Konec malih turbo bencinarjev?

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.545
433
83
LOL kje si ta graf našel?
če se pogovarjamo o malih turbobencincih se zadeva pozna že pri 1500 obratih
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
No pa bo v tej temi kdo napisal kaj pametnega zakaj točno pride do tako drastično večje porabe pri polnem plinu?

Morda je v igri wastegate? Oz. dejstvo da ko je v izpuhu pritiska več kot bi si ga želeli in se ga enostavno pošilja mimo turbine.

Verjamem da obstajajo strategije, ki bi to zminimizirale, ampak na testnem ciklu nebi bilo razlike, bi bil pa tak motor dražji za izdelavo.

Naj me alter znalci popravijo, če sem kje pihnil mimo.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.513
892
113
Ksz

Sicer sem tole ze enkrat napisal, pa vseeno.

Turbo motorji gredo v pozabo takoj, ko se bodo spomnili se bolj zaostriti meje emisij. Predvsem NOx. Imajo dobre izkoristke, emisij pa ne.

Edina opcija pri kateri se lahko deloma pogovarjamo o lovljenju emisijskih predpisov so NA motorji velikih prostornin in nizkih moči. Imajo pa slabše izkoristke.

Torej ko se bo politika skupaj z okoljevarstveniki odločila pokopati motorje na notranje izgorevanje (najprej turbo mini mlincke, nato se vse ostale), bodo samo znižali ravni dovoljenih emisij.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.

V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Samo turbine lep dobiček prinašajo kot rezervni del. Tisti kilogram kovine ti prodajo za 2k evrov.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.057
5.661
113
Meni sta zanimivi dve stvari...

1) Renault turbo kralj v 80's v F1 s svojimi 1,5T motorji z 800++ KM.... Bi pricakoval da bi bil tatamata na podrocju downsizanih turbo mlinckov pa ni...

2) 1,5L naj bi bla optimalna prostornina za motor v smislu KM/Liter... Pa izkoristki itd... Vse se pa vrti okol 900ccm 1.2...1.4...1.6L
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.

V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.

Jah, ne vem, malo sem gledal koliko je imel recimo Avto Magazin testno porabo pri TSi mlinčkih 1,2 in 1,4 in so cifre kar 7-7,1-7,5- celo 8,8 (Rapid 1,2 TSI). Meni to ni ravno ekonomično, očitno pa tudi izpuhi niso ravno majhni.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
No da je bil reno ravno tatamata je mal mim, je bil še BMW, Honda in še en kup drugih, pa tud danes niso tatmata pri turbinah. Zadnji zlate ere je bil Piquet z Hondo l. 1987. Pa če boš dobro pogledal je reno začel harat po 90. letu z Manslom kot prvim prvakom, izven ere turbo motorjev.
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.001
10.752
113
kod Džej-Zija
S Hondo, Presneto.

/INKVIZITOR

evil.gif
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
http://www.zurnal24.si/downsizing-sok-za-avtoindustrijo-motorji-bodo-morali-biti-vecji-clanek-279468

Citat:
Reuters piše o 180-stopinjskem preobratu, pred katerim se je zaradi posledic zaostrenih politik do emisij in porabe pri avtih znašla celotna avtoindustrija. Proizvajalci so zadnje desetletje intenzivno zmanjševali prostornino motorjev, s čimer so lovili cilje glede skupnih emisij CO2, ki jih proizvajajo njihove flote. V zameno za manjšo prostornino so motorjem dodajali turbinske polnilnike, da so nadomestili izgubo moči, hkrati pa so odvzeli valj, tako da so danes zelo razširjeni trivaljni bencinski motorji, Fiat ima v svojih modelih celo dvovaljnik.

Ker so bili testi za emisije in porabo doslej izvajani zgolj v laboratorijih v veliki meri nerealnih okoliščinah, so takšni motorji lahko dosegali standarde.

Vse to pa se bo spremenilo. Kot posledica afere z Volkswagnom se namreč že prihodnje leto pričnejo vzporedno izvajati realistični testi glede emisij NOx delcev, ki jim bodo morali vse avtomobili zadostiti najkasneje do 2019. Dve leti kasneje pa bo v sklopu novega svetovnega standarda WEDC sledil še test v realnih okoliščinah na porabo goriva in CO2 emisij.

Za glodat pa debatirat. Ker sem opazil v veliko odprtih temah prepucavanje kako so majhni turbo benciraji dobri in napredni vs. zaostali japonci.
grin1.gif

Očitno je povsod kakšna reč...

Na eni strani jok in stok zaradi izpustov co2 iz motorjev z notranjim izgorevanjem po drugi strani pa nezaslišano uničevanje okolja v deželah tretjega sveta in pa na Kitajskem. Vsi služijo na avtomobilih hkrati pa bi jih prepovedali. Dvojna merila. Tudi električni avtomobili niso ravno najbolj ekološki. Pri izdelavi baterij se na veliko onesnažuje okolje v nerazvitih državah. Tam ljudje delajo v nečloveških razmerah, da lahko mi ta "večvredna klasa" kupujemo eko električne avtomobile. klik

Če bi že nekdo imel skrb za okolje bi moral enostavno zbrisati trenutno civilizacijo. Sami sebe bomo uničili v imenu kapitala.

Aha pa prijetno vožnjo vsem dizelašem, beninarjem, in električarjem.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Kaj pa če se pripravlja teren za večjo uporabo hibridov in plug in hibridov?

Mlin na vodo Toyoti.
Nekomplicirani hibridi z manj deli, ki lahko crknejo. Če ga ni, ne more ckrniti (sklopka, vztrajnik, alternator, turbina, injektorji, ...).

"Komplicirani" hibridi pa bodo stroškovno fajn usekali lastnika po žepu. P508 rxh - dizel hibrid je lahko vzorčni primer.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik Generik pravi:

Mlin na vodo Toyoti.
Nekomplicirani hibridi z manj deli, ki lahko crknejo. Če ga ni, ne more ckrniti (sklopka, vztrajnik, alternator, turbina, injektorji, ...).

"Komplicirani" hibridi pa bodo stroškovno fajn usekali lastnika po žepu. P508 rxh - dizel hibrid je lahko vzorčni primer.

Že res, samo kaj je večina novih hibridov in hibridov v prihodu kompliciranih. Zelo popularni so dvosklopčni menjalniki, to prakticira VAG grupa, Hyundai. Potem imamo pa še en fenomen, novinarji to kompliciranost hvalijo kot čisto zlato. V zadnjih dneh sem bral en test, mislim da os Avtomagazina, kjer hvalijo performanse novega Hyundai-ja Iqonica v primerjavi s Priusom.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.668
6.708
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
http://www.zurnal24.si/downsizing-sok-za-avtoindustrijo-motorji-bodo-morali-biti-vecji-clanek-279468

Citat:
Reuters piše o 180-stopinjskem preobratu, pred katerim se je zaradi posledic zaostrenih politik do emisij in porabe pri avtih znašla celotna avtoindustrija. Proizvajalci so zadnje desetletje intenzivno zmanjševali prostornino motorjev, s čimer so lovili cilje glede skupnih emisij CO2, ki jih proizvajajo njihove flote. V zameno za manjšo prostornino so motorjem dodajali turbinske polnilnike, da so nadomestili izgubo moči, hkrati pa so odvzeli valj, tako da so danes zelo razširjeni trivaljni bencinski motorji, Fiat ima v svojih modelih celo dvovaljnik.

Ker so bili testi za emisije in porabo doslej izvajani zgolj v laboratorijih v veliki meri nerealnih okoliščinah, so takšni motorji lahko dosegali standarde.

Vse to pa se bo spremenilo. Kot posledica afere z Volkswagnom se namreč že prihodnje leto pričnejo vzporedno izvajati realistični testi glede emisij NOx delcev, ki jim bodo morali vse avtomobili zadostiti najkasneje do 2019. Dve leti kasneje pa bo v sklopu novega svetovnega standarda WEDC sledil še test v realnih okoliščinah na porabo goriva in CO2 emisij.

Za glodat pa debatirat. Ker sem opazil v veliko odprtih temah prepucavanje kako so majhni turbo benciraji dobri in napredni vs. zaostali japonci.
grin1.gif

Očitno je povsod kakšna reč...

Na eni strani jok in stok zaradi izpustov co2 iz motorjev z notranjim izgorevanjem po drugi strani pa nezaslišano uničevanje okolja v deželah tretjega sveta in pa na Kitajskem. Vsi služijo na avtomobilih hkrati pa bi jih prepovedali. Dvojna merila. Tudi električni avtomobili niso ravno najbolj ekološki. Pri izdelavi baterij se na veliko onesnažuje okolje v nerazvitih državah. Tam ljudje delajo v nečloveških razmerah, da lahko mi ta "večvredna klasa" kupujemo eko električne avtomobile. klik

Če bi že nekdo imel skrb za okolje bi moral enostavno zbrisati trenutno civilizacijo. Sami sebe bomo uničili v imenu kapitala.

Aha pa prijetno vožnjo vsem dizelašem, beninarjem, in električarjem.

zmaga.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Tako in prav lepo se večino časa tudi vozi pri skorajda dizelskih obratih, drugače v Slo itak zgubiš izpit.

V tistih obratih so pa tudi lepo varčni. Jaz sem 328i čisto normalno vozil tudi s 6l, s 320d bi takrat mel okoli 5-5,2. Tiguan 1.4 TSi je tudi zadnja stvar, ki bi jo grajal poraba, pa je 2008 letnik.

Jah, ne vem, malo sem gledal koliko je imel recimo Avto Magazin testno porabo pri TSi mlinčkih 1,2 in 1,4 in so cifre kar 7-7,1-7,5- celo 8,8 (Rapid 1,2 TSI). Meni to ni ravno ekonomično, očitno pa tudi izpuhi niso ravno majhni.

Povprečna za 140hp Superb-a 2.0 TDI je po AM testu tudi 8.5l, tebi pa pije koliko, 6.2 če ga tiščiš, 5.6 če normalno voziš?
hysterical-1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ta vikend sem vozil 1.2 tce v novem Cliotu - pod 7.4 poraba ni prišla, ne glede na to, kako sem vozil. po drugi strani čez 7.9 tudi nikoli ni šla, neglede, kako sem vozil.

je pa fajn, lagoden, tudi v nižjin obratih se tudi lepo pelje, edino začne "basirat". turbo luknja je pa drugače kar zaznavna ...

kar se tiče Iconiqa in Priusa - seveda, če pa se "ne dere" in lepo prestavlja. kar meni ni bilo nikoli jasno, ker imam Priusa, ga velikrat stisnem in ob pospeševanjih res da je glasnejši, ampak daleč od tega da se dere. in dobesedno dokazano je že, da CVT menjalnik najmanj izgubi pri hibridnem pogonu ...
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne vem, ne bi vozil teh VAG jajc če res ni treba ali pa da en plača.
hysterical-1.gif


Kar je bil še 1.9 TDI, kaj se lepo nasadijo veseli sveži kupci tej jeter, ko ugotovijo, da 1l+ več kurijo, rabljeni pa še enetolk olja.
grin1.gif
 

Alan

Fizikalc
22. jul 2007
2.031
19
38
42
Ljubljana
tole sem v podobni debato na fb napisal:
"haha sej nakonc bojo ugotovil da je blo 15 let nazaj ze vse pogrutan.
Manjsi avti v nizjih razredih bojo mel okol 1.2 1.4 motorje, srednji razred 1.6 2.0 visji pa od 2.0 gor
Mislim da je blo to ze dobr pogruntan in bi se z novo tehnologijo dal na teh motorjih realno mal zmanjsat porabo in izpuste pa zadeve bi delale 300.000+"
Stojim za to izjavo. Pa poglejmo recimo en tipicen motor srednjega razreda 2.0 recimo s 125KM in 190nm. Zadeva je primerljiva z 1.2 turbobencincem. Realno se pa da tak 2.0 tudi peljat s 7l porabe in na njemu skoraj sigurno ne bo dragih popravil v eni normalni zivljenski dobi.