Lidl in vračilo blaga

Smash

Zelenc'
2. sep 2007
14
0
1
Pred dnevi smo v lidlu kupili nek karaoke set (cca 30eur), katerega ne moremo (vzroki niso pomembni) priklopiti na tv

Danes smo hoteli zadevo vrniti (brez vračila kupnine, ker bi kupili kaj drugega), pa blaga niso hoteli vzeti s pojasnilom, naj pokličemo neko številko in se tam zmenimo.

Oseba na drugi strani je povedala, da za produkte z omejenim rokom garancije ne vračajo kupnine... Sem ji razložil, da nebi radi kupnine, ker bi namesto tega kupili kaj drugega, pa je bil odgovor da ne gre

Nekako sva na koncu le pristala na tem, da oseba na drugi strani spiše nek dopis nadrejenemu, da nam odobri vračilo kupnine - vprašanje je seveda kdaj bo če bo to odobreno

Se komu sanja, kakšne možnosti mi preostanejo, če slučajno ta prošnja nebi bila odobrena

Upam, da ne bom produkta prodajal na bolhi
rolleyes-1.gif


Malo mi je "bedno", ko pa v isti štacuni spustimo vsak teden xy evrov (samo danes dodatnih 80eur), zdaj pa komplicirajo zaradi nekega karaokeseta
 

rajko0028

Fizikalc
22. avg 2008
1.327
1
36
15 km SV od LJ
za moje pojme pokvarjena rešitev - vrni blago in povej da ne dela ter da ne želiš zamenjave zaradi slabe izkušnje, sem bil slučajno priča ko je trgovec razlagal to rešitev.
 

bizi

Guru
21. nov 2007
27.271
-2.011
113
Kočevska
Če ga ne moreš priklopiti, ti stvar pač ne dela in to ni pokvarjen izgovor. Je pa vseeno zanimivo, v primerjavi s Hoferjem, kjer izdelek brez besed vzamejo nazaj in vrnejo denar.
 

Smash

Zelenc'
2. sep 2007
14
0
1
ma gre za to, da je šlo za darilo...zdaj pa so prvič kabli premajhni in sploh bi priklop celo zadevo zapletel do popolnosti, tako da bi raje za ta denar pri njih vzeli kaj drugega

nebi rad kogarkoli nategoval kao da je pokvarjeno, ker ni

enostavno pričakujem od prodajalca, kjer tedensko pustim tolko in tolko denarja, da ima nek primeren odnos tudi z njegove strani
 
Nazadnje urejeno:

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Ne razumem, sama stvar deluje, vendar zaradi postavitve telvizorja oz pohištva, zadeve ne gre priklopit. Zakaj bi vam kdorkoli vrnil denar oz omogočil nakup futra v omenjeni vrednosti. Če se bo kaj zgodilo, je to izključno dobra volja trgovca oz uvoznika.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Meni so tudi najprej odgovorili, da ne blaga ne morem vrniti, a na koncu so sami poklicali, da so se odločili, da lahko. Kupil sem eno tehnično robo, ki je res slabo delovala.

Seveda je potrebno kontaktirati s centralo v LJ in nikakor ne s trgovino kjer si zadevo kupil.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
...v Sloveniji vam tako nudimo popolno garancijo na vse prehrambene in neprehrambene izdelke lastnih blagovnih znamk.

Je karaoke njihov izdelek? Če da, potem serjejo, če ne, potem velja ko prej.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Seveda, ljudje vedno preberemo tisto, kar želimo, običajno z napačno interpretacijo.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.517
1.109
113
Obišči stran
Lidl je kar se tega tiče krepko pod kritiko. Hofer vzame nazaj vse brez besede, tudi denar dobiš.

V lidlu pa kar ni pokvarljivega skorajda nimaš šans....
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik turbobitch pravi:
A ni tko da lahko vsako tako blago vrneš ali zamenjaš v roku 8 dni?

Ne mi rect da s svojo vecletno in pogosto prisotnostjo na forumu se nisi zasledil odgovora na tvoje vprasanje?
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
10.027
1.477
113
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Lidl je kar se tega tiče krepko pod kritiko. Hofer vzame nazaj vse brez besede, tudi denar dobiš.

V lidlu pa kar ni pokvarljivega skorajda nimaš šans....

Tudi jaz bi, ukvarjati se s povprečnim potrošnikom je mukotrpno delo in slava tistemu, ki dela na področju reklamacij, za povrh pa mu je "omogočen" še osebni stik s potrošniki.
 

Smash

Zelenc'
2. sep 2007
14
0
1
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Ne razumem, sama stvar deluje, vendar zaradi postavitve telvizorja oz pohištva, zadeve ne gre priklopit. Zakaj bi vam kdorkoli vrnil denar oz omogočil nakup futra v omenjeni vrednosti. Če se bo kaj zgodilo, je to izključno dobra volja trgovca oz uvoznika.

kako ne razumeš zakaj? ..prav danes sem tam pustil dodatnih 80€, poleg tega smo v tej trgovini vsak drug teden - a ni to dovoljšen razlog, da mi vzamejo nazaj produkt za 30€, ker smo ugotovili, da za nas ni primeren - še odgovor za tvoje dodatno vprašanje (zakaj ste ga potem kupili): darilo