laguna 2,2 dci mnenja

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
1.8T je pravi mladenič proti 1.9 tdi, ki se menda še vedno vgrajuje
smirk-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
shocked-1.gif
pa je res stari 1.8T. Še celo v leona vgrajujejo 1.8 tsi.

Verjetno zato ker bo ta Seat A4 imel zasnovo (platforma) enako A4 oz. staremu passatu. Motorji so tam vgrajeni "vzdolžno" in ne prečno. Octavia, leon itd. uporablja platformo golfa .. ta pa ima motor prečno.

Nov passat vem da ima motor že prečno, s tem pa verjetno tudi Audi a4, ali se mogoče motim? Vsi novi motorji TSI so torej namenjeni prečni vgradnji. Domnevam da zato je Seat A4 (Ekrkolisezeimenuje) pobral stare motorje ker edini pašejo vanj ...
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
1.8T je pravi mladenič proti 1.9 tdi, ki se menda še vedno vgrajuje
smirk-1.gif

1.9 TDI doživlja preporod v modelih Ecomotive (Leon, Ibiza). 105KM različica porabi 3,9l/100km in ima zgolj 98g/kg emisij.

Star preverjen prdec! Ima podaljšana prestavna razmerja in izboljšano elektroniko ter DPF, ki ne potrebuje vzdrževanja. Z vgrajenim rezervoarjem pa doseže 1.500km.

Seat EXEO pa je evolucija predzadnjega faceliftanega Audi A4, katerega razvoj je trajal točno toliko časa, kolikor časa so potrebovali za prenos tekočega traku in za design novih luči. V osnovni različici bo imel 8 airbagov, ESP in polno druge opreme in bo dober nakup za svoj denar, če ti bo limuzina takšne klase ustrezala.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
shocked-1.gif
pa je res stari 1.8T. Še celo v leona vgrajujejo 1.8 tsi.

Verjetno zato ker bo ta Seat A4 imel zasnovo (platforma) enako A4 oz. staremu passatu. Motorji so tam vgrajeni "vzdolžno" in ne prečno. Octavia, leon itd. uporablja platformo golfa .. ta pa ima motor prečno.

Nov passat vem da ima motor že prečno, s tem pa verjetno tudi Audi a4, ali se mogoče motim? Vsi novi motorji TSI so torej namenjeni prečni vgradnji. Domnevam da zato je Seat A4 (Ekrkolisezeimenuje) pobral stare motorje ker edini pašejo vanj ...






ne-ne-1.gif
A4 ni Passat, novi A4 ima motor se vedno vzdolzno.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.280
113
za šankom
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
vsak 4 cilinderski motor je ropotuljica. Da mi pa potem 150 konjski 1.8L motor zre 12litrov.....potem mam raje dizla ki ima za pri enakih zmogljivostih vec kot 30% manjso porabo.

ne nabijaj.da ti kuri12 litrov se morš res norca delat iz motorja.8litrov z tem motorjem ni noben problem.jaz semimel v a4 porabo 10litrov pa je letelo iz celja do kopra vedno nad 180km/h
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.280
113
za šankom
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
1.8T je pravi mladenič proti 1.9 tdi, ki se menda še vedno vgrajuje
smirk-1.gif

1.9 TDI doživlja preporod v modelih Ecomotive (Leon, Ibiza). 105KM različica porabi 3,9l/100km in ima zgolj 98g/kg emisij.



pa vi verjamete da se boste z tako porabo dejansko vozili okoli
bonk.gif

to bo veljalo da boš imel v 6 prestaviin 70km/h na števcu ob tem pa bo emisij na izpuhu 3x več kot je zgoraj napisano
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
Sem že prakticiral na svojem. Moj krepelc je letnik zasnove '95 in ga zlahka zvoziš na realne 4l. Glej poraba.com.

Ecomotive pa ima podaljšane prestave, PD, izboljšano krmiljenje in še kaj. Ja, verjamem.

Smo pa zašli. Se opravičujem za off-topic.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
ksz

počasi si si sam odgovoril, da se ne splača posegati po francozu... torej kaj bo? japanezar al nemc?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik shift pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
vsak 4 cilinderski motor je ropotuljica. Da mi pa potem 150 konjski 1.8L motor zre 12litrov.....potem mam raje dizla ki ima za pri enakih zmogljivostih vec kot 30% manjso porabo.

ne nabijaj.da ti kuri12 litrov se morš res norca delat iz motorja.8litrov z tem motorjem ni noben problem.jaz semimel v a4 porabo 10litrov pa je letelo iz celja do kopra vedno nad 180km/h






Cist normalno je da mas porabo 8L vendar mas pri takem rezimu voznje pri dizlu pod 6L, ce pa ga teras bo pa sel na 12L dizel pa na8L.In tu je meni prevelika razlika.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
mac77 tudi jaz imam dizla dobro pa to ni važno, toliko da neboš mislil da zagovarjam bencince.. DIZEL ni BENCINC zato je to popolnoma normalno
smile-1.gif
Nevme kaj tukaj ni jasno? Pa ti sploh veš koliko bolj poceni je vzdrževanje bencinca kot dizla? Si kdaj razmišljal ko bo treba menjat šobe, ali pa da ti gre Bosch črpalka? Ali turbina? Dobro v tem primeru je tudi turbina ampak bencinc je pač avtomobil pri katerem ne rabiš met ravno "jurja" na strani... Dost bolj enostavn je za vzdrževat in zato tistih par litrov porabe pri 20.000km letno ne igra vloge.. Drugače igra je če fant dela 60,70,80.000 letno... Tudi jaz sem v rangu okoli 20.000km in naslednji avtomobil bo bencinc.

Lp
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Če ti gre to, kar si ti naštel to ni vzdrževanje, temveč okvara. Tudi jaz sem mislil, da moram kupit benzinca, češ, da je manj okvar. Pa sem počasi vedno imel neke težave. Sicer je bilo vse v garanciji ampak vseeno. Zato se še vedno sprašujem zakaj bi bil servis dizla dražji od benzinca. Še en primer za katerega vem: Laguna 1.6 16v - 158€ , Scenic 1.5 dci - 148€ ,cena prvega servisa za oba modela na pooblaščenem servisu.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Mogoče se ti je bencinc res kvaril, ampak okvare so relativno poceni, pri dizlu pa poceni okvar praktično ni. Pa saj ravno to ti pravim da je možnost okvare teh delov pri dizlu velika, pri bencincu pa ti deli sploh ne obstajajo zato se ti ne morejo pokvarit? Razjasni mi če se slučajno motim?
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
mac77 tudi jaz imam dizla dobro pa to ni važno, toliko da neboš mislil da zagovarjam bencince.. DIZEL ni BENCINC zato je to popolnoma normalno
smile-1.gif
Nevme kaj tukaj ni jasno? Pa ti sploh veš koliko bolj poceni je vzdrževanje bencinca kot dizla? Si kdaj razmišljal ko bo treba menjat šobe, ali pa da ti gre Bosch črpalka? Ali turbina? Dobro v tem primeru je tudi turbina ampak bencinc je pač avtomobil pri katerem ne rabiš met ravno "jurja" na strani... Dost bolj enostavn je za vzdrževat in zato tistih par litrov porabe pri 20.000km letno ne igra vloge.. Drugače igra je če fant dela 60,70,80.000 letno... Tudi jaz sem v rangu okoli 20.000km in naslednji avtomobil bo bencinc.



Lp

točno zaradi tega sem se odločil za bencinarja
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
mac77 tudi jaz imam dizla dobro pa to ni važno, toliko da neboš mislil da zagovarjam bencince.. DIZEL ni BENCINC zato je to popolnoma normalno
smile-1.gif
Nevme kaj tukaj ni jasno? Pa ti sploh veš koliko bolj poceni je vzdrževanje bencinca kot dizla? Si kdaj razmišljal ko bo treba menjat šobe, ali pa da ti gre Bosch črpalka? Ali turbina? Dobro v tem primeru je tudi turbina ampak bencinc je pač avtomobil pri katerem ne rabiš met ravno "jurja" na strani... Dost bolj enostavn je za vzdrževat in zato tistih par litrov porabe pri 20.000km letno ne igra vloge.. Drugače igra je če fant dela 60,70,80.000 letno... Tudi jaz sem v rangu okoli 20.000km in naslednji avtomobil bo bencinc.

Lp







Ne vem od kod vam te fobije pred dizli da bo turbina pa dize samo crknilo samo od sebe, sam imam dizla ze z 450T kilometri, pa ima sedaj prvic menjane sobe (400eur), pumpa je se dobra, turbina je se prva pa ce udi crkne je to strosek ca 300 eur, pa nisem prevec nezen voznik, kvecjemu sem raje daje avto meni suzenj kot jaz njemu.
kot da na bencinarju ne more nic crknit, pravtako ima turbino, potem imas pravtako probleme z sobami, z loputo, lambda sonda, katalizator je tudi precejsen strosek ker avta avtomatsko ne dobis cez tehnicnega....
Doma je kar precej dizlov z precejsnim stevilom kilometrov pa z nobenim problema, prav tako so bencinarji....
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Hvala bogu, ampak govorimo o nakupu rabljenga dizla kjer pa ne veš koliko ima dejansko km in kako se je z njim ravnalo! Kot sem omenil, na bivšem Passatu je crknil turbo, na kombiju smo menjali turbo ter šobe. Sam sem menjal Bosch črpalko. Drugače pa glede turbine in 300€, svaka čast če dobiš novo za 300€, saj ne gre vedno obnovit. Menjava šob pa tudi ni 400€ mogoče si mislil obnovo. Sicer govorim za klasične motorje za PD ne poznam cen! Drugače pa nimam fobije samo poskušam se v prihodnje izogniti morebitnim neporebnim stroškom! Drugače pa sem zagovornik dizlov in mi je vožnja dizla dost bolj prijetna kot pa kakšne bencinke...
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Pri Korenjaku na Ptuju mi je dal nove dize za 75eur komad+montaza 25eur(novi elementi) se da dobiti se precej ceneje ce kupis recimo na e-bay so dize manj kot 100 eur, samo tisto je ze druga zgodba.., turbina je nekje 300eur ce jo das obnovit se nekaj manj samo pol si kaka dva dni brez avta.Ce gres na servis kupovat je normalno da je cena3x
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Kak motor imaš to mac77? Meni je rekel Korenjak za 2.5TDI obnova injektorjev, on samo menja nove original vložke, mislim da 450€ za 6 komadov in to bi naj bila cena s popustom, saj ko sem govoril z Bosch servisom Jelen je bila obnova KREPKO dražja. Tako da me zanima za kater motor se dobijo nove dize tako poceni? Turbina definitivno obnova ja, če se sploh da. Poznam nekaj primerov ko so dali obnovit turbino(Beja) in je po nekaj dneh šlo vse zugrunt... Vedno ne gre
wink-1.gif
Obnovit lahko daš ti turbino predvsem ko je še "slaba", ko pa ti enkrat totalno odpove pa ni garancije da bo obnova uspešna!

LP
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
1.9(AFN). A ti to ni ugodna cena 450EUR za 6 komadov. Saj to se samo rece obnova , ampak v bistvu imas ti nove dize, staro je samo ohisje dize to pa pri dizah nima nobene funkcije je pac samo ohisje ki vbrizgovalni element drzi v glavi motorja, tisti del kjer gorivo brizga pa je nov.
Turbina se splaca obnovit ce ni unicena gred, potem se da ampak to se da obnovit samo v specializirani delavnici ker moras imet "centrirko".Ce pa jo gred salba (pregreta )pa se ne splaca.Ko pa enkrat turbino vtrga je pa samo se za v smeti.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Saj o tem govorim.. 90% ljudi čaka da turbina izdahne. Ne poznam na žalost nikogar ki bi iz veselja šel dat turbino dat obnavljat...