Citat:
Uporabnik sass pravi:
problem je, da je danes vsakdo lahko projektant oz. se nekateri projektanti spoznajo na vse ter projektirajo vse po vrsti. dobiš en podoben načrt, prekopiraš detajle, zapakiraš in oddaš projekt. pa nima veze, če na terenu potem to štima ali ne. papir prenese vse. tukaj manjka povratna informacija. po končani izvedbi bi moral projektant iti na teren in se pogovoriti z izvajalcem, če so bile kake težave pri izvedbi, kakšne napake, nedoslednosti. na ta način bi se bistveno izboljšala kakovost projektive.
ALELUJA!!!!!
Za projektante še ena kost:
Zakaj pri nas ni opaziti (razen na ulicah izpred 70 let, to ne šteje) nobene druge oblike uvozov iz ceste preko pločnika/kolesarske kot varianta s pogreznjenim robnikom?
A v normalnem svetu je pa lahko rampa (cca 30 cm širine) iz ceste na pločnik, da lahko tisti 1 ali dva avta dnevno zapeljeta čez RAVEN pločnik oz. kolesarsko po kateri se vozi 1 kolesar na 15 sekund in neprekinjena vrsta pešcev?
Take "projektante" bi jaz postavil v tangicah na cestno specialko, pa naj se teden dni non-stop gonijo po svojih pogreznjenih robnikih, pa brzina ne sme pasti pod 30 kmh. Da ne omenjam tega, da bi bilo v tem primeru možno asfalt na pločniku naredit strojno, tj. hitreje, ceneje, kvalitneje.
Ampak ne, pri nas se dela tako, kot je v Copy/Paste (pardon - fotokopirani prilogi) projektu. Glavno da sta lepo plačana projektant in revident.