KRATKE RELACIJE

lovelove

lovelove
23. jul 2007
2.788
0
36
116
zravn komšije
Zakaj bi naj bi dizel bolj občutljiv na kratke relacije kot pa bencinar (razen počasnejšega segrevanja)?

Kaj ni edini problem le hladni vžig (zaradi trenja predvidevam), če avta ne "teraš". Se pravi, če ga pelješ lepo, ko je mrzel, kaj je lahko slabše od bencinarja?

A lahko kdo to utemelji, z dejstvi lepo prosim? (a je sploh to realno pričakovati pri vseh "vsevedih"
rolleyes-1.gif
(tu ni mišljen naš velecenjeni uporabnik iz suxa))

Hvala.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Živjo!

Ne vem, mogoče to, da imajo dizli v večini turbino. Turbina se pa hitro vrti, olje pa rabi kake pol minute, da pride do nje...

lp
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
olje je v osebnih avtomobilih na vseh še tako oddaljenih mazalnih mestih najkasneje po 5ih sekundah. tudi pri prisilnopolnjenih dizlih in bencincih.
sicer se turbina takoj ob zagonu ne vrti s svojimi delovnimi kaj šele maximalnimi obrati.

fama o vzdržljivosti je nastala iz dokaj glasnega dizla v mrzlih zimskih jutrih, ko se vsem (tudi meni) zdi da bodo motorji razpadli, tak glas imajo.

kaj se prej segreje je pa tko tko... dizli imajo res močnejše bloke, imajo pa tudi večje kompresije, kjer že itak stisnjen zrak bolj segreje kot pri ottovih motorjih.

sicer pa lahko pri dizlih naročiš predgretje in ti to odpravi tudi to bojazen o kasnejšemu segrevanju na delovno temperaturo!


l.p.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Glede na to kaj sem v zadnjem mesecu in pol recimo izvedel o primerjavah med dizli in bencinarji, bi rekel da je to ena ljudska trditev še iz časov, ko so bili dizli dosti dražji od bencinarjev. Današnji dizli so precej drugačni od slavnih golfov II.
Teranje pa na noben avto ne vpliva ravno blagodejno.

Drugače pa obstoja več ljudskih modrosti o ekonomski upravičenosti dizla. Jaz sem slišal dve:
- dobra stara modrost, da moraš z avtom narest vsaj 20.000 ali menda celo 25.000 km letno
- druga pa je povezana s samo maso vozila, baje se dizel splača za vozila težja od 1300 kg.

Ne znam ti podati nobene utemeljitve, vse je odvisno od tehnologije ki je vgrajena v avto in od voznika, vsaj po mojem mnenju.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Ce imas avto, ki ni vreden zgolj 4k € ter imas parkiranega vsako zimo zunaj potem se zagotovo splaca dat webasto noter. Ostalo je res brezzveze.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Pozabi na webasto! Razen ce imas dovolj debelo denarnico. Webasto se mi zdi ql, ce nimas garaze, imas avto vreden 15k € in vec ali pa gare, ki jih vozis nameravas obdrzat se kar nekaj let.
smile-1.gif
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.767
167
63
Citat:
Uporabnik elo pravi:
olje je v osebnih avtomobilih na vseh še tako oddaljenih mazalnih mestih najkasneje po 5ih sekundah. tudi pri prisilnopolnjenih dizlih in bencincih.

ne vem, jaz sem mislil, da rabi kakih 30 sekund glede na poste v bivšem forumu, kjer so se pritoževali nad glasnimi dročniki.
Se je pa pri MB, kazalec za tlak olja res dvignil po nekaj sekundah delovanja. Tudi s počasnim segrevanjem takrat nisem imel težav.
Je pa sodelavec tarnal, da se mu TDI na spustu po Vrhniškem klancu tako ohladi, da gretje ne dela več.

lp
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
članki na to temo so redno objavljani v raznih revijah.
če se motor podhlaja je problem v krmiljenju motorja ne v tipu motorja.

l.p.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik lovelove pravi:
to si tudi jaz mislim, a "LEGENDE" govorijo drugače....
confused-1.gif

Jaz sem nekaj teh ljudskih legend preizkusil ene tri tedne nazaj in morem rečt da sem bil zelo presenečen nad poskočnostjo dizla, ki sem ga imel na testu, pa tudi glasen ni bil itd.. Tako da to so samo "LEGENDE".

Če se odločas z dizla, ga probaj pelat, potem pa si sam ustvari mnenje.
 

kloshar

Ciganæe
26. jul 2007
5.998
0
36
Tudi sam zadnje čase sprašujem, kakšen je sploh point bencinarjev. Čisto tako, blodim malo.
cool-1.gif
 

Tomaz

Pripravnik
2. sep 2007
197
0
16
Marburg Umgebung
Hem, dizel je moda. Pa tudi če je 20% dražji, saj ni pomembno ali ga zares rabiš in v kakšnem času se ti povrnejo stroški nabave, kaj šele stroški servisov. :D
Za moje pojme malo
stupid-1.gif
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
dizla, brez da bi bil prisiljeno polnjen danes skorajda ni.
pa tudi ne prisilno polnjen dizel ima pod nizkimi vrtljaji dosti več navora kot bencinski motor primerljivega razreda.

zaradi večjega navora je (mestna) vožnja lahko dosti bolj udobna, ležerna,...

in nekaterim to udobje in ležernost mogoče odtehta malenkostno dražjo investicijo, kar bi recimo lahko bil proti argument.

jaz sem imel dizla in sedaj čakam na novega dizla, v premostitvenem času pa se vozim z ženinim "mestnim" avtom, toyoto yaris. bencinsko izvedbo
wink-1.gif

in moram reči da pogrešam vse dizel karakteristike. namreč naporov pri speljevanju in vožnji v koloni z nenehnim prestavljanjem prestav je kar nekaj...

dizel, moda? dvomim... pač udobje! tako kot avtomatski menjalnik... dolga pot do tja, a nazaj je več ni!