Ko nas v železniški infrastrukturi prehiti Afrika

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.318
4.134
113

Videl to na YouTubu
V Maroko ga šibajo vlaki z 320 kmh.
Pri nas pa še vse po starem.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.318
4.134
113
Ja pri nas strojevodja itaq lahko najdalje pelje iz Maribora do Ljubljane in nazaj pa ima šiht gotov.
 
  • Haha
Reactions: sixpower

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.318
4.134
113
Pri nas imamo tudi malo drugačen teren, ter postaje na vsake 5km.
Da bi posebej zgradili hitro progo za povezavo par večjih mest? Se ti zdi, da se to splača?
Vsekakor se izplača.
Pojdi malo v Italijo na izlet z vlakom pa boš videl ,da gre narediti proge tudi čez in pod planinami saj se od Bolognje do Rima pelješ večinoma pod zemljo z 250 kmh do 300 kmh.
Pa tudi cene so ugodnejše kot da se voziš z avtom.

Screenshot_2022-12-07-22-09-50-149_it.italotreno.jpg
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Vsekakor se izplača.
Pojdi malo v Italijo na izlet z vlakom pa boš videl ,da gre narediti proge tudi čez in pod planinami saj se od Bolognje do Rima pelješ večinoma pod zemljo z 250 kmh do 300 kmh.
Pa tudi cene so ugodnejše kot da se voziš z avtom.

Ja, pozabil pa si samo en manjši detajl. Velikost mest oziroma na splošno število prebivalstva. Že samo Bologna ima 100.000 več prebivalcev kot naše največje mesto. Da o ostalih ne govorimo. Za koga bomo pri nas imeli hitre vlake? Za prepeljat 5 ljudi iz Spodnjega do Zgornjega Dupleka? Ne, ne izplača se.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.961
-8.673
113
Vsekakor se izplača.
Pojdi malo v Italijo na izlet z vlakom pa boš videl ,da gre narediti proge tudi čez in pod planinami saj se od Bolognje do Rima pelješ večinoma pod zemljo z 250 kmh do 300 kmh.
Pa tudi cene so ugodnejše kot da se voziš z avto
V državi z veliko več ljudmi, večjimi mesti, ter velikimi razdaljami. Ja, tam se splača.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: cappy

jest5

Guru
18. avg 2007
25.961
-8.673
113
Primorske res ne bi, ker je že parkrat prišlo do idej o njeni ukinitvi. No, na koncu so jo le oskubili(zaprli postaje, ter pobrali ven odvečne tire). To, kar je sedaj pod štromom, bi se zgradilo, pa mogoče tudi dolenjski krak(brez kočevske)
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: cappy

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.318
4.134
113
Fantje ponudba kreira potrebo.
Saj pametnega telefona tudi nisi potreboval pred 15 leti.

In gledati je treba malo širše ,nekje na nivoju regije med Dunajem , Budimpešto ,Zagrebom in Trstom,pol pa postane že bolj zanimivo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
zato se pa 3/4 Slovenije vozi v tujino na letališča, ker nam se pač nič ne splača,
gledam sedaj karte za Dunaj, z vlakom iz Ljubljane, 6 ur??? cena top, ampak, če grem z avtom lahko vmes že 2x fukam pa steklenico penine popijem
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in sixpower

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.788
6.770
113
pri taščici
zato se pa 3/4 Slovenije vozi v tujino na letališča, ker nam se pač nič ne splača,
gledam sedaj karte za Dunaj, z vlakom iz Ljubljane, 6 ur??? cena top, ampak, če grem z avtom lahko vmes že 2x fukam pa steklenico penine popijem
Polovico od teh 6 ur najbrz lj mb.
Na vlaku pa lahko "6" ur spis. V avtu niti 6sekund ;)
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.318
4.134
113
Proti Dunaju bo šlo hitreje kmalu,ker Semmering tunel bo kmalu gotov,kakor tudi smer Gradec Celovec kjer končujejo predor pod Koralpami.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.484
5.027
113
Slovenija ima dve enako resni možnosti, uresničena pa gotovo ne bo nobena v bližnjih desetletjih:
1. Drastično posodobiti javni prevoz in narediti nov hitri "železniški križ". Če to uspe, se odpre možnost, da preostala Slovenija postane dejansko spalno naselje za Lj z delovnimi mesti. Bi pa potem tudi Lj rabila še eno dimenzijo mestnega prevoza.
2. Enak efekt pa lahko dosežemo tudi z decentralizacijo javnih ustanov, kar bo del delovnih mest prestavilo iz Lj drugam in bo obstoječa cestna infrastruktura še kar nekaj časa zlahka zmogla.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Ja, pozabil pa si samo en manjši detajl. Velikost mest oziroma na splošno število prebivalstva. Že samo Bologna ima 100.000 več prebivalcev kot naše največje mesto. Da o ostalih ne govorimo. Za koga bomo pri nas imeli hitre vlake? Za prepeljat 5 ljudi iz Spodnjega do Zgornjega Dupleka? Ne, ne izplača se.
Potem pa vzemi švico kot primer dobre prakse, ali pa avstrijo. Par velikih mest, ostalo samo podeželje, vlaki špilajo BP.

V švici imajo vlaki, ki vozijo preko ruralnih delov 3x višjo potovalno* hitrost kot pri nas, pa vseeno vozijo relativno počasi oz. primerljivo z našimi sej konekoncev so eni vlaki povsem enaki.

* potovalna hitrost je kako hitro prideš od kraja A do kraja B, potovalno hitrost na tirih določa hitrost vlaka, prestopanja in lovljenja povezav in postanki na relaciji (pri nas so predvsem križanja in prestopanja linij pod ravnijo iz časa AO).