Pol mu je pa Daniel rekel, da naj enkrat proba compact in se mu bo nov svet odpr. Razložu mu je tudi, da so zaj popolnoma drugačni treningi in spoznanja o delovanju mišic. In da praktično vsi vozijo kompakt in visoke frekvence.
Tako mu piše v pogodbi. Fantje so profesionalci.Rogli se je res uspelo lepo pobrat. Se je videlo tudi po njegovem razpoloženje po etapi, da je zadovoljen z narejenim. Edino za Kussa mu je bilo žal. Tu je res treba dodati, vsa čast Kussu, bi se lahko za zmago boril, pa je raje kapetanu pomagal.
Povej ta vic ex profijem, ki so vozili 42/23. Wati so tisto kar te pelje gor, ne število zob na šajbi.
Če je to vsa smola, ki jo je moral pokasirat jo je še dobro odnesel. Dokler na kronometru ne začne kolesa v tla metat je na varnem.
Here we go again.... Tip pride gor na najtežji klanc protourov v isti minuti kot peščica izbrancev, za Carapazom kljub krizi stisne in zaostane sam 10 sekund, kle se pa že najdejo eni, ki to štejejo za neuspeh, pa za napako ekipe pa..... Mel je ob sebi Kussa, all the way.... kaj bi še?Ampak, a je napačen zobnik napačna izbira ali nesposobnost ekipe. Ker, da ne bi uspeli zamenjat bicikla, je neverjetno.
Kaj, dva zoba?Ja. In ti isti profiji so kolesa po bregu metali, ko je bilo treba Angliru zgonit. Tam na tistih ta najhujših delih sploh niso pedalirali ampak butali iz ene noge na drugo. To mora bit za enga Rogliča, ki drugače vozi z visoko frekvenco smrt.
Kaj, dva zoba?
Ne 42/23
Po drugi strani pa ne vem v čem je problem, da se za take etape nebi dalo treh zobnikov na pecikl zadaj pa krožnika.
Ne vem kaj se razburjas. Rekli so, da je imel napačen zobnik zaradi okvare pred startom. Jaz se sprašujem, kaj jim spet ne štima, da ne morejo v 3 urah najti novega bicikla. Ali pa se zagovarjajo zaradi napačne izbire.Here we go again.... Tip pride gor na najtežji klanc protourov v isti minuti kot peščica izbrancev, za Carapazom kljub krizi stisne in zaostane sam 10 sekund, kle se pa že najdejo eni, ki to štejejo za neuspeh, pa za napako ekipe pa..... Mel je ob sebi Kussa, all the way.... kaj bi še?
Problem je v tem, da tripla sploh nemoreš več dobit (razen vstopnih modelov gonilk, ki odpadejo, ker ni power metrov za njih, sprednji so pa tudi na zajlo) in da zadnji menjalniki več kot 34 zobnika ne poberejo. Za več bi blo treba vzet gorski menjalnik (oziroma v praksi še 36 dela). Ki pa ga Compagnolo sploh nima v ponudbi, Shimanotov ni kompatibiln z cestnim shifterjem, edino pri Sramu bi lahko skombiniral ampak bi bil spet na sistemu na zajlo, ki je praktično noben pro karbonski okvir ne sprejme
Edino kaj bi šlo skozi je gravel grupa ki ima 31/48 pri Shimanu.
po drugi strani je pa še problem kaset, ker shimano 11 cestna ni kompatibilna z shimano 11 gorsko. Torej bi blo spet treba it na 10x zadaj.
Sram ima pa tudi zadaj XD pesto na MTB in XDR na cesti. razlike je 1.8mm, ki se sicer da rešit z distančnikom.
Tak da ja v tem je problem (oziroma več problemov)
Ne vem kaj se razburjas. Rekli so, da je imel napačen zobnik zaradi okvare pred startom. Jaz se sprašujem, kaj jim spet ne štima, da ne morejo v 3 urah najti novega bicikla. Ali pa se zagovarjajo zaradi napačne izbire.
Al se ne sme nič reči več al kaj. Sej nisi edini k goni bicikl in spremlja kolesarstvo že desetletja.
eh to je že dlje časa, life mission pa te foreNe skrbi, kalbo je trenutno na pohodu kjer se sam čuti poklicanega da dviguje red in moralnost v Sloveniji, še posebej na alterju.
mislim da se ne rabi, takšna etapa pride enkrat/dvakrat na sezono max. takrat daš gor kar lahko daš pa je za taglavne dovolj. prav hude razlike imo ne bi naredilo, gre tam pač na moč kot so šli v starih časih.Ok mi je jasno, da ne moreš dat gorskega zobnika na cestno kolo, ampak Rogličev pecikl za kronometer stane nekje 10000 eur? Da nebi mogli pri enem shimanu naredit nekaj prototipov triplov za profesionalce je pa tudi smešno.
Ne skrbi, kalbo je trenutno na pohodu kjer se sam čuti poklicanega da dviguje red in moralnost v Sloveniji, še posebej na alterju.
Ko profi rabi triplo ni več profi. Bistveno bolj pomembno je da je spodnja polovica kasete brez preskokov.