naprej, ker telefonski operater spet ni kompetenten in seveda ko bo "strokovni kolegij" vse preveril te bodo poklicali nazaj in 99% verjetnosti je da se bo rešilo v korist kupca. Tako nekak jaz razumem vso to Lidl hierarhijo.

Lahko potrdim za primer, ko sem razlog niti ni važen kupil 12 led svetilk in jih vrnil sicer popolnoma neodprte, po dokaj dolgem času, ko je bila akcija že mimo, pa se je zadeva popolnoma brez težav hierarhično rešila, še zbral sem lahko v katero poslovalnico jih odnesem.

Hofer itak kapo dol glede reklamacij Lidl pa tudi vsaj pri meni že parkrat korektno.

Se mi zdi pa bolano ko gledam včasih v Hoferju....ljudje kupujejo kosilnice, z njimi kosijo potem jih pa nazaj vozijo po pol leta, pa podobne fore. Tam bi bilo potrebno celo malo zaostrit vračilne pogoje.
 

Smash

Zelenc'
2. sep 2007
14
0
1
Citat:
Uporabnik smt pravi:
Vsak dan je tema o vracilu zadev. Brez zamere a da sem jaz trgovec vam ne bi menjal za nic. Posebno, ko bi slisal: porabil sem toliko in toliko pri vas, ta zadeva je darilo,.... Saj kupujete v Lidlu, ker: vam je ceneje, blizje,..... V glavnem: vas kdo sili tam kupovati. Jaz kupujem v najboljsem sosedu. Sem tudi ze kupil tam ali drugje kako zadevo, ki mi ni bila potem najbolj po godu. In naucil sem se: dobro poglej kaj in kako/kje kupis, pa vedno daj malo vec za boljso stvar. Sicer pa to ne leti samo na odpiralca teme. Lp

to, da mi nebi menjali nič, da vas ne zanima, koliko pri vas porabim in se sprašujete, če me kdo sili pri vas kupovati, mi pove samo to, da bi bili slab trgovec, prodajalec

to, da ste ze kupili zadevo, ki vam ni bila po godu in se niste poizkušali z prodajalcem o tem pogovoriti, mi pove tudi kaj drugega

pa brez zamere, ne leti samo na vas, ampak na vse, ki podobno mislijo
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.053
457
83
tam ko se terc po tori rola
A ni nek zakon v Sloveniji, da lahko v osmih dneh od nakupa, brez navajanja vzroka, vrneš originalno zaprt izdelek? Dobro, ta je bil verjetno odprt, pa vendarle... V Lidlu sem tako že menjal ene reči, nikoli problema. Enkrat sem zamenjal, drugič vzele nekaj drugega. Verjamem, da v dotičnem primeru trgovni mogoče niso bili podučeni, veliko je novih.
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.053
457
83
tam ko se terc po tori rola
Aja, Hofer je pa itak klasa zase. Brat je kupil računalnik in je čez par mesecev začel nekaj nagajati pri vklopu. Nesel nazaj v trgovino, od koder so ga poslali na servis. Čez čas so ga klicali, da se popraviti ne da/ne izplača? in ga lepo prosili, če mu lahko namesto tega tipa pošljejo novega (boljšega), ker tega tipa ni več na zalogi...
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik Smash pravi:
kdo mi je kriv, da izdelek ne ustreza? a ti štekaš kaj je darilo? pri darilu ni nujno, da bo vedno vse štekalo....

Nevem kaj ti spila, ampak ker je danes silvestrovo bom izklopil francoscino in pa ce kdo kaj ne steka si to ti in upam da si star pod 20 let in se nisi zrel v razmisljanju kot bi moral biti ker v nasprotnem res nevem zakaj bi koga bolil qrc za tvoje darilo?? MIslm a kje pise da je darilo, da za darilo veljajo drugacni pogoji? Mislim fak no. Pejt v stacuno po mercedesa pa ga peljinazaj ker ga nekdo noce za darilo.
WTF no?
 
Nazadnje urejeno:

Morphey

Fizikalc
6. okt 2008
1.164
4
38
Maribor
@ Smash

Svetoval bi ti, da od sedaj naprej kupuješ le še v spletnih trgovinah, kjer so roki za vračila zakonsko določeni, ne pa da kupuješ tehniko med zelenjavo in sadjem, pol se pa čudiš, da zadeva ni na nivoju.
 

Smash

Zelenc'
2. sep 2007
14
0
1
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Citat:
Uporabnik Smash pravi:
kdo mi je kriv, da izdelek ne ustreza? a ti štekaš kaj je darilo? pri darilu ni nujno, da bo vedno vse štekalo....

Nevem kaj ti spila, ampak ker je danes silvestrovo bom izklopil francoscino in pa ce kdo kaj ne steka si to ti in upam da si star pod 20 let in se nisi zrel v razmisljanju kot bi moral biti ker v nasprotnem res nevem zakaj bi koga bolil qrc za tvoje darilo?? MIslm a kje pise da je darilo, da za darilo veljajo drugacni pogoji? Mislim fak no. Pejt v stacuno po mercedesa pa ga peljinazaj ker ga nekdo noce za darilo.
WTF no?

nisem zasledil, da bi moral kje kaj zaštekati..mi lahko pojasniš, kaj točno ne štekam?

v bistvu sem veliko starejši od tvoje predpostavke (kdo bi si mislil ne) in še vedno vztrajam, da bi bilo za prodajalca bolj ugodno oz za pričakovati, da kupljeno zamenja, ker:

- ker se mu na dolgi rok izplača
- ker se dobr glas razširi kot strela, pravtako slab
- ker dejansko kupec (nisem bil jaz) NI MOGEL vedeti, ali bo zadeva pasala ali ne bo
- ker je v praksi in tudi iz pričevanj v tej temi, da se take stvari menjajo brez težav, sploh pa, ker niti nočem denarja nazaj, ampak bi namesto tega kupil kaj drugega, za primer sem danes tam pustil 3x ceno tega izdelka
- ker bi mercedez z veseljem sprejel nazaj avto, če bi jim isti dan kupil cel kamjon mercedezov

še enkrat, čisto razumem zakon in vem, kaj lahko pričakujem, in po komentarjih sodeč imam dobre možnosti, da mi odobrijo vračilo kupnine

a sva zdej ok?
 

Car

POSTman
4. avg 2007
8.572
1.820
113
56
Planet zemlja
www.posta.si
Jaz v Lidlu kupujem malokdaj, pa sem do sedaj že 2x vrnil kupljeno blago popolnoma brez problemov!!! Nikoli ni nihče kompliciral, povedal sem pač, da mi roba ne ustreza in dobil sem vrnjen denar!!!