Kolk pa ti nimaš pojma, model, da kar glava boli!!!
Citat:
motor je sicer različen ampak to nima take veze
Sploh nima veze, anede... Vodno hlajenje in štirje cilindri proti dvema so kar bistvena razlika, pa menjalnik pred motorjem tudi.
Citat:
mehko vzmetenje po principu enostavnih poltogih obes
Tole je pa vrhunska debilana!!!!
Ko lahko za spačka (oz. zagotovo dyano) rečemo, da je imela neko zvezo med sprednjo in zadnjo premo, pa ima katra povsem samostojne obese!!! Nobene poltogosti, nobene povezave med levo in desno. Na obeh premah torzijske vzmeti, spredaj vzdolžne, zadaj prečne, spredaj mogoče stabilizator (se ne spomnim več, pri petki je bil), zadaj zagotovo brez.
Citat:
Pa katrca je doživela v razvoju precej tehničnih sprememb (ne pa vizualnih), dejansko so tehnične spremembe celo večje kot pa 2CV -> Visa.
Še en bullšit. Ja pismu, no... tolko, kot pa ti nimaš pojma o zadevah, o katerih tule pišeš, pa še nisem vidu.
A lahko našteješ kako od hudo revolucionarnih tehničnih sprememb?
Če že skupaj naštevaš spačka, dyane, ami in viso, me prav zanima, kako boš take razlike naštel pri katri. Ami je bil pozicioniran nad spačka, visa je imela kasneje povsem drugo zasnovo.
Katra je ves čas imela vodno hlajeni motor, ki se mu je skozi leta povečala zgolj prostornina. Menjalnik je bil najprej tri stopensjki, kasneje 4. Največja sprememba so bili diski spredaj, pa pri GTLki od R5 prevzet števec v sodobnejši armaturi.
Ne da se mi bolj podrobno pisat, se pa lahko vsakdo pozanima na internetu, al pa pri sosedu. Sam sem vozil dyano, ko sem bil mulc (družinski avto), pa potem imel dve katri. Obe znamki/avta sta mi zelo blizu, pa tudi približno ne pomislim, da bi kako dissal.
Utiševalec naj najprej utiša samega sebe, sicer bo njegovo neznanje še bolj očitno.