nimam pojma kakšne halogenke imam trenutno zmontirane, ampak na uč se mi zdi da svetijo enako ali celo bolje kot xenonke pri prejšnjem avtu (xenonke so bile stare se mi zdi da ene tri leta).
Tudi zato, ker ni razlika samo v wattih ampak tudi v izkoristku. Če bi bil izkoristek enak, bi 30W Xenon tudi svetila toliko slabše, tako pa gre pri xenon žarnici večji del energije v svetlobo in posledično manjše del (od že manjše osnove) v toploto.Med 55w in 30w se sliši dokaj majhna razlika, pa halogenka b.p. stopi sneg, led žarometi pa potrebujejo čiščenje
Ker ni isto.Med 55w in 30w se sliši dokaj majhna razlika, pa halogenka b.p. stopi sneg, led žarometi pa potrebujejo čiščenje
Naslednja high tech fora bodo električno ogrevane LED luči.
pa ogrevani sezorji radarskih tempomatov.
pa ogrevani sezorji radarskih tempomatov.
Ogrevana karoserija, da ne boš rabu snega pucat...
Kako naj radar deluje, če ne sprejema odboja? Čudežev ne gre iskat. Ko bodo lidarji noter, ob pa drugače verjetno.To bi bilo tud fino ja. Ne pa da ti v najslabših razmerah, ko najlažje sam narediš kakšno napako in kaj spregledaš, eden boljših varnostnih sistemov za nalet odpove.
Dobro, v primeru preveč umazanije verjetno tudi "crkne" ampak tega še nisem doživel kljub ogromno sranja na cestah pozimi, ko ti spredajvozeči nameče na avto vseživo, pri snegu ti pa zelo hitro "reče adijo", sploh pri kakšnem južnem z ogromnimi snežinkami...
Vse jasno, itak. Lahko bi pa obstajal kak sistem, da se ti sneg ne nabira na radarju pa magari v obliki posebno oblikovanega brisalca.Kako naj radar deluje, če ne sprejema odboja? Čudežev ne gre iskat. Ko bodo lidarji noter, ob pa drugače verjetno.
Ta je tud bosa ja, ko mi je v prve to naredilo sem kar debelo pogledal hehe.Jaz bolj pogrešam, da ti radarski tempomat crkne, pa nimaš potem niti navadnega.
Morda bi to rešilo nabiranje snega na radarju, vendar če je sneg pregost (baje pa tudi pri zelo močnem dežju), enostavno ne pride dovolj odboja nazaj, saj ga snežinke ustavijo.Vse jasno, itak. Lahko bi pa obstajal kak sistem, da se ti sneg ne nabira na radarju pa magari v obliki posebno oblikovanega brisalca.
Morda bi to rešilo nabiranje snega na radarju, vendar če je sneg pregost (baje pa tudi pri zelo močnem dežju), enostavno ne pride dovolj odboja nazaj, saj ga snežinke ustavijo.
ziher maš funkcijo med preklaplanjem med radarskim in navadnim.Jaz bolj pogrešam, da ti radarski tempomat crkne, pa nimaš potem niti navadnega.
po 280kkm delajo kot nove, brez kakršngeakoli posega. Pa verjetno bodo še nadaljnih 280kkm.Če ti LED crknejo se lahko kar za denarnico primeš ker menjajo celoten žaromet, cena tam slabega tisočaka za VW Golf in podobno.
Nebi se strinjal da gre za izkoristek kot ga razlagas gre predvsem zato da so to povsem razlicni nacini razsvetljevanja in halogenka je luc, ki ima nitko in zari tam kjer tudi sveti torej se primarno segreva spredaj da veliko sveti mora iti skozi njo velika kolicina energije, ki posledicno ogreva cel zaromet. Pri ledici se ravno tako naredi visoka vendar ne spredaj tam kjer sveti temvec zadaj na cipu in posledicno je zaromet prakticno hladen in posledicno se sneg na zarometu ne topi verjemi, ce bi prijel led zarnico na cipu bi se ravno tako spekel kljub temu da je tam mnogo manj energije, pri ksenonu pa na balastu.Tudi zato, ker ni razlika samo v wattih ampak tudi v izkoristku. Če bi bil izkoristek enak, bi 30W Xenon tudi svetila toliko slabše, tako pa gre pri xenon žarnici večji del energije v svetlobo in posledično manjše del (od že manjše osnove) v toploto.
Konkretnih cifer nimam v glavi, ampak če ti gre pri halogenu npr. 80% od 55W v toploto je to 44W toplote v primerjavi z recimo 30% od 30W = 9W.
Pri LED lučeh je te toplote še manj, pa načeloma se tudi drugače odvaja (običajno s hlajenjem, saj se generira na bistveno manjši površini in je bol problematična).
Žal je ni.ziher maš funkcijo med preklaplanjem med radarskim in navadnim.
Vsaj na toyoti je. ko mi je v monsunu nehal radar delat sem preklopo na navadnega in je delal normalno