Verjetno dokazat da se je kdo ubil zaradi jam in razritih cest, nebo noben dokazal takega primera. Smo pa edini v tem delu evrope, ki ceste še vedno krpamo enako kot pred 50timi leti. Se pravi, pride delavec z vrečo hladnega asvalta, ga vsuje v luknjo in 2x skoči na njega. Še Hrvati popravljajo tako, da izrežejo poškodovano cestišče do roba zdravega asvalta in z strojem poravnajo in utrdijo ter ravno položijo asvalt. Tak pristop je prvič dolgotrajnejši, drugič pa podvozje avtomobila dosti manj trpi. Pri nas imaš pa po končanem delu ali še vedno jamo, ali pa grbino. Vse do prvega dežja kjer zraven, kjer ostane popokan asfalt nastane nova luknja, ali pa se ponovi stara. Da imamo zjebano podvozje čisto vsi lastniki slovenskih avtomobilov ne rabim omenjat. Ko grem v Avstrijo mislim da se vozim v novem avtu, seveda ko pa je asvalt gladek. Pri nas pa katastrofa. Kot bi zanalašč nekdo tako počel, ker ve da ima na takih cestiščih neomejeno delo/službo.