Poleti sem pri pooblaščenem prodajalcu v LJ kupil rabljenega Peugeot-a na zanj precej redkih (originalnih) 18" platiščih.
Že na dan nakupa je med vožnjo po avtocesti močno treslo volan. Grem naslednji dan nazaj k njim, pogledajo, dajo druge gume z razlago, da so stare bile pač zaležane, ker je avto par mesecev stal na mestu.
Testno vožnjo prestane vredu, ampak se tresenje po nekaj časa spet pojavi. Po dveh daljših vožnjah moram spet k njim na centriranje. In potem po manj kot tednu dni še tretjič.
Po tretjem centriranju so rezultati končno bili boljši. Sicer se je tresenje občasno še pojavljalo, a le na začetku vožnje, po nekaj km je pa izginilo. Na spletu raziščem tresenje volana na neogretih gumah in praktično vsi s temi težavami imajo Contenetal SportContect2 - iste, kot moje. Nekako sprejmem, da bo do menjave na zimske gume takšno stanje pač dovolj dobro...
Pred nekaj dnevi mi pri istem prodajalcu/servisu namestijo nove zimske gume... in SPET TRESE VOLAN!
Ima kdo kakšno idejo, kaj se tule dogaja? Imam opravka z neverjetnimi šalabajzerji? Jim mašina za centriranje ne deluje, kot bi morala? So mi prodali avto z zvitimi platišči? Bi v tem primeru morali ugotoviti, da se koles ne da popolnoma centrirati zaradi deformacije platišča? So kljub pregledu zgrešili kakšno napako na podvozju? Imajo vsi trije kompleti gum napako? Kakšna tretja možnost?
In ne, definitivno nisem v BTCju vozil čez robnike, kot me je v nekem trenutku hotel prepričati model, ki sprejema na servis!
Kaj mi priporočate? Ima me, da bi enostavno šel k drugemu vulkanizerju in se z njimi ne bi ukvarjal več, pa čeprav so do zdaj vedno upoštevali reklamacijo...
Že na dan nakupa je med vožnjo po avtocesti močno treslo volan. Grem naslednji dan nazaj k njim, pogledajo, dajo druge gume z razlago, da so stare bile pač zaležane, ker je avto par mesecev stal na mestu.
Testno vožnjo prestane vredu, ampak se tresenje po nekaj časa spet pojavi. Po dveh daljših vožnjah moram spet k njim na centriranje. In potem po manj kot tednu dni še tretjič.
Po tretjem centriranju so rezultati končno bili boljši. Sicer se je tresenje občasno še pojavljalo, a le na začetku vožnje, po nekaj km je pa izginilo. Na spletu raziščem tresenje volana na neogretih gumah in praktično vsi s temi težavami imajo Contenetal SportContect2 - iste, kot moje. Nekako sprejmem, da bo do menjave na zimske gume takšno stanje pač dovolj dobro...
Pred nekaj dnevi mi pri istem prodajalcu/servisu namestijo nove zimske gume... in SPET TRESE VOLAN!
Ima kdo kakšno idejo, kaj se tule dogaja? Imam opravka z neverjetnimi šalabajzerji? Jim mašina za centriranje ne deluje, kot bi morala? So mi prodali avto z zvitimi platišči? Bi v tem primeru morali ugotoviti, da se koles ne da popolnoma centrirati zaradi deformacije platišča? So kljub pregledu zgrešili kakšno napako na podvozju? Imajo vsi trije kompleti gum napako? Kakšna tretja možnost?
In ne, definitivno nisem v BTCju vozil čez robnike, kot me je v nekem trenutku hotel prepričati model, ki sprejema na servis!
Kaj mi priporočate? Ima me, da bi enostavno šel k drugemu vulkanizerju in se z njimi ne bi ukvarjal več, pa čeprav so do zdaj vedno upoštevali reklamacijo...