Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Da - za slabi izdelek je zgolj in samo končna kontrola kriva - žal s(m)o ljudje tako naštrikani, da gremo vedno in samo po liniji najmanjšega odpora - to pomeni, da če lahko zategnem šrauf samo na pol (in se s tem manj matram) bom tudi samo do pol zategnil - razen če stoji nekdo za mano in meni eno okoli kepe pritgne, če ne naredim tako ko je bilo naročeno
Potem si pac leno zabito govedo, ki si sluzbe ne zasluzi, ker se ne zaveda, da je vsak najprej sam osebno odgovoren za delo, ki ga mora opravit. Pri meni ne bi dolgo imel sluzbe s takim odnosom.
Točno tako! Jaz svoje delo vedno opravim maksimalno dobro in po svojih najboljših močeh, brez da bi potreboval stalen nadzor ves delovni čas. A ni logično, da če nekaj delaš, vedno stremiš k temu, da bo kvalitetno opravljeno, saj zato si načeloma v službi plačan
Vidim pa tudi sam, da je precej takih, ki delajo po liniji najmanjšega odpora in jih boli [censored]. In ker jih nihče ne sune v rit, najebejo na koncu vsi - pridni delavci, ki imajo zaradi takih kretenov posledično več dela, posledično prenizko plačo in nezadovoljne stranke, ki dobijo gnilo storitev/izdelek.
Da bi kdo za slabo opravljeno delo plačal kakšne penale, ali odgovarjal, je pa tudi bolj redko viden pojav. Rajši naročnik podpiše še en aneks