glede na povečano število kilometrov na leto, bo zopet treba menjati, tokrat ni druge, kot da za diesel (Civic je sicer vrhunski, ampak ekonomska računica pa žal ni več idealna, kakorkoli obrnem).
gledam (predvsem) naslednje tri:
- Renault Laguna Grandtour
- Peugeot 508SW
- Citroen C5 Tourer
pogoj: avtomatik! letnik od 2011 in mlajši. no, želje so še sončna streha in gretje sedežev, ampak s tem se bom ukvarjal kasneje. kaj me zanima?
med vsemi mi je nekako najbolj všeč v celoti Peugeot, ampak priznam, da ne poznam ravno menjalnika, niti motorjev. sprva sem gledal le 2.0 hdi, pa mi je kolega, ki ima Passata 1.6 TDI 105hp DSG rekel, da je vrh glave, tako da sem začel gledati še za 1.6 hdi. glede na motorizacijo je verjetno v Peugeotu in v Citroenu enaka? kako je z jermeni, kolikor mi je znano, ima Volvo tudi te motorje in ima menda menjavo jermenov predvideno pri 240.000km, je tu isto?
Renault pa, kolikor mi je všeč in je plus 2.0 dci motor, ki ima verigo, vendar je le-ta od vseh najbolj požrešen. in tudi tu ne vem točno, kakšen je menjalnik. všeč mi je tudi "ključ-kartica" ...
kako se ti motorji obnesejo? veliko imam tudi mestnih vozičkanj, po par kilometrov, veliko pa imam tudi relacij, večinoma po avtocesti. jim mestna vozičkanja lahko predstavljajo problem (dpf filtri in podobno)?
kot rečeno, z vidika zanesljivosti me zanima, kako ti trije stojijo, po udobnosti in uporabnosti pa med tremi nekih velikih razlik ne pričakujem, se mi zdi, da bodo vsi trije podobni in zelo udobni, se pa veselim vaših nasvetov oz. morda celo uporabniških izkušenj.
gledam (predvsem) naslednje tri:
- Renault Laguna Grandtour
- Peugeot 508SW
- Citroen C5 Tourer
pogoj: avtomatik! letnik od 2011 in mlajši. no, želje so še sončna streha in gretje sedežev, ampak s tem se bom ukvarjal kasneje. kaj me zanima?
med vsemi mi je nekako najbolj všeč v celoti Peugeot, ampak priznam, da ne poznam ravno menjalnika, niti motorjev. sprva sem gledal le 2.0 hdi, pa mi je kolega, ki ima Passata 1.6 TDI 105hp DSG rekel, da je vrh glave, tako da sem začel gledati še za 1.6 hdi. glede na motorizacijo je verjetno v Peugeotu in v Citroenu enaka? kako je z jermeni, kolikor mi je znano, ima Volvo tudi te motorje in ima menda menjavo jermenov predvideno pri 240.000km, je tu isto?
Renault pa, kolikor mi je všeč in je plus 2.0 dci motor, ki ima verigo, vendar je le-ta od vseh najbolj požrešen. in tudi tu ne vem točno, kakšen je menjalnik. všeč mi je tudi "ključ-kartica" ...
kako se ti motorji obnesejo? veliko imam tudi mestnih vozičkanj, po par kilometrov, veliko pa imam tudi relacij, večinoma po avtocesti. jim mestna vozičkanja lahko predstavljajo problem (dpf filtri in podobno)?
kot rečeno, z vidika zanesljivosti me zanima, kako ti trije stojijo, po udobnosti in uporabnosti pa med tremi nekih velikih razlik ne pričakujem, se mi zdi, da bodo vsi trije podobni in zelo udobni, se pa veselim vaših nasvetov oz. morda celo uporabniških izkušenj.